Forum
hola miquel, no ens coneixem encara,som nous pero amb ganes de passar-ho be. el meu fill i el danidisco son cunyats. nosaltres tenim un disco 300 negre, el nostre nik es" papitu". crec que serem 5 persones. no se com va aixo; se ha de portar dinar? es fa alli i es paga? fes-me 5 centims de com va la cosa.el meu movil es ; 635635106
Papitu! Estaré encantat de coneixer-vos! A molts encara no us conec ni jo per que la que vaig montar al febrer no hi vaig ni ser per què treballava! Quin desastre, jajaja
Dissabte a les 9:30 al "Blanc i Negre 2" (més amunt hi ha l'enllaç). Cadascú es porta el dinar i, si fes mal temps decidim d'anar al restaurant al matí mateix. Els postres els portaré jo (però no li diguis a ningú)
el castell val 4€/persona
A les 18.00 de la tarda tenim cita a l'Aula del Gust, dins del pabelló firal, patrocinat per l'Ajuntament d'Agramunt, i durant tota la tarda a passejar per la fira!
I en principi no hi haurà cap més cost, només el dinar si decidim anar de restaurant (menú de 15€ aprox)
Crec que no em deixo res! Com ho veieu!?
Miquel !! Encantat de coneixet 😉 nosaltres al final no podrem asistir , Les Comes va passar facture jejeje
Espero que el proper any tinguis les mateixes ganes de convidarnos que si la mecanica i la salud ens ho permet , alli i serem !
Unaabraçada !
Bua vaya castaña ahora se me a jodio el mio. No creo que lo tenga listo para el savado. En el apartado discovery e puesto mi problema. Intentare haver si puedo repararlo sino sintiendolo mucho no podre ir.. I mi cuñao hijo de papitu creo que tampoco... Vaya mala suerte :'( :'( ire comentando por si pudiera ir. Miquel haz una cosa, no nos cuentes para eso de la demostracion que hacen, y si finalmente podemos ir pues no pasa nada estaremos por los alrededores y almenos el dia lo habriamos pasado con todos. Un saludo y haver si puedo estar alli.
A mi em sembla be el nou plan, tinc una pregunta però.
Si plou a bots i barrals, podrem fer la ruteta ? O hi ha alguna alternativa ?
Hola Miquel, veig que m'has apuntat. Lamento confirmar-te que no podré assitir-hi, tal i com et vaig posar a un post anterior la meva intenció era anar-hi amb la familia, erem 3, però lamentablement (o afortunadament avui dia ja no saps que dir-hi) haig de treballar tot el cap de setmana, no se si em podré acostar a Agramunt a la tarda, depèn de con avanci la feina.
I mira que la ruta dels castells era la ideal per la meva dona :-[ :-[ :-[.
Espero que gaudiu força tots els companys.
Ok companys!
Txus (i companyia)! És normal, també estic content d'haver pogut parlar
Dani: Tranquil, si poguéssis passar-te per la fira val la pena. Estem en contacte
Mountain: La ruta es pot fer igualment, amb cert alicient de més pel fanguet que es fa en aquests camins (res greu, però patinen molt). Tinc intenció de fer una foto a cada castell amb tots els cotxes aparcats davant, si us anés be. El castell que visitarem el tinc reservat per nosaltres sols, sense cap visitant que no sigui del grup, i si acaba fent mal temps (que en principi sembla que no) podem dinar al restaurant que hi ha al costat del castell de Florejacs... Crec que es pot fer sense problemes.
Faster: el mateix que al Dani, a veure si pots venir encara que sigui a la tarda.
Actualitzo llista:
Olivita: 2
Pessols: 3
Pessols friend: 2
MountainLover: 2
Pau_88D: 2
Miquel: 2
Total: 6 cotxes i 13 persones.
Sempre a darrera hora! Jeje! Gràcies!
Actualitzo llista:
Jordi: 2
Quim: 2 +1gos
Total: 8 cotxes i 17 persones
Si poguéssim arribar a les 20 persones seria perfecte!
Darrera incorporació:
Actualitzo llista:
Quim: 2 +1gos
Vila: 2
Total: 9 cotxes i 19 persones
Darrera incorporació:
Actualitzo llista:
Pau_88D: 2 + 1 Jimmy
Quim: 2 +1 gos (que ronca i fa molta baba)
Total: 9 cotxes i 19 persones i 2 gossos
Mountain: La ruta es pot fer igualment, amb cert alicient de més pel fanguet que es fa en aquests camins (res greu, però patinen molt). Tinc intenció de fer una foto a cada castell amb tots els cotxes aparcats davant, si us anés be. El castell que visitarem el tinc reservat per nosaltres sols, sense cap visitant que no sigui del grup, i si acaba fent mal temps (que en principi sembla que no) podem dinar al restaurant que hi ha al costat del castell de Florejacs... Crec que es pot fer sense problemes.
Fantàstic !
Per mi OK a la foto, de fet, vull portar-me la càmera de fotos, m'agrada la fotografia i els castells ;D
Si es poden apuntar els gossos, apunta 1 Yesca please.
miquel!!: que nosaltres tambe vindrem, amb el meu coche 4 persones i amb el meu fill oscar tambe seran 4, si no falla res. oscar es el cuñao de danidisco amb un patrol.i el dani a veure si pot acabar de arreglar el seu coche.
Collon, el Dani amb el punyetero tensor... A veure si ho pot solventar! Perdona Papitu, que t'havia oblidat des de l'inici...
Actualitzo llista:
Pessol's friend: 2
MountainLover: 2 + 1 + 1 Yesca
Pau_88D: 2 + 1 Jimmy
Quim: 2 + 1 gos (que ronca i fa molta baba)
Papitu: 4
Òscar: 4
Total: 11 cotxes, 27 persones i 3 gossos (...i el Bebé del Mountain... oi?)
- Castell confirmat
- Aula del gust confirmada i reservada
- Restaurant avisat, però no reservat. Si hi acabem anant haurem de combinar-nos amb les seves existències... ara ja comencem a ser colla
- Visita al Pilar d'Almenara. haurem de pujar una mica a peu, i unes escales molt traidores, però valdrà la pena, i més després d'haver plogut avui i segurament demà
- Visita a la zona LúdicoFestiva de CapTerme (alguns ja la coneixeu)
... i alguna cosa més...
1-RECORDEM ANAR PREPARATS PER DINAR EN RUTA, SI DECIDIM ANAR DE RESTAURANT HO FAREM DE COMÚ ACORD ENTRE TOTS A PRIMERA HORA DEL MATÍ
2-SERIA RECOMANABLE PORTAR EMISSORA D'1m, NO PASSA RES SI NO ES TE, PERÒ SERÀ MOLT MÉS CÒMODE I DIVERTIT AMB EMISSORA
3-LA RUTA ÉS EXTREMADAMENT FÀCIL, CAMINS I PISTES, ALGUNA ALEGRIA OPCIONAL, BONS PAISATGES
4-ELS QUE PUGUEU CARREGUEU AL GPS LA RUTA D'AQUEST ENLLAÇ. SI FOS POSSIBLE FARÍEM UN PARELL DE GRUPS PER SI ENS VEUEN ELS FORESTALS, ÉS POC PROBLABLE PERÒ VAL MÉS PREVENIR... http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2775745
5-LA TARDA SERÀ MOLT LLIURE PER PASSEJAR PER LA FIRA, A LES 18:00 HORA ZULÚ TENIM AULA DEL GUST I HAUREM D'ESTAR AL PAVELLÓ.
6-ÉS OBLIGATORI VENIR AMB GANES DE PASSEJAR I GAUDIR D'UN DIA DE 4X4 I DE FIRA... SI SOU GORMANTS MARXAREU MALALTS CAP A CASA, EM SAP GREU, PERÒ ÉS LA FIRA MÉS DOLÇA DEL MÓN
Segur que em deixo coses, però amb bona voluntat s'arregla tot
algú te una bandera o distintiu del club que surti en una foto?
Hi ha un torronaire que m'ha demanat que ens fem una foto amb ell i m'ha regalat els torrons dels postres de dissabte!
La ruta està fantàstica, l'acabo de fer ara i no hi ha ni un gram de pols, tampoc no hi ha massa fang, però si uns quants tolls per embrutar al de darrera...
Recordeu Mejar, Emissora i GPS els que pugueu. Res és imprescindible, però anirem més tranquils tots plegats. La ruta està penjada uns quants missatges enrera i és correcta
Salut i Fins demà!!