Salida serra do bar...

Avisos
Vaciar todo

Salida serra do barbanza

70 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
5,427 Visitas
(@RAMPAR)
Respuestas: 803
Topic starter  

Por ahora confirmados :

Rampar V8... broken stones
Jacobo. def 200 .. tugboat
Sili.disco200. . total tractor
Osito def td5 ..Super dampers
Pablo.toyo="&ª..lost monkey

ResponderCitar
(@osito)
Respuestas: 1482

Para sair con algo de garantias o campo tes que gastar moitos cartos en preparacion, para que despois se poña a tua par un defender de serie e te pape coma si foras un donuts
en eso te doy la razon, a veces perdemos la cabeza en gastar miles de €, pensando que vamos a solucionar la papeleta y pasado el tiempo dices joer gaste esta pasta para que venga uno con otro coche y pase por donde supuestamente el mio tendria que haber ido mejor. Yo me tengo arrepentido de gastar los € en cosas que si las hubiera invertido en otras cosas, me hubieran resultado mejor.

Jajaja eu non me queria meter,pero eque isto soname a escusitas.... ;D

tambien estoy contigo Sili, son escusas  ;D ;D
Que nos queda o defender e maid o uro.
y tambien nos queda el 4 latas de toda la vida
Delire en Renault 4L 4X4
Un discovery como o teu e mais un defender td5 do mesmo ano e todo igual. Rodas de serie e sen preparacion alguna. Vades xuntos o fin do mundo. Coa diferencia de que ti sempre vas ir mais comodo. Mellor en todo plazas para ocupantes. Maletero para levar cousas. Clima. Elevalunas.
No estoy contigo, me tienes que perdonar, no son lo mismo, un discovery  y un defender no es igual, yo voy comodo en mi defender, nunca me duele la espalda, ;D, los ocupantes van mas comodos en el discovery pero mas alegres en el defender, solo hay que verles a la cara, jejeje, maletero el del 110, hay si entra de todo, y no te preocupas si rayas la moqueta, que si no te entra la silla del niño, nada como su espacio, El clima, joer  el mio lleva el clima puesto ventanillas bajadas, rejilla delantera abierta, y no me consume mas el coche, y lo elevalunas para que, que se lo digan a Rampar con el pueñetero motorcito del elevalunas que si se le joroba cuando vamos de cabras
[move]El mejor de todos el que cada uno tiene, para cual es el mejor ;D ;D ;D[/move]

ResponderCitar
(@jlptgm)
Respuestas: 1543

Por ahora confirmados :

Rampar V8... broken stones
Jacobo. def 200 .. tugboat
Sili.disco200. . total tractor
Osito def td5 ..Super dampers
Pablo.toyo="&ª..lost monkey
Carlos Montes.  defender 90 virgen

ResponderCitar
discoverete
(@discoverete)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1376

Probar ainda probo a lama o xoves pasado fun cargar un remolque de leña de carballo a un monte da nosa propiedade, levei a un cuñado conmigo de axudante que non creo que volte mais o monte a por leña e enterramolo Discovery ata os eixes, pero o peor foi ainda que o remolque de dobre eixe estaba ainda en peor situacion, houbo que descargalo e arrastralo dende lonxe cunha eslinga, o resultado final e que ise dia foi o do diluvio universal e tardamos case catro horas en sacar o coche-remolque-mais a leña.
Ter teño que probar a ir con vos , pero xa vistedes a ultima vez o que pasou
Motivacion ainda teño algunha,polas miñas mans pasaron ........... asi que ainda probei algunha cousa, e sempre tes ganas de repetir vivenzas e probar cousas novas.
Por certo coñezo ben os discoverys do camel trophy, eu cheguei a seleccion final nacional ala polo ano 93, foi toda unha experiencia e unha pena que desaparecera, teño que buscar algunha foto e colgala.
Acordome que fixera as probas de 4x4 con Borja Moratal, un expiloto de rallye, foi inolvidable

ResponderCitar
 sili
(@sili)
Respuestas: 114

JAJAJAJA
Menudo palmarest.... 8)
Pasando por todo eso yo en Rates me meteria de cabeza en el circuito que tenian preparado hace dos años.en el que se metiò solo OSITO y YO, de copi jijiji...
Ahì me prometi que me compraria un Land jejejej ;D

ResponderCitar
(@RAMPAR)
Topic starter  

Esas batallitas molan ...y con remolque de paso ...entonces has tenido un montón de suvs y un todoterreno ..el 88 jajajajajaj...animate hombre y baja alguna vez para demostrarnos tus habilidades al volante ...no todos los dias se conoce a un ex piloto del camel 😉
Oye y la hultima vez la salida la organizo una gente que no tenia ni zorra de por donde se metía y no hacían caso a los que si sabían.. asi terminamos..yo con esos no pienso repetir..pero este no es el caso..nosotros aceptamos sugerencias de todo el mundo con mucha humildad ..no vamos de listillos ..joder es que me pongo de malas con el recuerdo de ese dia ..

