Forum
Alguna ruteta per la Cerdanya-Puigcerda?
Hola nois:
Aquesta setmana santa aniré un parell de dies a Puigcerdà i voldria aprofitar per fer un vol fàcil per veure aquella zona.
Algú em pot donar alguna ruta o be llocs per les muntanyes ue siguin macos??
Fa uns anys, en una revista de 4x4 hi havia una ruta per la Cerdanya. La vaig fer i tot i ser molt sencilla era molt maca. Ara he perdut la revista... pero be, espero que em pogueu dir alguna cosa o aconsellar-me del que puc anar a visitar.
moltíssimes gracies!!!!!
Bones
Jo nomes en conec 2:
-Sortint de Martinet arriba fins a baga a la tarda mirare el llibre on hi surt la descripcio i te la ddetallo millor.
- L'altre ruta que conec, surt de lles i puja fins als estanys de la Pera, un cop als estanys, tens l aopcio d arribar fins a Andorra per l aRabassa, el que no se es com estara de neu per transita hi.
Bona ruta!!
Aquesta es na ruta que m'agrada molt al hivern:
Ruta Quexans 1- fins Urtx, desde aquest link et pots baixar el track
http://es.wikiloc.com/wikiloc/spatialArtifacts.do?event=setCurrentSpatialArtifact&id=460374
Ruta muy divertida en invierno (con nieve) y al principio de la primavera (Barro). En verano es muy fácil. Buenas vistas de Masella y Molina.
Moltes gracies!!!! Si teniu alguna més, agreiré molt que la poseu. .. i si es amb els punts kilometrics millor 😉