Forum
VIDEO RUTA CONTRABANDISTES
precios!!!!!!!!!!
Para la proxima te tengo apuntado fasterkiiko, no te escaparas, Andorra Montanisell o Andorra Puigcerda ya veremos
Al ver el video en youtube y si os gusta este, poner me gusta que seguro que el que se lo ha currado con gran dedicacion y gusto "Albert" os lo agradecera
Gràcies pessols i fasterkiko, me'n alegro que us hagi agradat, al menys s'ha fet amb aquesta intenció...
Ara ja ho sabeu .. quan el joan - jqmj- en prepari una altre apunteu-vos que aquest home ens porta a llocs d'alta muntanya, i amb unes vistes precioses.
Proposta per quan la neu baixi FER EL PIC NEGRE!!! que et sembla joan ? allò era per atrevits ehh, allà si que hi havian trialeres bones,, llàstima que era de nit.
Vicen, ves a la primera hoja del post, y allí debajo de mi comentario está LAND ROVER ADVENTURE.!!
...jajaja...no lo habia visto, gracias albertdefender está muy guapo, es una ruta que tenemos pendiente, un saludo. 😉
Gràcies M-Wurts si ens ho vàrem passar estupendament no feia encara molt fred, hi havia un bon ambient i va haver de tot una mica...