Forum
Ok! Per mi cap problema, estare tot el dia liat amb el defe, aixi, que quan tu vulgis, em fas un truc i concretem hora, ah!! Les instruccions no venen malament mai 🙂
Ok! Per mi cap problema, estare tot el dia liat amb el defe, aixi, que quan tu vulgis, em fas un truc i concretem hora, ah!! Les instruccions no venen malament mai 🙂
Enviam un privat amb la adreça i tot aixo!!! Dema al mati et truco!!
Bueno, doncs havui he anat a veure en Defender4X4, un tiu de P....a M.....e, m'ha ensenyat el seu defe!!! Vaya pasada de Land, cuan estigui acabat sera una maquina de fer Km,, em estat mirant l'emisora i no em pogut fer res, nomes la puc fer servir per anar a caçera, pro bueno ja he trobat solucio em pensu!!!
Defender4X4, ja he trobat la emissora que et deia del meu pare, es una president Harry, dema ja li fare alguna foto perque vegis quina es!!!
Vinga que vagi be!! 😉 😉 😉
Doncs es una molt bona emisora i per l'ubicacio de l'antena, crec que al darrera t'aniria de conya, akesta nit o dema buscare els transformadors dels walkies de 2m. per algun dia poder parlar amb ells, jejje.
M'ha agradat molt el teu defe i la defensa!! Molt suau de conduccio, jeej ja tinc ganes d'acabar el meu per rutejar una micona.
Merci i salud!!!
Juraria per la simplicitat (les emisores de 27Mhz solen ser sencilles) que si es de 27! Aquesta si s'han de mirar les estacionarries (les de 2m. tb, pero la teva ja t'ho van fer) o si no fregiras l'emisora, fins que no les miris t'aconsello si la fas nar, que parlis el menor temps seguit. Es a dir, que apretis elmic. poca estona.
Avui he fet el gos, pero dema donar-li canya!! Cuan et vagi be, si vols l'ajustem. jo dema emposu amb el paraxocs per lo del cabrestant, despres la fibra i ale, a correrrr!!!!!!!!!!!!
Juraria per la simplicitat (les emisores de 27Mhz solen ser sencilles) que si es de 27! Aquesta si s'han de mirar les estacionarries (les de 2m. tb, pero la teva ja t'ho van fer) o si no fregiras l'emisora, fins que no les miris t'aconsello si la fas nar, que parlis el menor temps seguit. Es a dir, que apretis elmic. poca estona.
Avui he fet el gos, pero dema donar-li canya!! Cuan et vagi be, si vols l'ajustem. jo dema emposu amb el paraxocs per lo del cabrestant, despres la fibra i ale, a correrrr!!!!!!!!!!!!
Vale, de moment no la puc fer srvir, per que necessito cable de antena, una base, una antena i em fare el soport per posar-la alla al darrera on et vaig dir. 😀
No se si tu em podias a judar a trobar lo que necessito, i ja que i som a instalar-ho!!!jejejeje
Si no haure de anar alguna botiga suposo..... 😉 😉
Jo tinc cable d'antena pero es cable rf amb un apantallat molt simple,pot nar ber, pero tambe et pot agafar sorolls, es millor comprar 5 metres de cable bo, tinc BNC's (son els conectors), soldador, pero tampoc tinc el suport,
Vaja, que a la botiga tindras que acabar anant, a per cable bo (doble pantallat) i el suport. Per montar-la, en un demati o en una tarda esta fet, tot ben pasat i finet. 😉
Bueno, haviam si dema podem afinar les estacionarias amb en Defender4x4, ja de una vegada!!!!! ;D ;D ;D
Que ja en tinc ganes!!!! 😉 😉
Afinadeta ha quedat, eh!! JAJAJA, a estat facil!!
Espero acabar ja el cotxe per nar a fer rutes!!
Afinadeta ha quedat, eh!! JAJAJA, a estat facil!!
Espero acabar ja el cotxe per nar a fer rutes!!
Bueno, doncs com diu en Defender4x4, ja tinc la emissora apunt!! Gracies!!!!!!!!!!! 😉
L'altre emissora ja le posat be, no se com esclar!!!!! 😉 😉 😉
Ja has fet la truita amb els esparregs!!jejeje
Vinga que vagi be i dona-li records en Gorbas!!!!!(no se si s'escriu aixi) 😉 😉
al final un reboltijo tb amb tomaquet, pernil dolç i no se que mes, encara no hem sopat, despres t'ho explicu, jajajaja MOLTES GRACIES!!
Ey, ja que parlem d'emisores man regalat una emisora i no se on clavar l'antena.
no em porta la L aquesta per enganxar-la de canto.
On maconselleu posarla ?
te molta historia instalar-la ?
Salut !!!