ALGUIEN CON UN DEFE...

Avisos
Vaciar todo

ALGUIEN CON UN DEFENDER 90... Y CON ALMA CARITATITVA.

40 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
3,018 Visitas
(@defendermaniac)
Respuestas: 272

si de suspensions de moment si, tinc el problema de que si l'aixeco els pares quan el vulguin agafar els costara pujar, i com que se que els hi encanta anar de tant en tant a fer una volteta doncs no els vull complica'ls hi.

salut i força tracció

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773
Topic starter  

Valentí i Rubén, que això amb una totxana i un cordill es soluciona!!! Juajuajuà! Poses la totxana lligada amb el cordill, agafes les puntes del cordill, trepitxes la totxana i pujes al cotxe, estires del cordill i reculls la totxana. I per baixar, m'han dit que es fa a l'inrevés! Juajuajuà! Bé, també està l'opció escala de cinc esglaons!
Salut!

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 351

molt guapes les fotos!!! si senyor!! ja tenia ganes de veure-les!! david, felicita al edu per les fotos! a veure quan quedem un altre dia y en fem mes ;D

ResponderCitar
(@maxporcuatro)
Respuestas: 346

ajjajajja ja mirare de fer-ho croqueta!!!!molts dies al mati vaig amb el meu pare a fer un tallat al bar y diu que amb el meu no vol anar i menos ara que esta +2 jajajjaja diu que es un tractor pero en el fons li mola molt!!!! pero la veritat es, que esta molt alt i li vull treure les estriberes pero la parenta diu que no podra pujar !!!!pero sembla que li queden 4 dies aquestes estribereres i ara a per les BF km2 en 255/85/116 dos cm mes d'alt jajajajjajajajaj.pero primer la cardan doble collons he gastat la paga doble dels propers 2 anys!!!!collons de defenderssssss!!!! 😉

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

;D Apa nois, ja he fet la tonteria...

https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=51144.msg454860#msg454860

De moment el nen ja dorm al garatge, però encara no he pogut provar del ficar-lo al raconet.

Apa siau,

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773
Topic starter  

Mira que m'ha costat no dir-ho en públic però ara sí que puc, ja està fet ¡Lo Gassman té un Defender!

ResponderCitar
(@defendermaniac)
Respuestas: 272

Enhorabona Carles!!!!!!!
Estic molt content de que al final hagueu fet aquest pas espero i desitjo que el pogueu disfrutar per molts anys!!
Ja no soc l'unic que te un defender de per aqui!! jeje ;P
Un dia d'aquests em passaré a veure'l i veureus!

una forta abraçada i enhorabona!!!

salut i força tracció!

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 351

:wav: :wav: moltes felicitats carles :wav: :wav:

quan vulgueu anem a fer una rutilla per probar-lo ::)

bueno a disfrutar-lo molt!!!

ResponderCitar
(@mayors)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 292

Guaaau Gassman, yo soy machacón y cuando se me mete en la cabeza no paro hasta que mi santa me lo compra, pero no veas, tu no te quedas atras, dicho y hecho. ahora a bautizarlo una rutila y  cava, felicidades, a disfrutarlo y nosotros que lo veamos.

Salu2 joan

ResponderCitar
(@RODRX4)
Respuestas: 1066

Nois, permitiu-me  dirvous MALPARITS!!!!, com es que no aviseu!
collons!,

Enhorabona nois!, ruta xulisima, i sobretot a Gassman, per alcanzar el seu somni!,
salutacions,
Rod

ResponderCitar
Página 3 / 3
Compartir: