Forum
Snail! Jo no tinc un series xo ja quedarem per anar amb la calma
Enviat des del meu bq Aquaris 5.7 usant Tapatalk
Snail! Jo no tinc un series xo ja quedarem per anar amb la calma
Enviat des del meu bq Aquaris 5.7 usant Tapatalk
Bien !!!! :wav:
Es millor anar amb grup. Ja quedarem Miquel. Gracies
Salutacions
Enviat desde casa meva usant l'ordinador ;D Ji, ji, ji
Si hi ha gent de Tarragona que hi vagi també podem fer sortida tots plegats i juntar nos amb els de Barcelona a Lleida i amb els de Lleida.
Enviat des de el chiqui park amb el mòbil. Jeje
Molta guasilla veig jo per aquí
Escrit des de l'oficina disfressat de pallasso per que és Carnestoltes.
Bones
Farem els possibles per poder anar hi, es un bon lloc per un retrobament 😉 a veure si el defender aguanta....
Bones
Farem els possibles per poder anar hi, es un bon lloc per un retrobament 😉 a veure si el defender aguanta....
Com sempre Ignasi, serà tot un plaer. Teniu dos mesos per anar-li dient coses boniques al Defender perquè s'animi. ;D 😉
Una abraçada,
Carles (GASSMAN)
hola, jo també aniré amb un series IIIa desde Barcelona.
La meva intenció és sortir el divendres pel matí xino xano i arribar... quan arribi.
Ja he reservat allotjament a la masia rural del Paco, l'amo del camping a on s'organitza el nacional.
ens veiem
salutacions
Mercurio (Xavier)
La meva intenció és sortir el divendres pel matí xino xano i arribar... quan arribi.
Ja he reservat allotjament a la masia rural del Paco, l'amo del camping a on s'organitza el nacional.
ens veiem
salutacions
Mercurio (Xavier)
Hola
Si vols ja quedarem per sortir junts de Barna i anar xino, xano.
Salutacions
Nosaltres sortirem crec que força tard de Barcelona divendres vespre.......per lo que crec que ja sereu tots a puesto.
Pero dissabte ens veiem si o si!!!! 🙂
Si tingues la sort de que li donen festa a la "parenta", igual encara podriem fer capr a una hora decent.....
Saluttttt
ens veiem
salutacions
Mercurio (Xavier)Hola
Si vols ja quedarem per sortir junts de Barna i anar xino, xano.
Salutacions
Perfecte!
Hola nois, doncs jo crec que he sigut el primer, almenys en fer la transferiencia l'he fet a les 08:15 minuts nomes obrir, ja estaba jo el primer, bueno ens veiem suposso abans, i si no ens veiem al nacional, nois hem de fer pinya i fer via cap el nacional, nosaltres sortirem el mateix divendres pero de matinada, arrivarem per esmorçar i possar la tenda i tot, si voleu hos guardo puesto per si arrivo abans, vinga nois, animeuvos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav:
Bueno nois jo també ho tinc tot fet, pagat inscrit i enviat al club!!! ;D
Si no coincidim abans ens veiem a broto!!! 😀
Salut
Hola Roger, el primer no ser pero segur que he sigut dels primers, vaig trigar en enviar el enllaç al secretari per correu a falta d'internet, pero bueno la questio es assitir i compartir afició i passar-ho teta.
Pero la meva intenció era ser el primer en aixo si tens rao Roger.