Forum
Hola família,
:blob7: Inscripció tramitada i a l’espera de rebre el número de dorsal. :blob7:
No us encanteu a fer la inscripció que aquesta vegada això s’omplirà ràpid!!! 🙂
Carles (GASSMAN) i Cristina.
Esperem impacients el número de dorsal.
El nostre primer nacional.
A veure si Ordesa s' omple de Catalands.
Angel (Tarraco)
acabo de fer l'ingres pel nacional!! impacient per tenir el nùmero de dorsal...
vinga que això s'acava!!! ens veiem allà!!
Inscripció i transferència realitzada
el meu series i jo allà hi serem
(xino xano)
A punt per el nacional!!! Dimarts tot ingresat!! Ens veiem per nar al nacional!!! ;D
Un altre que també ja està apuntat. També vindrà la dona i no dormirem al càmpig (si fos per mi sí).
salutacions
Inscripció i pagament fets. Ara toca posar el cotxe en condicions. Espero arribar a temps.
Salutacions.
Ep! Jo també he fet la inscripció! però encara no ho havia anunciat aquí.
Lluís, collons! Truca'm, que t'ajudaré a engrassar les cardans de la bèstia parda, que deu tenir més teranyines que les meves paelles!
Som-hi!
Salut
Miquel
A veure, pregunta.
Suposo que la gent de Bcn quedareu a porta de Barcelona per pujar en caravana al Nacional. Els que som de Tarragona i rodalies farem algo semblant? Hi ha forma de afegir- nos a la caravana de Bcn en algun punt?
Jo crec que el millor lloc podria ser al 24h de torrefarrera, al costat de l'autovia N2. Allà podríam ajuntar-nos Bcn, Tarragona i Lleida per començar a pujar direcció nord
Que us sembla?
Per mi part, cap problema. La cosa serà veure si coincidim en horaris. La meva intenció és sortir divendres quan les nenes sortin del cole a les 16:30, amb lo qual jo hi seria en aquest punt que dius al voltant de les 18:00, contant que les nenes i la dona siguin puntuals.
La meva idea és sortir amb el series divendres pel matí (l'he agafat de festa), i anar tirant xino xano.
Però fins que no s'apropi la data no sabré segur la hora de sortida.
Per preferir m'agradara més anar fent caravana amb algú per si de cas ???
Enviat des del meu ME302C usant Tapatalk
Hola
La meva idea també és sortir amb el series divendres pel matí ben d'hora (l'he agafat de festa), i anar tirant xino xano.
Hi si pot ser en grup seria fantástic.
Salutacions
Apuntaoooooooo !!!!!
Ara nomes falta quadrar l'horari......que crec que em tocara anar a dormir molt tard, no crec que puguem sortir de BCN dins les 21:00...... ::)
Salutttttt