Forum
Molt bones a tots;
No em puc descarregar el formulari d´inscripcio, algu sap que passa...un any que em vull apuntar >:( >:(
Merci...
TXE
Molt bones a tots;
No em puc descarregar el formulari d´inscripcio, algu sap que passa...un any que em vull apuntar >:( >:(
Merci...TXE
Enviali un mail al presi que t'ho solucionara.
Hola txetd5, jo l'acabo de provar des de el meu PC, amb el tres navegadors més utilitzats, i em funciona sense cap problema.
Si em passes una adreça de correu electrònic te'l faig arribar.
Ens veiem per Ordesa. 🙂
Carles (GASSMAN)
hola de nou,
només volia demanar de forma anticipada si algú que va amb algun Disco 3 em deixarà acompanar-lo en alguna de les excursions o circuits.
El Disco 3 és un cotxe que em fa molta gràcia però la veritat és que encara no n'he pujat mai a cap.
Ah, jo tinc el dorsal 21
salutacions
Mercurio
Per fi!! El meu primer nacional ;D ;D dorsal 93
Ens veiem alla!!
:thumbsup:
Carles (GASSMAN)
Ens comencem a organitzar una mica? Per que només ens falten 3 setmanetes i cap a munt! Així ens podrem anar muntant els horaris per coincidir.
Jo proposo una hora de tarda, a les 19:00 a Torrefarrera, al 24H. Està al costat de l'autovia A2 a Lleida, hi ha una àrea de Guissona amb benzinera, botiga i un restaurant 24h per si algú vol agafar forces. Se que de banda Tarragona pujaran alguns que a aquesta hora estaran per aquí i podríem anar fent caravana. Parking gran, camioners a dojo, un bon punt de trobada.
(@41.6623044,0.6072617,16z/data=!4m9!4m8!1m0!1m5!1m1!1s0xd57f9bb439854cf:0x2894ccda57e31f91!2m2!1d-0.1223006!2d42.6038788!3e0"> https://www.google.es/maps/dir/41.6635846,0.6064727/22370+Broto,+Huesca/ @41.6623044,0.6072617,16z/data=!4m9!4m8!1m0!1m5!1m1!1s0xd57f9bb439854cf:0x2894ccda57e31f91!2m2!1d-0.1223006!2d42.6038788!3e0)
També se que hi ha gent que puja de matí. Els que no vulguin anar sols podrien proposar alguna hora de matí a mig matí per arribar al camping a l'hora de dinar.
Desde torrefarrera a Broto hi ha 160km o 2h de viatge, 2.5h amb els series.
Us sembla be la proposta? Suposo que serem els més tardaners, per que arribarem de nit i ens haurem d'ajudar a muntar la tenda, però així ja trobarem penya perduda per allà per preguntar quina és la millor manera d'arribar al nostre lloc.
Deixo la proposta llençada per a que ens ho anem pensant.
Una salutació
Miquel
Per mi perfecte! Nosaltres pujem des de Tarragona i segurament arribarem a aquesta hora o una mica abans al lloc proposat. Ens veiem aquí
Saludos desde Roda de Bara (Tarragona)
Angel (Tarraco)
Jo sortire desde Barcelona, el divendres pel mati, amb un serie III.
Em sona que Snail88 també anava amb series i també sortia el divendres pel mati de bcn.
Enviat des del meu ME302C usant Tapatalk
Jo sortire desde Barcelona, el divendres pel mati, amb un serie III.
Em sona que Snail88 també anava amb series i també sortia el divendres pel mati de bcn.
Enviat des del meu ME302C usant Tapatalk
Sí jo tambè tinc previst sortir de Barna el diviendres pel mati m'agradaria sortir aviat.
La meva intencio es anar xino-xano en grup. 8)
Salutacions
A les 19 no seràs a Lleida Snail? Una mica massa Xino i poc Xano doncs!
XinoXano, XinoXano, ... ;D ;D ;D ;D
A les 19 no seràs a Lleida Snail? Una mica massa Xino i poc Xano doncs!
XinoXano, XinoXano, ... ;D ;D ;D ;D
Home !!! Miquel
A las 19 h. amb vent a favor espero ja haber arribat al Càmping i tenir la tenda muntada. :walk:
Salutacions.
Snail88, digues tú hora i lloc de trobada per els tortugues (series i demés) que vulguin sortir divendres pel matí
Snail88, digues tú hora i lloc de trobada per els tortugues (series i demés) que vulguin sortir divendres pel matí
Ho sento mercurio109e per no respondre abans he estat molt liat. Aquest dissabte com cada 6 mesos tenia cita amb La Santa Inquisició (ITV)
Saps si hi ha algú més que sortí divendres al mati de Barna ?
Estaria be sortir a les 9:00 ? La idea seria poder arribar a l'hora de dinar. Però no sé si a aquesta hora haurà molta retenció de sortida.
Que et sembla ?
Lloc de trobada ?
Per agafar la A2 jo vaig per la Ronda de Dalt de quina part ets de Barna ?
Salutacions