Ajuda ruta Pirineu ...

Avisos
Vaciar todo

Ajuda ruta Pirineu Oriental

6 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
736 Visitas
(@Argai)
Respuestas: 812
Topic starter  

Hola nois!

Que tal tot? Segur que bé

El següent cap de setmana tenim de divendres a diumenge i volem re-estrenar el defe, però aquesta vegada amb alguna/nes rutes mes llargues...
Estem buscant alguna ruta pel Pirineu Oriental, no-se , estem pensant anar entre Ripoll i com a màxim Berga, si algú sap alguna ruteta per fer ho agrairem molt

Salutacions companys !!

(@PINACSI)
Respuestas: 1053

Bones

Tens una bonica excursio, molt facil i amb precioses vistes que surt de Setcases i vas a sortir a Riibes de Freses. La questio es, que podries trobar hi neu i amb la neu tot es complica.

Bona estrena del Defender i disfruta!!!

ResponderCitar
(@jordilr)
Maestro LandRovero Registered
Respuestas: 2027

També hi ha una ruta de Ripoll i pots anar fins a Sant Jaume de Frontanyà, no és complicada i després quedes a prop per carretera de Castellar de N'Hug per arribar al port del cantó o per carretera forestal fins a Gombrén altre cop.

Aquí no crec que hi hagi neu, tan sols fang i algún rierol que cal travessar, pero res extrem (ho he fet jo amb l'V8).

Salutacions

ResponderCitar
(@Argai)
Topic starter  

Gracies companys !!

JordiLR, em podries donar alguna informació mes de aquests camins que em comentes?
La veritat que m'agradaria molt anar per on tu em dius, ja que es una zona molt guapa..

Jo, un cop vaig veure caminant des-de el poble de Les Lloses molts camins i vaig veure algun tt que passava, el que no se es el tema de camins tancats,etc..

Moltíssimes gracies a tots !!

ResponderCitar
(@jordilr)
Maestro LandRovero Registered
Respuestas: 2027

Dons no tinc gaire informació, pero trobar la ruta no és massa complicat. S'agafa a la carretera que va de Ripoll a Berga, aproximadament 1km després del trencant, al finalitzar la recta a mà dreta s'aparta una pista emporlanada direcció "el catllar", i després és anar seguint les indicacions, arriba un punt que es converteix en camí fins arribar altre cop a tram de ciment (girar a la esquerra o a la dreta per anar directament a Gombrén) i continuar fins trobar una casa/església que cal girar fort a la dreta per tornar a agafar camí, travessar la riera (no se si serà molt recomanable amb les darreres pluges) i anar seguint el camí principal, o potser si hi ha una bifurcació seguir oper la dreta , no ho recordo bé. Fins a sortir a la carretera de Sant Jaume (a la esquerra) a La Pobla de Lillet (dreta).

Sento no poder-te orientar millor, pero la ruta no té massa pèrdua, hi ha força indicadors de senders i si t'equivoques de camí surts per la zona de la carretera de les Lloses o Gombrén.

Salutacions

ResponderCitar
(@Argai)
Topic starter  

Ok Jordi
Es el que estic mirant...aveure com estarà el pati aquest cap de setmana.
M'agradaria provar el defe però depèn com estigui tot al igual es massa complicat.
Buscaré alguna ruta mes per si aquesta es complica
Moltes gracies

Salut!!

ResponderCitar
Compartir: