Forum
ALGUIEN CON UN DEFENDER 90... Y CON ALMA CARITATITVA.
Hola a todos. Aunque hable de Defender la cuelgo en el subforo de Catalunya porque se trata de lo siguiente. Tengo un amigo que tiene un Vitara y está barajando (aún con más fervor desde la Party que lo lleve en mi Disco) el comprarse un Defender 90 de segunda mano. El tema está en que lo tendría como coche de fin de semana lo que comporta que durante los días laborables el Defender tendría que estar dentro del garaje. Como duda de que quepa en el "rincón" del garaje donde querría estacionarlo, si es que llega a comprarlo, me ha pedido el favor de que cuelgue este post para saber si alguna alma caritativa que tenga un DEF 90 que no esté muy sobre-elevado se pueda acercar hasta su casa, miramos si entra en el rincón (en el garaje seguro que entra, más que nada el tema maniobra del rincón), lo prueba un poquito por los caminos que tenemos cerca, evidentemente con el propietario del vehículo a su lado, e intenta dar el último envite a la parienta para que le deje gastarse los ahorrillos en la compra del Defender. Somos de Sant Pere de Vilamajor; si alguien está dispuesto a la experiencia, estaremos muy agradecidos y miraremos de que no marches sin probar unas tapas, unas cebaditas,... bueno, lo que se tercie, en compensación por el tiempo dedicado. Bueno, aquí queda esto. YA diréis la vuestra. Gracias y un saludo.
P.D.: esto debe ser por el lado oscuro de la fuerza de la Party!
buenas! haver si puedo serviros de ayuda. te dejo mi numero de movil i nos ponemos en contacto. 669 45 quinze 45
saludos!!
Ei, jo si no trobes ningu, hauria de ser el dilluns (si al final faig pont), en podem parlar, l'unic que encara no et puc dir segur si fare pont. Estare altanto dels missatges, i sino et dic algu.
Franc, sis 3 sis 1 tres 9 1 0 dos
si voleu un de granollers digues el que y a partir de les 6 de la tarda jo puc!!!que todo sea por otro defender en el valles
Vinga, i si fa falta , per tal de que pasi d´un vitara a un def, anem uns quants amb eines i l´hi fem el parking més gran!!!!!
compte amics! aquest es el vell truc de que quan te el defender dintre del garatje baixa la porta i ja l´heu vist prou!!! ;D
Jajajajá, Jac com coneixes al nostre estimat amic! Bé, estic a l'espera de que confirmi si aquest cap de setmana potser o no (possible pont amb la family de la parenta ¡N'està de content!). Franc i Max, passeu-me telèfon: el meu 6190055 trenta-sís. Us mantindré informats a través d'aquest post.
Gràcies a tots per la col·laboració.
Ok! Gràcies. Us trucarem a un dels dos i el que millor li vagi... ho montem. Salut!
jo dema curro fins a les tres diumenge al circuit de sant celoni una estona pel mati i dilluns tambe curro fins a mitg dia ja direu dimarts festa!!!!
Jajajajá, Jac com coneixes al nostre estimat amic! Bé, estic a l'espera de que confirmi si aquest cap de setmana potser o no (possible pont amb la family de la parenta ¡N'està de content!). Franc i Max, passeu-me telèfon: el meu 6190055 trenta-sís. Us mantindré informats a través d'aquest post.
Gràcies a tots per la col·laboració.
El meu telf: 6361391 cero dos!! Adeu!!
Ei, gràcies a tots, aquest dimarts vàrem fer una volteta amb en Defendermaniac i en Jordi-Td5 pel Montseny. El company "Vitigass" ja ha probat el Defender i la parenta sembla ser que dona el vist i plau. ¡Només queda fer-lo entrar en el garatge! Aquesta proba no la vàrem poder fer doncs en Valentí porta una "peassso" baca al sostre del seu DEF i segur que no entraba al garatge del company. Bé, suposo que amb l'escusa d'anara fer una nova volteta, trucarem a en Rubén, que encara té el seu Defender sense aixecar (sembla que d'aquí a poc li donarà vitamines i farà l'estirada) i sense baca. Seguirem informant...
eiiiiii david oh sento pero els rovellons varen trionfar 9 kg entre dos no esta malament no?? escolta una cosa si tot va be el disabte li foto la injeccio de 2" nomes. no crec que per aquesta miqueta toquem el sostre no?? voleu que quedem dema per la tarde? diguem alguna cosa!!!!
mejor no metas a la parienta en este tema , como lo vea y se monte en el , dudo que sea el coche de sus sueños , te puede fastidiar el antojo.
a pocas señoras le gustan los defender suertudo el que su esposa no ponga verde el cochecito de los hue....
es un consejo ....