Forum
Ep Miquel, que te m'has deixat pel camí!! Ja "m'autoapunto" jo mateix!!
Olivita: 2 Ruta
Fasterkiko: 1 Ruta
Pessols: 4 Ruta
MountainLover: 3 Ruta
Snail: 2+2 Ruta
Pau_88D: 2 Ruta
Danidisco: 4+bebé (osea 4, jejeje) PicNic
CuñaoDanidisco: 5 PicNic
BJ: 2 PicNic
Mitsu: 2 PicNic
Isona: 1 PicNic
Isona2: 1 PicNic
Noooooooo, i ara!! ¿Què ho dius, per Les Comes? No, lo d'anar amb un sol cotxe compartit amb el Francesc ja ho vam fer l'any passat, en aquell cas va ser el meu, i aquest any li toca al seu V8, jejejeje...
El Disco està en plena forma, i que duri, perquè és el nostre cotxe per a tot!!
ÒStras, tu no tens el cotxe malament, és l'SNAIL...
A veure si ens mira i ho corrobora...
MountainLover: 3 Ruta
Miquel, nosaltres serem 2 persones i 1 gos, no 3 persones. Be, el gos està molt educat i és molt assenyat, però no compta com a persona, jeje
Ho pots corregir si us plau ?
Fet!
MountainLover: 2 Ruta
Miquel, encantat d'haver-nos pogut saludar (ni que fos un moment) dissabte a la Party!!
Ens veiem aquest dissabte vinent a Agramunt!!
Be, companys! Anem a fer canvis:
Com que veig que la gent ho ha trencat tot a la Party o be estem escurats CANCELO LA TROBADA peeeeeeeerò la transformo!
Farem la ruta dels castells al matí i Fira del Torró a la tarda. Que us sembla? Miraré de lligar el tema del castell visitable adaptat a les necessitats actuals.
Penso que podria ser interessant dinar al camp, en una ombra que hi ha al costat d'un dels castells. Els postres els poso jo... hi ha algú diabètic? jejeje
En cas de mal temps podem anar al restaurant que tenia pensat inicialment però de manera individual, o sigui, sense fer reserva i esperar al matí mateix per trucar si ho decidim entre tots.
Farem la ruta, visitarem la zona de PicNic que alguns ja coneixeu, visitarem el Pilar d'Almenara i ens faran lloc a l'Aula del Gust promesa. Només cal que Danidisco & Cuñao expressin si volen venir de ruteta amb la resta que ja esteu apuntats... Actualitzo llista:
Olivita: 2
Fasterkiko: 1
Pessols: 3
MountainLover: 2
Pau_88D: 2
Danidisco: 4+bebé
CuñaoDanidisco: 5
Miquel: 2
Total: 8 cotxes i 21 persones.
Que us sembla?? Dimecres 10 durant el dia he de confirmar els assistents a l'aula, fins un topall de 50, per lo que si algú encara es vol apuntar ho pot fer perfectament.
La Fira és l'esdeveniment principal del poble, i creieu-me si us dic que en una tarda no en tindreu prou... us quedareu amb ganes de repetir un altre any.
Porteu distintius del grup que ens farem alguna foto... A veure si algú pot convéncer al Presi i que porti la bandereta...
Una salutació
Miquel
Miquel, ¿cap a quina hora hauríem d'estar a Agramunt?
És que demà a la tarda nosaltres tirem cap a Torredembarra, pujarem directes des d'allà, i allà baix no tinc connexió, o sigui que haig de tancar el tema entre avui i demà!
9:30 al Restaurant Blanc i Negre 2, arribant a Agramunt des de Cervera per la L303
Que tal??
Bon dia. Miquel, recorda que et vaig comenta que vindria un company del poble, no es un landy, pero suposo que el deixareu venir........
Serien 2 persones mes.
Bon dia. Miquel, recorda que et vaig comenta que vindria un company del poble, no es un landy, pero suposo que el deixareu venir........
Serien 2 persones mes.
És cert! Sorry!
Olivita: 2
Fasterkiko: 1
Pessols: 3
Pessols friend: 2
MountainLover: 2
Pau_88D: 2
Danidisco: 4+bebé
CuñaoDanidisco: 5
Miquel: 2
Total: 9 cotxes i 23 persones.
Miquel aquest cop no podem anar i amb sap greu per que l´altre vegada va estar molt i molt be, i volia veure la fira del turro i tastar una mica ::) de torronets ;D
hola miquel, no ens coneixem encara,som nous pero amb ganes de passar-ho be. el meu fill i el danidisco son cunyats. nosaltres tenim un disco 300 negre, el nostre nik es" papitu". crec que serem 5 persones. no se com va aixo; se ha de portar dinar? es fa alli i es paga? fes-me 5 centims de com va la cosa.el meu movil es ; 635635106