Forum
Bon dia, hem creat un grup de whassap dels Series de Catalunya en restauració per ajudar-nos entre nosaltres, el nostre num es 600 vuit 1 cinc 87cinc. Siusplau, paseu un missatge per el vostre grup amb aquest numero per si algú es vol afegir.
Gracies,
Jordi
Bones! Vinc de Murcia (he estat un parell d'anys ) i ara aterro a la meva ciutat BCN, a l'igual que el meu Defender. Estic apuntat al de Murcia, però m'agradaria estar en aquest per estar al dia i poder conèixer a més gent!!
Gràcies! ::) :angel:
6 4 7 8 7 4 5 0 8
Bones! Vinc de Murcia (he estat un parell d'anys ) i ara aterro a la meva ciutat BCN, a l'igual que el meu Defender. Estic apuntat al de Murcia, però m'agradaria estar en aquest per estar al dia i poder conèixer a més gent!!
Buenas landcat,
:-[ Em sap greu, però el grup de Whatsapp només és per socio. Es va crear amb la sana finalidad de disponsar d'una eina de comunicació més àgil i directa per a xerrar entre nosaltres.
https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=83909.msg765468#msg765468
Tot i així, no et preocupis, perquè la majoria de "mogudes" també les anunciem "en obert" a través d'aquest subforo de Catalunya (sortides domingueres, quedades per anar plegats a alguna concentració, peticions d'ajuda, o les convocatories a les famoses trovades mensuals dels "dijueves", on sopem a base de tapes, i xerrem de tot i de res en concret, per a desconnectar una estona del nostre tediós dia a dia. 😉
Estem per aquí per el que necessitis. 🙂
Carles (GASSMAN)
Buenas landcat,
:-[ Em sap greu, però el grup de Whatsapp només és per socio. Es va crear amb la sana finalidad de disponsar d'una eina de comunicació més àgil i directa per a xerrar entre nosaltres.
https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=83909.msg765468#msg765468
Tot i així, no et preocupis, perquè la majoria de "mogudes" també les anunciem "en obert" a través d'aquest subforo de Catalunya (sortides domingueres, quedades per anar plegats a alguna concentració, peticions d'ajuda, o les convocatories a les famoses trovades mensuals dels "dijueves", on sopem a base de tapes, i xerrem de tot i de res en concret, per a desconnectar una estona del nostre tediós dia a dia. 😉
Estem per aquí per el que necessitis. 🙂
Carles (GASSMAN)
Hola Carles, aquest grup de whassap que jo vaig crear i que administro es per gent que te Series en restauració, on comentem entre nosaltres els avanços, busquem solucions, comentem industrials... tot mes rapid que el foro i en temps real. No tothom te acces al ordinador per entrar al foro.
Al novembre va morir la meva avia, i vaig causar baixa en el grup que administra el Sr. Podio.
Pasat un temps, vaig demanar que em tornessin a posar dins el grup i encara espero. Concretament va ser el cap de setmana de Broto, em vaig posar en contacte amb un soci del grup perque no tenia el mobil del Roger i em van dir que m'hi tornarien a posar.
Ara no us molesteu si muntem grups paralels...no se si censuren als que s'hi volen apuntar?, i em sembla que pasar-nos els telefons es legal del tot. a mes al nostre grup no paga ningú cap quota.
Salutacions
Jordi
Gràcies per la resposta GASSMAN, que hi farem. En el de Múrcia, que quan es va crear jo era soci, al xat entrava tothom que volgués, soci o no, mentre estigues inscrit al "foro", total era per estar en contacte més rapidament amb gent amb la mateixa afició, per compartir i ajudar-nos en el que fos. Però entenc que a cada comunitat es faci a la seva manera 😉
Gracies Perera 🙂
Bones!!
Soc en Julio, tot just m'he fet soci del club i m'agradaría ser part del grup de whatsapp.
El meu numero es el 628 84 37 64.
Salut i Gas
🙂 Jo m'acabo de fer soci que m'hi podeu agregar al grup?
numero: 6 6 6 7 4 6 2 1 5
Gracies
Bon dia nois,
A veure, anem a pams.
Perera, aquest post en el que estem, fa referència al Whatsapp que va crear en el seu moment en Roger, i és ell com a administrador, el que va assignar les seves normes, funcionament i finalitat d’us. En cap cas té cap vinculació amb el Club. Es va crear a títol particular, al igual com tota la resta de grups de Whatsapp que han creat altres companys en aquesta i en d’altres comunitats.
Per el que fa a crear altres grups de Whatsapp, sense cap mena de dubte tothom és plenament lliure de fer el que vulgui, i “xerrar” amb qui vulgui, sigui soci o no soci. Jo crec que en Roger en el seu moment va crear el grup només per a socis perquè entre moltes altres coses, en les converses també es parlava de temes que afectaven al funcionament intern de Club (recordeu que la majoria de la JD anterior era de per aquí), i per poder controlar una mica amb qui es xerrava on line. D’aquesta manera s’assegurava que tothom en les converses era mínimament conegut i que no se’ns podia colar ningú amb ganes de fotre brega o de aprofitar-se’n il·lícitament de les nostres converses i confessions.
Per el que fa a demanar de nou al teu reingrés en el grup, si encara no s’ha fet efectiu, la millor manera de fer-ho és mitjançant aquest mateix post. El Roger de tant en tant se’l mira i dona d’alta a tots els socis que ho sol·licitin.
landcat, a veure si tenim ocasió de trobar-nos. Un bon moment per conèixer a forces companys i posar-te al dia serà apuntar-te a algun dels “dijueves” que de tant en tant s’organitzen. Estan oberts a tothom, no fa falta venir/tenir un LR, i segur que passaràs una molt bona estona. :thumbsup:
Ara fa dies que no se’n fa cap “als peus del Montseny” i potser fora bo que abans dels proper nacional se’n pugui organitzar un. A veure si el company Defendermaniac llegeix aquest post i s’anima a fer la convocatòria. ;D
Per acabar, per el company JuleDET, espera’t uns dies per veure si en Roger et dona d’alta al grup i si no l’hi tornes a insistir o bé l’hi envies un missatge privat sol·licitant-li de nou. I per el company Fiebre, noi, em sap greu però de moment aquest grup de whatsapp només és per a socis. ( https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=83909.msg845840#msg845840 ) Tot i així, torno a insistir que no patiu perquè les coses importants també s’anuncien “en obert” en aquest subforo de Catalunya. 🙂
Carles (GASSMAN)
"amic" perera... si tens alguna cosa en contra meu, quedem i parlem, segur que hi ha un malentes i si el que vols es tocar els collons... tranquil tinc les esquenes molt grosses i per un ultim una ma que oberta acaba posant les coses a lloc. estic a la teva disposició sis vuit sis 349 242
Bon dia de nou,
Roger, et prego que us prengueu les coses amb calma, que dialogant tot es resolt. De ben segur que ha estat un malentès.
I per altra banda, quan puguis, recorda de donar d’alta al company JuleDET que ara té un Disco 200tdi i moltes ganes de gaudir-lo. Segur que s’apuntarà a alguna de les sortides domingueres que organitza el company Cordobes per la serralada litoral.
Per cert JuleDET, no saps on t’has ficat... ::) 😉
Carles (GASSMAN)
Que pasa por aqui que me pitan los oidos
Si va haber sexo avisadme
Sexo...no se, pero mala educacion por parte de personas que tendrian de dar ejemplo..si.
Saludos,
Payaso (dicese de aquel que hace reir profesionalmente)... sigue buscando, que al final encontraras...