Forum
Jo si tinc la nova montura i pujare,pero tinc de esperar per fer la inscripcio
Salutacions.
Jo si tinc la nova montura i pujare,pero tinc de esperar per fer la inscripcio
Salutacions.
Esperem que si Jordi, i si encara no tens la nova "machine", et puges amb algun altre vehicle i et fiques de "polizonte" en qualsevol altre LR per gaudir de les rutes/zones. Seria una llàstima que et perdessis una trobada com aquesta en un lloc irrepetible.
Ens veiem a Oto. 🙂
Carles (GASSMAN)
Ja he fet els tramits,no he pogut avans per un tema informatic (els nens tocan el que han tocar..)
Espero ser-hi a temps...
Enviado desde mi LG-E610 mediante Tapatalk
Bones,
estava pensant la ruta per anar fins a Broto...
És millor anar fins a Huesca, Biescas, Broto? O bé, a l'alçada de Barbastro trencar cap Ainsa? Sembla més curta i més maca la segona, pero igualment arribarem de nit... Com ho faríeu?
També aprofito per a consultar-vos si fer tants quilòmetres per carretera amb uns pneumàtics recautxutats de tacs pot ser perillòs (insa turbo sahara).
Gràcies.
salutacions
La de Barbastro es la que jo útil.ltzo per pujar, en quant als pneus... es que jo soc anti recutxutats al maxim una vegada vaig tenir un susto fort i ja vaig dir que mai mes.
BCN-LLEIDA
LLEIDA-MONZON
MONZON-BARBASTRO
BARBASTRO-AINSA
AINSA-BROTO
ESTA ES LA RUTA QUE YO HARÍA,desde BCN Claro... ::)
Saludos.
Pd: También subiré con Sahara....
La ruta que diu Jordi-vm és per mi le més encertada. És la que fai servir sempre que hi vaig a Ordesa i ja porto molts anys pujan de acampada.
No tinguis por per els pneumatics, no tenen per que tenir cap problema........
Jo le she portat molt de temps, i espero poguer anar al nacional amb 4 Sahara noves !! 😉
Saluttttt
Recoi! Estem engalanant tots els cotxes per l'ocasió, eh? Jo silentblocks nous, pulpo pel delco i una netegeta!
Merci a tots pels consells, us faré cas a tots.
Em desviaré per Barbastro doncs.
Respecte els pneumàtics, l'altra opció que tinc son uns Dunlop mixtes però en una mida que no tinc homologada i son tan grans que em tocaran la carrosseria a les rutes... Així que aniré sense presses i una mica acollonit però amb les insa.
Ja tinc ganes de que arribi el dia...
Em queda fer-li la distribució i alguna coseta més per tenir-lo a punt.
Salutacions i fins aviat