Forum
XI Trobada Nacional del CLRTTE
XI Trobada Nacional del CLRTTE - Camping de Oto (Broto, vall d’ Ordesa, Osca) - 16, 17 i 18 de Mayo de 2014 - Una ocasió única !!!
Bé, obro aquest post per tal que tots digueu la vostra.
A mi personalment em fa moltíssima il·lusió aquest Nacional per el lloc on transcorrerà. Per qui no hi hagi estat mai, us diré que és un dels paratges més impressionats dels Pirineus, i que tenim una oportunitat única de poder gaudir d’unes rutes que normalment estan tancades al trànsit de vehicles particulars.
Aquest Nacional serà per recordar-lo de per vida. JO NO M’HO PERDO. :blob9:
Apa Déu,
Carles.
bones,
com cada any pensava a anar al nacional, però quan vaig veure l'ubicació d'aquest any hem va agafar unes ganes enormes d'anar-hi.
si tot va bé allà ens veurem, i si no va bé ja mirarem de que hi vagi... jijijijiji
vinga que aquest el tenim a propet de casa, a veure si podem batre el record d'assistència catalana!!
salutacions
Hem de fer uns grupillos!
Jo tampoc no m'ho perdo, pel lloc, per la distància, per tot plegat.
A nosaltres també ens fa molt ilusió, tanta que ja ho vaig dir a casa i els pares es bastant probable que també si apuntin, haviam si podem anar cuadrant vacances tots.
Jordi estic amb tu de fer recòrd d'assistencia catalana pero cadascú amb el seu land rover i res d'anar de paquet. 😉
Salut i força tracció
Jordi estic amb tu de fer recòrd d'assistencia catalana pero cadascú amb el seu land rover i res d'anar de paquet. 😉
això es el que hem refereixo, récord d'assistència catalana i de landys catalans! 😉
Un més que farà el possible per assistir al gran event!!
Estaria bé fer un gran grup, juntar-nos tots els que venim de catalunya una mica avans d'arribar!! ;D
Per cert, jo sortire de palafrugell algú surt per la mateixa zona cap el nacional??
Un més que farà el possible per assistir al gran event!!
Estaria bé fer un gran grup, juntar-nos tots els que venim de catalunya una mica avans d'arribar!! ;D
Per cert, jo sortire de palafrugell algú surt per la mateixa zona cap el nacional??
això és el que es fa normalment quan es va a alguna trobada, suposo que es quedarà a l'area de servei de la porta de barcelona.
això és el que es fa normalment quan es va a alguna trobada, suposo que es quedarà a l'area de servei de la porta de barcelona.
Nosaltres, com altres vegades, aprofitarem el desplaçament i ens agafarem uns dies de més a compte de les vacances d'estiu per fer turisme. Per tant sortirem abans i anirem al nostre aire.
Bones caminades hem fet per la zona: "la Sierra de Guara, el Cañon de Añisclo, el Valle de Pineta, etc." i al parc d'Ordesa: "la Senda de los Cazadores, els miradors, La Cola de Caballo, les Gradas de Soaso, etc." :walk:
Ostres... tindré que comprar una targeta de memòria extra per la càmera. ;D
Carles (GASSMAN)
Una pregunta, es te que se soci per venir a la Nacional, o pot venir tothom ? 😛
Hola Xavi,
En absolut. Només cal que vinguis amb un LR, Santana, o Anibal. L'única diferencia entre soci i no soci és que el soci paga menys d'inscripció (una de les avantatges de fer-se soci). 8)
Aquesta trobada serà de les que es recordaran per molt temps. ;D
Ara tocar reservar les dates, posar a punt la màquina, i començar a preparar els trastos d'acampada.
Fins aviat.
Carles (GASSMAN)
Hola land roveros quina bona pinta
aquet any no mu puc perdra
tinc que estalvia molt fins al maig
algu sap els preus
Salutacions MARTI
Hola martiland, encara no hi han el preus definitius, però no crec de difereixin gaire dels d'altres ocasions. Estigueu atents a l'apartat específic del Nacional, el Roger a mesura que va tenint dades les va penjant per allà. https://www.clublandrovertt.org/index.php?board=182.0
:wav: TENIM QUE ACONSEGUIR OMPLIR LA VALL D'ORDESA DE LAND ROVER'S :wav:
Una abraçada,
Carles (GASSMAN)