Forum
taller
hola rapaces, os quería preguntar por un taller al que pueda ir con tranquilidad en santiago,más que nada quiero decir que ya tengan su experiencia en land rover y que no tenga yo que explicarle dónde están las cosas, ya me entendéis, saúdos.
Tes a opcion do concesionario que esta preto do poligono do tambre, coñecen ben os coches da sua marca
Yo lo llevo al concesionario Land Rover como dice discoverete.
Si el coche es un Series creo que controlan también en Talleres Fernández, el concesionario Suzuki en el Milladoiro. He visto muchos LR Series por allí, así como bastantes Aníbal del ejército.
A verdade que un series non ten nada de complicacion, calquer taller pode arranxalo. Fernandez do Milladoiro noutros tempos soia vender a marca Santana, eu teñolle mercado algunha peza para o meu series, tiñan unha especie de desguace non moi lonxe do taller do Milladoiro
hola, o meu é un 88 de 1983,xa o levei o milladoiro e despois tiven que levalo a outro sitio a facer o que me desfixeron no milladoiro,me deixaron mal a bomba inyectora e un tubo do freno solto, por eso os preguntaba por outro taller,saúdos.
Hola:
Eu levaba o meu o taller que e un servicio oficial en Meson do vento. E estaba moi contento con el. Sabe o que fai e coñece moi ben estes coches
Un saludo