Avisos
Vaciar todo

presentacion

9 Respuestas
1 Usuarios
0 Reactions
2,804 Visitas
(@roberto laza)
Respuestas: 0

Hola a todos. Chamome Roberto e son de Laza (pobo co mellor entroido do mundo...jejeje) Son un apaixonado dos LR teño un Santana 2500dc e un Discovery. Comentarvos que pola zona de Laza hai unhas rutas moi chulas hacia Manzaneda San Mamede a Edreia etc. Comentar tamen que o outro dia de camiño a Ourense no pobo de Maceda vin un Lr da primeira serie chulsimo. Oforo esta moi ben e gustariame que me informasedes de como podo facerme socio do clube e que bentaxas teño a hora de mercar productos o encontrar pezas...etc un saudo a todos
contestaime vale?

(@NAres)
Respuestas: 565

Ese Serie I seguramente sea el de Javier Carames, de Maceda (no es socio, pero hemos quedado un par de veces para hacer alguna ruta por aquella zona).

Para hacerte socio pincha el link que aparece a tu izquierda, debajo de "Inicio". Actualmente en Galicia estamos unos cuantos en contacto, de las zonas de Maceda, Ourense, Silleda, Pontevedra, Santiago, Ames y Meira (Lugo), cada poco solemos quedar para salir al monte. Para la próxima salida que organicemos estás invitado, faltaría más.

Por cierto, bienvenido al foro 🙄 🙄

(@JRamos)
Respuestas: 45

Hola Roberto, bienvenido.
A ver si nos vemos por Ourense.

ResponderCitar
(@Parola Gonçalves)

Hola Roberto no quieres venir hacer os caminhos de Santiago.Mira el poste.
Bienvenido.

ResponderCitar
(@Anonymous)

Hola,
Yo soy de cerdedelo tengo un defender 90 paso por laza muchas veces, tambien me llamo Roberto vivo en Ourense me hice socio hace unos dias del club haber si quedamos para dar una vueltas por la sierra.

Un saludo,

ResponderCitar
(@roberto)

Hola pois non sabia que habia un defender en Cerdedelo. Cando queiras deixa un post e quedamos .

ResponderCitar
(@eliminado-45)

Contamos con vos para a saída do dia 8. Veña, animádevos que témonos que coñecer todos!!

ResponderCitar
(@Anonymous)

Donde es esa queda que a lo mejor puedo ir, el 9 es Rairiz de Veiga hay una ruta que organizan seguro que a esa si voy.

Saudos, Roberto

ResponderCitar
(@eliminado-45)

É en Lalín. Hai outro post aberto en que falamos da saida. Bótalle un vistazo

ResponderCitar
Compartir: