Web patrocinador MC...

Avisos
Vaciar todo

Web patrocinador MC Enginyeria

8 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
721 Visitas
 Wilk
(@wilk)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 387
Topic starter  

M'agradaria dir-vos que he visitat l'enllaç de MC Enginyeria que tenim al web com a publicitat i que m'ha agradat molt. És una de les millors webs d'aquest tipus que he vist, molt clara, molt entenedora i amb utilitats molt pràctiques i senzilles d'utilitzar. També dir-vos que el responsable és un bon land-roverista en Marc, jo el vaig conèixer dins del marc del Senglars4x4 i us puc dir que és un noi molt eixerit que sap molt dels landys.

Feu click al enllaç i xafardejeu una mica.

(@david_72)
Respuestas: 1358

Dono fe, fa un parell d´anys em va homologar uns pneumàtics per al freelander, i sempre disposat per a consultes, bona gent  😉

ResponderCitar
(@mc-enginyeria)
Respuestas: 1

Bones! Moltes gracies a tots dos per la benvinguda i pel suport. Ens alegra molt que t'hagi agradat la nostra web  Wilk, ja que hi hem dedicat moltes hores i sempre procurem tenir-la al dia i amb continguts útils.

Aprofitem per presentar-nos i dir que estem a la vostra disposició per a qualsevol dubte o consulta amb la que us puguem ajudar, tant per telèfon com per email.

Marc Casas
Joel Prat

ResponderCitar
(@jordilr)
Maestro LandRovero Registered
Respuestas: 2027

Doncs jo també em vaig endur una sorpresa ahir quan vaig clicar a l'anunci per tafanejar. Fa un temps vaig contactar amb ells per valorar la possibilitat de passar a históric el 109 i l'atenció va ser molt correcta, vaig parlar amb un noi (em penso que era Marc) que va demostrar saber de que parlava. Potser si continuen apujant el preu de la itv hauré de tornar a plantejar-me la opció.

Salutacions

ResponderCitar
(@Soler)
Respuestas: 4756

i on es l´enllaç?

ResponderCitar
(@david_72)
Respuestas: 1358

Al peu de la web

ResponderCitar
(@Soler)
Respuestas: 4756

Ostres, ni l´havia vist!!!

ResponderCitar
(@Bravatha)
Respuestas: 3892

Merece la pena visitar su web aunque no tengáis nada que homologar, contiene información interesante.

ResponderCitar
Compartir: