Forum
Estem tots a punt per la Party? Amb la trencadissa del darrer trial igual no!
Penseu en la setmana següent, a Agramunt!
Vaig a reservar aules del gust pels companys que vinguin que us he de tractar be!
Una salutació!
Miquel
Confirmat: tinc 50 places (unipersonals) reservades per l'Aula del Gust... Es reservaran per estricte ordre d'arribada dels participants, per ia`xo és important que els que mirin més enllà de la Party (que ens coneixem 😉 ) diguin la gent que seran per accedir a l'activitat més xic de la fira.
Ok? http://www.firadeltorro.com/#menu-item-3494
Visca!
Una salutació
Hola Miquel el any que ve tens que fe una zona de acampada i pot se que
molts dexien el Party al canto emb aquets preus deunido.
molts de la zona dels peus del montseny tenim mes 300 km i felsa emb un
dia emb Land Rover deunido be no te emprenyo mes
ens veim al Party i parlem
ya quedan 3 dias salutacions MARTI
Òstras Martí! T'agraeixo que comentis sempre, així confirmo que algú s'ho llegeix! jajaja
Gràcies, lo de la zona d'acampada està mig preparat, eh?? A la party igual fem negocis foscos d'aquests que ens agraden tant...
Una salutació a tothom!
Mik
Hola, Miquel, bufffffffff, joer, que envidia , estoy por no ir al trial de Muntañola, eir a tu pueblo..........pero no puede ser, que disfruteis un monton
Un saludo.
Santa6 y copi (tu hijo) os vais a perder cómo un xef cocina delante vuestro un pastel?? Creo que luego los deja comer....
No se... tu verás!
Jajaja
Un saludo!
Mik
Bonessss.
Miquel, si voks anar obrint llistes, nantros serem 4 adults, i fariem la ruta dels castells.
Si necessites algo, ja saps, el que convingui....
Lamentablement no podre assistir a la fira del torró. m'acaven de dir que treballaré tot el cap de setmana. Si podés miraria d'anar-hi a la tarda però no és segur.
Miquel, jo t'anava a dir el mateix que el company pessols, potser que vagis obrint una llista i ens organitzem una mica pel que fa a horaris, preus, qui va a cada lloc, etc...
Estic mirant de poder anar-hi, l'any pasat no va poguer ser i em va saber molt greu... esperem que aquest any SI !!!
Eso esoo miquel!! ;D queremos listas ya!! Queremos lista ya!! :blob9: :blob9: jajaja nosotros seremos 9 + 1 bebe. Sera mi disco y el patrol de mi cuñao. I nosotros pa la finca del jordi!!
Sou unes màsquines tots plegats!!
A veure si poso una mica d'ordre... aquest vespre.
Salut!
MIk
Vinga: poso llista per revisar que tothom hi està reflexat i està tot correcte:
Olivita: 2 Ruta
Fasterkiko: 1 Ruta
Pessols: 4 Ruta
MountainLover: 3 Ruta
Snail: 2+2 Ruta
Danidisco: 4+bebé (osea 4, jejeje) PicNic
CuñaoDanidisco: 5 PicNic
BJ: 2 PicNic
Mitsu: 2 PicNic
Isona: 1 PicNic
Isona2: 1 PicNic
Els "raros" seran convidats d'honor, a qui s'ha d'alliçonar sobre què pot fer un Land Rover, ok? La tarda estarà destinada a la fira, i a les 18:00 tenim espai reservat a l'Aula del Gust, on un Xef ens ensenyarà com és la pastisseria de disseny... mmmmm!
2+2 significa 2 ADULTS i 2 NENS. Això ho anirem perfilant per aclarir els preus del dia. El que fa ruta no pot fer PicNic i a l'inrevés, per tema d'horaris (96km de ruta!). La tarda és de fira. El resum dels preus és el següent:
- PicNic: 25€
- Dinar PicNic: 12€ ADULT i 8€ NEN - preparat a la finca, carns, amanides, vi, aigua, tot tot tot inclòs. Els que vau vindre ja sabeu de quin pal va.
- Dinar Ruta dels Castells: 16€
- Visita a un dels castells: per confirmar... (acostuma a ser 5€)
EXEMPLE: MIQUELET 2+2 PICNIC -> 25+12+12+8+8=65 per tot el matí amb el dinar preparat i servit
Està tot correcte? Falta gent del club? Ja veig que hauré d'anar a convéncer la gent a la Party...
Si teniu companys/amics que els pot interessar aviseu-me, ok? Fem una miqueta de quòrum que ho disfrutarem tots plegats.
A revisar!!
Salut!