Avisos
Vaciar todo

WhatsApp

244 Respuestas
81 Usuarios
0 Reactions
43.1 K Visitas
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Missatge del moderador:

Per Perera i RPodio.

Collons senyors... que tots dos ja sou prou grandets...  🙁

Si teniu qualsevol problema personal entre vosaltres, quedeu un dia, i us preneu unes canyes plegats per resoldre’ls.

Us recordo que hi ha unes normes d’us del foro que tots tenim que complir. Apartat 3.2.A del reglament:

“3.2.- Ataques contra las personas, territorialidad y política.
A.- Cualquier tipo de insulto o descalificación personal a un usuario o a un colectivo de
personas que habiten un territorio, así como cualquier alusión personal ofensiva o alusión
a la falta de criterio o inteligencia del autor de un comentario provocará la eliminación
inmediata del mensaje ofensivo.
El Moderador advertirá en privado al autor del mensaje en cuestión, y si éste persiste en
su actitud en tres ocasiones, el hecho será comunicado a los Administradores para que se
tramite su expulsión.”

Si voleu començo a esborrar les vostres intervencions i us amonesto formalment per missatge privat, però crec que tots dos sou prou assenyats com per poder resoldre els vostres conflictes per privat i amigablement.

Una salutació, i si us plau; dediqueu el vostre temps en gaudir dels vostres Land Rovers.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@juanky)
Maestro LandRovero Registered
Respuestas: 4228

Carles, menos mal que has puesto orden, porque no entiendo esta violencia verbal.

Salu2

ResponderCitar
(@saharien)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 725

Yo como sí que lo entiendo, pido a moderación que sea igual de eficaz en otros posts, y no, no me refiero al del Bar que acabo de reportar (por primera vez en mi vida).
Gracias.

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Yo como sí que lo entiendo, pido a moderación que sea igual de eficaz en otros posts, y no, no me refiero al del Bar que acabo de reportar (por primera vez en mi vida).
Gracias.

Joan, s’intenta fer de la millor manera possible, i sempre se’ns pot escapar alguna cosa. Moderar i interpretar el reglament del foro equitativament és força complicat.

Sempre que us produeixi alguna situació en la que us sentiu ultratjats, doneu avís al moderador, o en el seu defecte directament a la JD.

A vegades em donen ganes de plegar veles i dedicar-me només a gaudir del meu trasto...  🙁

Una abraçada,

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337
Topic starter  

Carles, estas fent una gran feina. I se que es difícil i menys encara si els demes no col.laborem en exces...

Continua aixi, gracies i disculpa per la feina extra, procurare que no torni a pasar

ResponderCitar
(@saharien)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 725

Gracias.

Joan, s’intenta fer de la millor manera possible, i sempre se’ns pot escapar alguna cosa. Moderar i interpretar el reglament del foro equitativament és força complicat.

Sempre que us produeixi alguna situació en la que us sentiu ultratjats, doneu avís al moderador, o en el seu defecte directament a la JD.

A vegades em donen ganes de plegar veles i dedicar-me només a gaudir del meu trasto...  🙁

Una abraçada,

Carles, sempre ets just i equitatiu, saps que no critico la teva moderació i mai no ho faré. Com també saps que mai he tingut cap conflicte. Aquí estem per disfrutar i passar-ho bé però de vegades hi ha escalades verbals que fan mal i que no caldrien. Gràcies i endavant, que de conflicte i problema no en tindrem cap! segur amic!

ResponderCitar
(@SNAIL 88)
Respuestas: 362

Hola, Roger

Vaig camviar de móvil i per error vaig sortir del Grup  :-[

Quan poguis podries tornar-me a possar

T'enviat el un Whattsup el teu móvil on veuràs el meu numero

Perdona las molèsties

Gràcies anticipades

Salutacions

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Topic starter  

crec que hi sou tots, si falta algu que m'ho digui

ResponderCitar
(@SNAIL 88)
Respuestas: 362

Moltes gràcies  Roger !!!!  ;D

Salutacions

ResponderCitar
 NITU
(@NITU)
Respuestas: 38

Hola Roger!!

Cuando puedas añádeme al grupo, que salí cuando la cosa estaba tan revuelta y ya os hecho a faltar.. ;D 669 38 59 06.

Gracias!!

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Topic starter  

hehco

ResponderCitar
(@avitoni)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 92

Hola. M'agradaria ser-hi.