Y... este dijueves....

Avisos
Vaciar todo

Y... este dijueves... ¿que?

89 Respuestas
7 Usuarios
0 Reactions
4,462 Visitas
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337
Topic starter  

doncs mira tu... el proper dijous es justament la tornada de l'Invernal...

Hi haura que fer una festassa amb relats, anecdotes i començar a muntar la nostra incernal, no? la I Invernal de Catalunya... que us sembla?

ResponderCitar
 toti
(@toti)
Respuestas: 57

epppp aixo es podria montar sona be

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 351

Hi haura que fer una festassa amb relats, anecdotes i començar a muntar la nostra incernal, no? la I Invernal de Catalunya... que us sembla?

a mi em sembla molt be!! a veure quan comencem a parlar-ne!!! ;D

ResponderCitar
(@SuricataBcn)
Respuestas: 3096

Bueno despues de hacer la ruta del autobus ya he llegado a casa y evidentemente, han cerrado tras de mi las rejas con 7 candados.....

que conste que he enviado un sms al Sr. Presidente (seguro que tengo mal el telf verdad????) indicandole mi ausencia.....

ResponderCitar
(@defendermaniac)
Respuestas: 272

Bona nit!

Em sembla molt bé mirar de fer una invernal aqui!!

Bueno jo voldre el telefon del jefe, xk no e pogut trucar a ningu.... bueno si a en txus 200 ja que el moreno del bar jovi ma la donat... No pasa res me menjat unes braves amb salsa picant que flipas! jajajaja m'haure de comprar un mobil com el del jefe per consultar el foro land rover!

bueno pues, per els que poden anar a l'hinvernal, paseu-vos'ho molt bé, que estarem els que no em pogut anar per escoltar i compartir les vostres anecdotes!

Sobretot vingeu sencers

i truqueu quant arribeu!!! jejeje

salut i força tracció!

ResponderCitar
(@mayors)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 292

Chicos acabo de ver el post, estaba liado con el coche, me pasa como a txus, y tendré que terminarlo mañana temprano. Demasiadas cosas para hacer antes de salir.
Salu2 joan

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337
Topic starter  

Bueno jo voldre el telefon del jefe, xk no e pogut trucar a ningu.... bueno si a en txus 200 ja que el moreno del bar jovi ma la donat... No pasa res me menjat unes braves amb salsa picant que flipas! jajajaja m'haure de comprar un mobil com el del jefe per consultar el foro land rover!

Ja ho sento noi... ens pensavem que nomes hi havia la gent que s'havia manifestat per aqui, si no ja t'hauria trucat...

el dijous que ve sera mes amè... hi hauran moltes historietes que explicar... jejeje

ResponderCitar
(@SuricataBcn)

Pezqueñin mil disculpas...... pero la dueña de la mazmorra tiene eso...que es LA DUEÑA, ordena, manda y decide y los pequeños carceleros te fustigan.

ResponderCitar
(@defendermaniac)

No pasa res companys!

Haviam si puc venir dijous que be ja que la meva germana vol que l'acompanyi a classes d'angles..... i justament son els dijous de 8 a 10! grr!

Suricata, no et preocupis que si no pots sortir de les masmorres et vindrem a rescatar! jejeje! sort!

salut i força tracció!

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

Entonces mañana ? es por avisar , no sea que con lo de las cenas de empresa.....Ya direis... 😉

ResponderCitar
 toti
(@toti)
Respuestas: 57

dons per mi si, pero aviam si es manifesta algu mes, com encara hem dura el pase de l´altre dia  ;D

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 351

jo tambe m'apunto 😉

ResponderCitar
(@defendermaniac)

en principi jo també!

El problema de si no vinc, serà el put... riu del pessebre que em te negre! demà la liare amb l'escayola i la pintura!! haviam si l'acabo!

Una abraçada

salut i força tracció!

ResponderCitar
(@SuricataBcn)

::) ::) todo es muy precipitado pero veremos que juegos malabares se pueden hacer

ResponderCitar
(@SuricataBcn)

¿se confirma que HOY JUEVES 09/12/2010 es en LA GARRIGA?

ResponderCitar
Página 5 / 6
Compartir: