Avisos
Vaciar todo

Hola a todos

3 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
1,245 Visitas
(@peregrino)
Respuestas: 4
Topic starter  

Xa me presentei no foro, pero como bon galego teño que facelo aqui tamen. Chamome Javier e son de perto de Vigo, estou a busca dun Land Rover (nunca tiven un) e ando un pouco perdido, polo que apelo a vosa sabiduria no tema. Busco un coche para sair polo monte (pistas e camiños) sen querer facer 4x4 extremo, pero que si me dea unha seguridade de que non vou quedar tirado. Xa teño lido algo por aqui e en algun outro lado y topei a venda un 2500DC do ano 1988, corto (pareceme mellor o corto co largo pra o que quero) pero pareceme un pouco caro (3000euros), acaban de facerlle a distribucion, cambio de correas e liquidos e pasaronlle a ITV, ten as rodas case novas pero son as de carretera. Que me podedes aconsellar???
saudiños e grazas.

discoverete
(@discoverete)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1376

Hola Perigrino
Por ise presuposto quizais poidas mercar un discovery 200-300 ou quizas algun defender dos antigos, busca unha cousa en bo estado para non gastar moitos cartos

ResponderCitar
(@peregrino)
Respuestas: 4
Topic starter  

Bueno pois despois de buscar xa topei o me ferro, vai ser un Land cruiser lj70 do 89 en moi bo estado, asi que me paso o lado xapones.

ResponderCitar
Compartir: