Forum
4x4 Ponent
Bones companys!
Des de ponent i per fer una mica de sana competència a la província de Barcelona en el tema del 4x4, obro una pàgina/grup al Facebook per fer difusió de la nostra afició per terres de Lleida.
Aquesta hauria de ser una llançadora per qualsevol tipus de inquietud, manifestació, trobada, concentració, pic-nic i rutes que se'ns acudeixin i pretèn ser un aparador de les activitats a l'entorn del 4x4, notícies, blogs, recomanacions, professionals etc.
No te més sentit que servir com a punt de consulta pel nostre lleure i per fer difusió d'informació de la nostra afició preferida, des de ponent, la zona on tots volem anar a gaudir del nostre petit món (com a gorrinos en un txarc).
Feu-ne difusió, ara que acaba de néixer!
I sobretot! Mireu-lo i participeu, recomaneu canvis i millores, etc etc etc!!
Vinga, que tot això és per nosaltres!!
Una salutació
:thumbsup: Bona iniciativa Miquel, però no te'n oblidis de mantenir-nos igualment informats a través d'aquest foro de Catalunya. Jo sóc un d'aquells que es resisteixen a tenir Facebook i mandangues d'aquestes.
Carles (GASSMAN)
P.D: Miquel, la setmana passada vaig conèixer a l'alcalde del teu poble en una presentació al meu museu dels teixits funeraris que es van trobar a la vostra església. Sembla molt trempat i amb ganes de fer bullir l'olla amb tot el que es pugui. Ja l'hi vaig dir que s'hi l'any vinent ens torneu a convidar de ben segur que hi tornem.
Senyor Gassman, als seus peus, primer de tot :notworthy:
La idea és agafar un ventall el més ampli possible d'opcions i donar a conéixer activitats al major nombre possible de gent, sense deixar els mitjans que ja tenim (com el CLRTT). El que passa és que Lleida (província) és un destí molt habitual per tots els quatreros, i n'hi ha un nombre ENORME que són de Barcelona i rodalies i Girona. N'hi ha a tot arreu (també Tarragona i Lleida), però com que Lleida és un destí habitual i NO HI HA cap punt de concentració (concentració d'informació) intentarem que n'hi hagi un... i a veure que passa.
El Bernat (el senyor "arcalde") és amic meu personal, vam començar junts de músics i al final es va posar a treballar pel be de la comunitat. Se l'ha d'escoltar atentament per que no te cap problema a saltar-se els canons preestablerts i presentar idees que funcionen. Te empenta i està aguantant be amb la que està caient. Se l'ha de tenir seriosament en compte i per iniciatives com la del passat febrer s'hi pot comptar al 100% (i te paraula, una raresa en la política actual).
I per l'any vinent... que feu pels volts del 12 d'octubre?? :evil4: (octubre d'enguany... eh?)
ehem...
Una salutació a tothom!!
Miquel
Senyor Gassman, als seus peus, primer de tot :notworthy:
😮 Ostres... m'ha dit senyor... Miquel que poc em coneixes... :icon_biggrin:
El 12 d'octubre és una setmana després de la Party, suposo que els "passis pernocta" estaran força restringits però ja veurem el que es podrà fer... Tu proposa, proposa...
Carles (GASSMAN)
Per una Fira del Torró d'Agramunt i Xocolata a la Pedra, tampoc no hi haurà passis??
Mmmm haurem de fer bullir l'olla de valent...
bones, acabo de donar-li al "me gusta" de la pagina 4x4 ponent!!
bona iniciativa miquel, la pagina m'ha agradat molt, segueix aixi!! l'unic que fa falta es posar unes fotos de land ;D ;D
jo si que m'apunto aixo de la xocolata a la pedra!! mmmm que bona!!