Forum
Missatge del moderador:
Per Perera i RPodio.
Collons senyors... que tots dos ja sou prou grandets... 🙁
Si teniu qualsevol problema personal entre vosaltres, quedeu un dia, i us preneu unes canyes plegats per resoldre’ls.
Us recordo que hi ha unes normes d’us del foro que tots tenim que complir. Apartat 3.2.A del reglament:
“3.2.- Ataques contra las personas, territorialidad y política.
A.- Cualquier tipo de insulto o descalificación personal a un usuario o a un colectivo de
personas que habiten un territorio, así como cualquier alusión personal ofensiva o alusión
a la falta de criterio o inteligencia del autor de un comentario provocará la eliminación
inmediata del mensaje ofensivo.
El Moderador advertirá en privado al autor del mensaje en cuestión, y si éste persiste en
su actitud en tres ocasiones, el hecho será comunicado a los Administradores para que se
tramite su expulsión.”
Si voleu començo a esborrar les vostres intervencions i us amonesto formalment per missatge privat, però crec que tots dos sou prou assenyats com per poder resoldre els vostres conflictes per privat i amigablement.
Una salutació, i si us plau; dediqueu el vostre temps en gaudir dels vostres Land Rovers.
Carles (GASSMAN)
Carles, menos mal que has puesto orden, porque no entiendo esta violencia verbal.
Salu2
Yo como sí que lo entiendo, pido a moderación que sea igual de eficaz en otros posts, y no, no me refiero al del Bar que acabo de reportar (por primera vez en mi vida).
Gracias.
Yo como sí que lo entiendo, pido a moderación que sea igual de eficaz en otros posts, y no, no me refiero al del Bar que acabo de reportar (por primera vez en mi vida).
Gracias.
Joan, s’intenta fer de la millor manera possible, i sempre se’ns pot escapar alguna cosa. Moderar i interpretar el reglament del foro equitativament és força complicat.
Sempre que us produeixi alguna situació en la que us sentiu ultratjats, doneu avís al moderador, o en el seu defecte directament a la JD.
A vegades em donen ganes de plegar veles i dedicar-me només a gaudir del meu trasto... 🙁
Una abraçada,
Carles, estas fent una gran feina. I se que es difícil i menys encara si els demes no col.laborem en exces...
Continua aixi, gracies i disculpa per la feina extra, procurare que no torni a pasar
Gracias.Joan, s’intenta fer de la millor manera possible, i sempre se’ns pot escapar alguna cosa. Moderar i interpretar el reglament del foro equitativament és força complicat.
Sempre que us produeixi alguna situació en la que us sentiu ultratjats, doneu avís al moderador, o en el seu defecte directament a la JD.
A vegades em donen ganes de plegar veles i dedicar-me només a gaudir del meu trasto... 🙁
Una abraçada,
Carles, sempre ets just i equitatiu, saps que no critico la teva moderació i mai no ho faré. Com també saps que mai he tingut cap conflicte. Aquí estem per disfrutar i passar-ho bé però de vegades hi ha escalades verbals que fan mal i que no caldrien. Gràcies i endavant, que de conflicte i problema no en tindrem cap! segur amic!
Hola, Roger
Vaig camviar de móvil i per error vaig sortir del Grup :-[
Quan poguis podries tornar-me a possar
T'enviat el un Whattsup el teu móvil on veuràs el meu numero
Perdona las molèsties
Gràcies anticipades
Salutacions
Hola Roger!!
Cuando puedas añádeme al grupo, que salí cuando la cosa estaba tan revuelta y ya os hecho a faltar.. ;D 669 38 59 06.
Gracias!!