Forum
monzon no todas son iguales!!!!la mia esta enamorada del def igual es la excepcion que confirma la regla!!!!tengo mucha suerte ya lo se!!!!!pero tambien se que no es muy normal pero me toco la xina jejejjeje un saludo!!!!
Ei, gràcies a tots, aquest dimarts vàrem fer una volteta amb en Defendermaniac i en Jordi-Td5 pel Montseny. El company "Vitigass" ja ha probat el Defender i la parenta sembla ser que dona el vist i plau. ¡Només queda fer-lo entrar en el garatge! Aquesta proba no la vàrem poder fer doncs en Valentí porta una "peassso" baca al sostre del seu DEF i segur que no entraba al garatge del company. Bé, suposo que amb l'escusa d'anara fer una nova volteta, trucarem a en Rubén, que encara té el seu Defender sense aixecar (sembla que d'aquí a poc li donarà vitamines i farà l'estirada) i sense baca. Seguirem informant...
ja tinc ganes de veure les fotos de la ruta! ;D
Pues yo tengo un Discovery td5 cuando en realidad quería un defender, pero después de montarse en uno apodado la batidora me dijo "mejor algo mas cómodo" y preferí que me acompañase ha que no quisiera montarse, y contando que quien paga manda, pues disco, y contento.
Salu2 Joan
Pd. La mía también es una santa pero no llega a ese estreno.
Bona tarda a tothom, bé al final m'he decidit a donar-me d'alta al foro i ja he fet la meva protocol·lària presentació ( https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=50831.0 ), per almenys, malgrat encara no tingui el meu anhelat Defender, poder anar dient cosetes.
En la presentació ja he donat les gracies al company Valentí (defendermaniac) per deixar-me provar el seu Defender (¿Què, ja se t'ha passat l'ensurt?). Valentí dóna-li les gràcies també a la Judith per haver-li usurpat el seu lloc de copilot i tenir que anar tot el matí rebotant al darrera del Defender.
La segona prova que encara em resta fer, és la de fer entrar un Defender al garatge, intentaré quedar amb el company Rubén (maxporcuatro) que s'ha ofert per provar-ho. Si passem aquesta fase, el Defender ja estarà una mica més a prop.
Gràcies a tots per l'oferiment. Ja us aniré xerrant com va evolucionant el tema.
Rubén, et truco aquest vespre per intentar quedar alguna estona.
Salutacions a tots els que ja conec (Mr. Croqueta, jacranger, defendermaniac, MAYORS, jordi-TD5, i RODRX4) i als que encara em queden per conèixer.
Apa siau,
Carles (GASSMAN)
benvingut carles!!
espero que la proxima vegada que fem una ruta vinguis amb un defender ;D ;D
ja saps on estem per qualsevol dubte!!
salutacions
benvingut gassman ja saps que cuant vulguis el fiquem dintre aquest gartage!!!!que ja veuras com entre sense cap esforç!!!!!!!!jajjajajajjajaj... cuant vulguis em fas un truc!!!!
Benvingut Carles "gassman" veo que cada vez tienes mas cerca el defender, habrá que hacer lo posible para que entre en el garaje, aunque sea con goma2, haber cuando puedes postear en presentación de veiculos, con una preciosidad de 90.....
Salu2 y a10, joan
Benvingut Carles "gassman" veo que cada vez tienes mas cerca el defender, habrá que hacer lo posible para que entre en el garaje, aunque sea con goma2, haber cuando puedes postear en presentación de veiculos, con una preciosidad de 90.....
Salu2 y a10, joan
Diosss, que este post no lo lea la santa de Gassman, que no lo lea, que no lo lea... que va a aceptar la goma 2 para agrandar la casa, QUE NO EL GARAJE, y nos quedaremos sin otro DEF!!! 😀 😀 😀
Gassman!!!!he medit el def aquesta tarda:el cul que creec que es la part mes alta es 1,98 aprox pero tinc la mala noticia que dema a les 8 AM comença operacion +2" ja esta tot apunt posare alguna foto per veure com queda!!!!!
:blob7: Felicitats Rubén per la crescuda, ja ens explicaràs com es comporta ara.
A veure si abans del divendres ja us puc donar alguna notícia i tu Mr. Croqueta mossegat les ungles i no diguis res!!!
Apa siau,
Carles (GASSMAN)
A veure si sé com penjar les "afoticos" de la prova del DEF que va fer "lo" Gassman el passat dia 12... Hooooopale!
Aquí comencem la sortida, amb en Valentí i la Judith fent d'amfitrions a en Gassman i a la seva Santa Senyora (sí, sí, encara que no s'ho cregui, és una Santa); tot seguit, en Jordi-TD5 amb el seu Disco que aviat no sabrà qué fer-li més:

Els Discos tot seguint el Def... ¿serà una premonició?

Els germanets... qué guapos que son!

Corre, corre, que vinc!

El meu estimat ferro:

El Defender d'en Valentí amb un paio que se l'està remirant per tots costats:

I ara, reprenem el camí, a veure si deixem enrera la boira:

Tot baixant del Turó de Més Amunt ...

I goita si n'hi havia d'aigua!

Doncs mira que de bolets, Deu ni do!

Bé, una mica de resum del que va ser la sortida: ens vàrem trobar a Vilamajor i vàrem accedir al Montseny, per la zona del Cortés des del camí de la Serra Llarga i Terres Blanques. Tot seguit vàrem deixar l'ascens a Sant Elies per anar per Les Planes fins al Turó de Més Amunt on vàrem iniciar el descens cap a la Suïssa Catalana tot passant pel Polell. Una ruta molt senzilla però amb molt d'atractiu paissatgístic, llàstima que la boira ens va impedir veure les magnífiques i àmplies vistes del Vallès, Barcelonès, Corredor i Montnegre.
Agraïr especialment a l'Edu Gàlvez la seva aportació fotogràfica doncs, no sé si les tenia totes, ell és reporter gràfic de ral·lis. Gràcies per aguantar-nos i compartir aquesta matinal i ¡el picoteo!
Salut!
:blob7: Felicitats Rubén per la crescuda, ja ens explicaràs com es comporta ara.
A veure si abans del divendres ja us puc donar alguna notícia i tu Mr. Croqueta mossegat les ungles i no diguis res!!!
Apa siau,
Carles (GASSMAN)
Ara faré de Patricio (amic del Bob Esponja): lo digo o no lo digo! Lo digo! Pues no lo digo! Que lo digo! Bueno, pues no lo digo!
A veure quina una ens tindra a punt en Gassman...
Us felicito per aquestes fotos tant ben fetes, n'hi ha una que surt el teu discovery david que queda guapissima amb la boira de fons!
gassman, et passaré una targeta d'una dona de Mataró que li agraderia parla sobre el cotxe que substituira el defender! ja ens posarem en contacte! haviam si se'l queda i tens una petita ajuda per fer l'entrada encara que sigi per el defender!!!!
Vinga que haviat tindrem un altre company! No es per posar-te pressio eh... jejejeje aixi el meu tindra un germanet per aqui la vora!
Maxporcuatro, enhorabona per el +2 ja diras que tal va! ah i espero coneixet algun dia!!!
Vinga una abraçada companys!
defendermaniac aixo esta fet en la propera sortida estare alla!!!!el +2" l'estic afinant tinc que cambiar la cardant i posar una de doble nus ja la tinc en martxa arribara el dilluns ja que ve d'englaterra ja anire comentant . Per el demes e guanyat amb duressa i recorregut i es nota molt tu el tens de serie?