XI Trobada Nacional...

Avisos
Vaciar todo

XI Trobada Nacional del CLRTTE

116 Respuestas
14 Usuarios
0 Reactions
7,838 Visitas
(@mercurio109e)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 529

No sé si surt algú més. Jo surto de Poblenou, així que em trobaré tot el merder per creuar bcn. Proposo estar cap a les 10h per la zona de martorell per enfilar la A2. Ja concretarem quan s'apropi la data.

ResponderCitar
(@SNAIL 88)
Respuestas: 362

No sé si surt algú més. Jo surto de Poblenou, així que em trobaré tot el merder per creuar bcn. Proposo estar cap a les 10h per la zona de martorell per enfilar la A2. Ja concretarem quan s'apropi la data.

OK
Pero crec que per anar es millor agafar la Autovia de Lleida a la alçada de TV3 i no anar fins Martorell.  😮
Ho concretem la mateixa setmana
Salutacions

ResponderCitar
(@JORDI-VM)
Respuestas: 371

Dorsal 117.
Ganas tinc .....
Ja anirem posant lloc de trobada.
Jo sortiré divendres al migdia desde Bcn

Salutacions

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721
Topic starter  

Família, ja s'ha arribat al límit màxim de 150 inscrits dins el període d'inscripcions anticipades. Això no vol dir que no s'admeti més gent. Per els indecisos, o bé per els que no han pogut assegurar la seva assistència fins a última hora, us recordo que encara us hi podeu apuntar "in situ" anant directament al càmping d'Oto a partir del migdia del divendres dia 16.  🙂

El paisatge que ens envoltarà, les diferents rutes que podrem fer, els circuits amb diferents graus de dificultat, la gresca de la zona d'acampada, la bona companyia, les xerrades fins a la matinada, els consells mecànics en directe, esgotar la tarja de memòria de la càmera de fotos, l'enveja sana de veure les "machines" que es gasten alguns, posar "cara" a gent amb la que fa temps que xerres virtualment, retrobar-te amb els vells companys de viatges i aventures, i un llarguíssim etcètera d'altres motivacions.

ÉS UNA OCASIÓ ÚNICA PER GAUDIR PLEGATS D'UN ENTORN INIGUALABLE, I VIURE "ESPÍRITU LAND ROVER" DURANT TOT EL CAP DE SETMANA.

Jo no m'ho pensaria més i començaria a carregar tots els trastos. Ens veiem a Oto.  ;D  😉

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@mercurio109e)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 529

I com sabré qui és cadascú? Podrieu posar una enganxina al cotxe amb el vostre nick ::)

ResponderCitar
(@r-r-i-p)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 340

Qui diu que no li portem?...

Enviado desde mi LG-E610 mediante Tapatalk

ResponderCitar
(@JORDI-VM)
Respuestas: 371

Jo també la porto 😉
Ji ji ji

ResponderCitar
(@jaume.p)
Respuestas: 22

Jo soc nou al foro i estare encantar de coneixer a la familia catalana.
Si cal em penjo una pegatina amb el meu nom. Jaume.
Pero quedara molt "alcoholics anonims". No ?

ResponderCitar
(@judokabcn)
Respuestas: 396

Hola bondia doncs jo sortire dijous al migdia despres de dinar tindre el cotxe carregar i carretera i manta fins a brotó. Quines ganes que tinc de desconectar i jugar amb el defender, i provar les rodes que l'any passat amb les rodes mixtes vaig passarho justet aquest any amb les cooper stt aveure que tal el circuit. Bueno gasoil i hores queden per trobarnos de nou companys, fins aviat.el meu número es 606310907. Si algu puja dijous que contacti amb mi.
Jo Portare l'emisora al canal 15 AM.

ResponderCitar
(@jaume.p)
Respuestas: 22

Jo sortire tambe dijous. L horari dependra del cole dels nens i els dinars.
Ja estare atent als defenders.
Emisora al 15, ok.

ResponderCitar
(@judokabcn)
Respuestas: 396

Hola Jaume.P. Jo tb sortire despres de dinar, recollire el meu fill de 6 anys dinem a casa
I Sortirem jo tindre el cotxe carregat i  amb el gasoil fet, nosaltres son de badalona.
Portare el canal 15. Qualsevol cosa trucam i xerrem. 

ResponderCitar
(@109lrs)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 2202

Jo porto un penjoll que van donar a Benissa amb el nick......sera questio de portar-ho a la vista!!  🙂

Salutttttt

ResponderCitar
(@marmota)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 241

Molt bones,
Hi ha possibilitat de caravana fins a Broto? Jo si puc, sortiré cap a les 4 de la tarda des de Tàrrega. Ja direu.....
Salutacions.

ResponderCitar
(@marmota)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 241

M'oblidava de dir que sería el divendres........

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 955

bones, el tema de caravana està complicat, ahir vam fer un dijueves a la garriga i ho vem estar comentant i cadascú té una hora diferent de sortida. a veure si al menys es pogués fer una mini caravana... a veure que diu la gent.

jo per exemple, si no canvia res sortiré a les 17:30 del divendres de la roca.

salutacions

ResponderCitar
Página 7 / 8
Compartir: