Forum
No sé si surt algú més. Jo surto de Poblenou, així que em trobaré tot el merder per creuar bcn. Proposo estar cap a les 10h per la zona de martorell per enfilar la A2. Ja concretarem quan s'apropi la data.
No sé si surt algú més. Jo surto de Poblenou, així que em trobaré tot el merder per creuar bcn. Proposo estar cap a les 10h per la zona de martorell per enfilar la A2. Ja concretarem quan s'apropi la data.
OK
Pero crec que per anar es millor agafar la Autovia de Lleida a la alçada de TV3 i no anar fins Martorell. 😮
Ho concretem la mateixa setmana
Salutacions
Dorsal 117.
Ganas tinc .....
Ja anirem posant lloc de trobada.
Jo sortiré divendres al migdia desde Bcn
Salutacions
Família, ja s'ha arribat al límit màxim de 150 inscrits dins el període d'inscripcions anticipades. Això no vol dir que no s'admeti més gent. Per els indecisos, o bé per els que no han pogut assegurar la seva assistència fins a última hora, us recordo que encara us hi podeu apuntar "in situ" anant directament al càmping d'Oto a partir del migdia del divendres dia 16. 🙂
El paisatge que ens envoltarà, les diferents rutes que podrem fer, els circuits amb diferents graus de dificultat, la gresca de la zona d'acampada, la bona companyia, les xerrades fins a la matinada, els consells mecànics en directe, esgotar la tarja de memòria de la càmera de fotos, l'enveja sana de veure les "machines" que es gasten alguns, posar "cara" a gent amb la que fa temps que xerres virtualment, retrobar-te amb els vells companys de viatges i aventures, i un llarguíssim etcètera d'altres motivacions.
ÉS UNA OCASIÓ ÚNICA PER GAUDIR PLEGATS D'UN ENTORN INIGUALABLE, I VIURE "ESPÍRITU LAND ROVER" DURANT TOT EL CAP DE SETMANA.
Jo no m'ho pensaria més i començaria a carregar tots els trastos. Ens veiem a Oto. ;D 😉
Carles (GASSMAN)
I com sabré qui és cadascú? Podrieu posar una enganxina al cotxe amb el vostre nick ::)
Jo soc nou al foro i estare encantar de coneixer a la familia catalana.
Si cal em penjo una pegatina amb el meu nom. Jaume.
Pero quedara molt "alcoholics anonims". No ?
Hola bondia doncs jo sortire dijous al migdia despres de dinar tindre el cotxe carregar i carretera i manta fins a brotó. Quines ganes que tinc de desconectar i jugar amb el defender, i provar les rodes que l'any passat amb les rodes mixtes vaig passarho justet aquest any amb les cooper stt aveure que tal el circuit. Bueno gasoil i hores queden per trobarnos de nou companys, fins aviat.el meu número es 606310907. Si algu puja dijous que contacti amb mi.
Jo Portare l'emisora al canal 15 AM.

Jo sortire tambe dijous. L horari dependra del cole dels nens i els dinars.
Ja estare atent als defenders.
Emisora al 15, ok.
Hola Jaume.P. Jo tb sortire despres de dinar, recollire el meu fill de 6 anys dinem a casa
I Sortirem jo tindre el cotxe carregat i amb el gasoil fet, nosaltres son de badalona.
Portare el canal 15. Qualsevol cosa trucam i xerrem.
Jo porto un penjoll que van donar a Benissa amb el nick......sera questio de portar-ho a la vista!! 🙂
Salutttttt
Molt bones,
Hi ha possibilitat de caravana fins a Broto? Jo si puc, sortiré cap a les 4 de la tarda des de Tàrrega. Ja direu.....
Salutacions.
bones, el tema de caravana està complicat, ahir vam fer un dijueves a la garriga i ho vem estar comentant i cadascú té una hora diferent de sortida. a veure si al menys es pogués fer una mini caravana... a veure que diu la gent.
jo per exemple, si no canvia res sortiré a les 17:30 del divendres de la roca.
salutacions