ResponderCitar
(@RAMPAR)
Topic starter  

Eeeeeeeee..Sili,yo tambien me metí en rates,este año pero tu no estabas ...despues no sales en las pelis y te quejas..espero que no sea asi este domingo...ves despues no te enteras.  ;D

ResponderCitar
(@jlptgm)

solo se vos ocurre ir o monte por leña un dia de diluvio. Eses dias son para tomar cañas cos colegas no bar.
Jorge cando eu era neno habia servicio militar, cando iba no bus e entraba un maior me levantaba sen que nadie me dixera nada, daba os bos dias. eran outros tempos.
E agora teño que enseñar a o meu fillo a que aprenda esas cousas que xa parecen que non se levan.
Asi que o que tes que facer e vir a enseñarnos cousas amigo, que e como se aprende.
e asi veras como ese discovery non e un SUV senon un 4x4 sen domar jajajajaja
Isto e falar por falar, pero se podes e queres sabes que estas invitado e sen licor cafe que total casi nadie bebe, pero o chourizo si que estaba de medo.

ResponderCitar
discoverete
(@discoverete)

Por favor non me mal interpretedes, eu non podo nin pretendo ensinar nada a ninguen, nin xustificar nada cun curriculum, a miña pericia o volante e mais ben negativa, conduzo a diario por obriga e traballo, realmente son mal conductor o recoñezo publicamente
Simplemente non teño o coche para ir a trallalo o monte, non mo podo permitir, tan so facerlle algo de chapa ou unha rotura mecanica estragame a economia familiar xa sabedes a que esta a caer
Os tempos para min trocaron e o meu tempo de lecer tamen trocou, os dias que podo fuxir da casa ou ben vou a cazar ou si e tempo de pesca tocalle as troitas.
E outra forma de facer 4x4, pistas, corredoiras, algun cortalumes cando tes que ir a cobrar unha peza, etc
A o amigo Ramon a ver si organiza algo pero con xente seria, eu ofrezome a levar o licor cafe e tamen un corzo que teño no conxelador tamen ofrezome a cociñalo
Deixadevos de tanta ruta e organizar algo de comer, eso animame mais.
O proximo ano vou ir a Rates pero non me meter nas fochas, ei de ir ver o espectaculo, non a facelo eu , o meu disco entrar entra nos buratos pero garantido que tal como esta non sae namais que me levanten co cazo da grua que estaba no circuito

ResponderCitar
(@RAMPAR)
Topic starter  

Claro que si Jorge tenemos que organizar una papancia buena ..Pero con ruta incluida jajaja ...aunque sea suave ...y tienes razón las cosa esta muuuy chunga y no están los tiempos para andar a romper el coche.
Yo estoy rezando para que no se joda nada...porque el día que se rompa algo me parece a mi que va a tardar en arreglarse ...toquemos madera.

ResponderCitar
(@jlptgm)

Nada jorge. Pues si no hay ruta tendremos que hacer papatoria entonces.
No se trata de enseñar ni nada. Sino de quedar compartir y aprender todos. Yo tampoco creo que pueda enseñarte nada a ti. Pero como bien dices las cosas no estan para andar a gastar esta claro.
Y luego el tiempo que parece que no da para todo.
Bueno se non nos vemos enton pois FELICES FESTAS

ResponderCitar
(@MaZiO)
Respuestas: 884

No se hace al final? Yo ya tengo el 88 listo. Solo me falta hacer un hueco de tiempo por la mañana, que probablemente pueda ir de mañana. Decirme algo si vais o no.

ResponderCitar
discoverete
(@discoverete)

Mirade unha cousa , se queredes poñemos un dia e facemos algo pola costa da morte, segun queirades media ou xornada completa.
O itinerario e facil, pero a paixase e espetacular, por algun dos tramos non seria apto para un Suv, ainda que o meu discovery con bloqueo central os da superado,
Xa lle falei en varias ocasions a Osito dista ruta, o problema e que para os sureños quedavos un pouco lonxe.
Repito e facil por que basicamente son pistas a caron do mar, recomendable 100% para os que non coñezan a costa da morte.

ResponderCitar
(@osito)
Respuestas: 1482

yo me apunto con una condicion, quiero que comamos en donde me dijiste aquella vez

ResponderCitar
discoverete
(@discoverete)

Ok, te refires o das pizzas artesas, barato e nutritivo, ademais quedanos xusto no punto medio da ruta

ResponderCitar
Página 4 / 5
Compartir: