Modificar i prepara...

Avisos
Vaciar todo

Modificar i preparar discovery

9 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
936 Visitas
(@Toni_TD5)
Respuestas: 12
Topic starter  

Ola nois!! com ja sabeu fa pocs dies hem vaig presentar al club per poder formar part d aquesta gran marca i familia com es LAND ROVER, fa uns mesets vaig comprar un discovery TD5 totalment de serie i m agradaria que hem donguessiu un copet de mà per poderlo preparar una miqueta ja que ara no puc anar en lloc perque toco casi a tot arreu jejeje.

Dons aixo si sabeu d alguna pagina on mirar alguna coseta o si sabeu d algun lloc ( es que soc completament novato amb els 4x4) per poder mirar per el disco us agrairia molt, tinc un pressupost de uns 2000 euros com a maxim (comptant que ja haure de gastar la meitat en llantes i pneumatics)

per cert quina mida aconselleu? i neumatics?

Gracies de nou a tots!!!

(@jordi-td5)
Respuestas: 955

bones,

una bona mida de roda per un disco td5 es 235/85-R16, en aquesta mida hi ha moltes marques que la fan, però tambe has de pensar quin tipus de pneumàtic vols, un AT o MT, si vols un MT jo hem decantaria per un cooper stt o un bf goodrich mud terrain.

el que hauries de fer també es posar uns amortidors i unes molles +2", d'aixo també tens moltes marques, terrafirma, OME, ...

recorda que si fas aquestes modificacions hauràs d' homologar , ja que no et passarà l'itv.
pots posar-te en contacte amb els patrocinadors del club per mirar preus i montatge.

apa ja tens feina, jejeje

ResponderCitar
 jqmj
(@jqmj)
Respuestas: 451

Buenas Jordi-td5, la verdad es que se pueden hacer muchas cosas en nuestras maquinas, pero miratelo bien, eso de que te toca por todos lados, lo dudo mucho, yo gracias a la salida de Cap termes ( Agramunt ) he cambiado mi concepto de mi Disco 2 R , una buena rueda hace mucho, una suspension elevada tambien, primero protegelo y conoce tu maquina, hazle un buen mantenimiento, como me aconsejaron a mi , lo de que tocas puede ser encarar mal o pasar por donde es una pista de extrem, no lo se, pero te puedo asegurar que hay configuraciones mas interesantes que cambiar ruedas y homologar

El mio de serie y sin problema ( yo nunca lo hubiera dicho ) ( siempre se puede mejorar, pero tenemos grandes maquinas . LAS MEJORES )

Rescate en mi primera torpeza
Piensa una cosa, lo importante para aprender es compartir aventuras y salidas, entonces ves las posibilidades de la maquina

Saludos Joan

ResponderCitar
(@Toni_TD5)
Respuestas: 12
Topic starter  

Hola jorditd5, gracies per contestar, en el tema de rodes volia posar algu mes aviat mixte perque el cotxe el faig servir a diari i faig carretera ja e mirat els allterrain pero sem en van de preasupost, man parlat molt  be dels cooper at3 saps alguna cosa? Per cert qui son els patrocinadors del club? Es que soc nou i no tinc ideea... Jejeje

Hola jqmj, gracias por contestar, si se que tenemos los mejores coches del mundo por eso me acabe comprando un landy jejeje, estrene el coche en la land rover party y muy contento con el coche, el problema es que tengo el HSE y voy con llanta 18 y neumaticos de carretera no digo que sea mal coche en absoluto pero creo que necesita unas buenas ruedas como coche que es y aprovechar para poner una llanta mas pequeña para ganarle perfil a la rueda, otra cosa es que llevo las famosas balonas neumaticas que ya estan bastante maltrechas y me pierden aire con facilidad de ahi que aproveche para poner muelles y amortiguadores, a eso me referia antes quiza no acabe de explicarme bien jejejej, un saludo compañero

ResponderCitar
 JHD2
(@JHD2)
Respuestas: 99

Jo tinc un Disco II Td5, i no se si la paraula es preparat o arregalat o no se, t'expico:
Vaig posar 4 molles i 4 amortiguadors de britpart + 5cm, de darrera al cap d'un any ha baixat una mica (faig remolc), de davant ha quedat inclus una mica massa alt, les molles eren +50kg, ho vaig homologar. De les rodes encara estic dubtant, ara porto unes michelin sincro 4x4 (235/70/16) velles, son dures i no van gens be. L'hivern passat vaig muntar unes Insa Turbo model Dakar am mida 235/85/16, vaig aanr per mal cami i per neu, el cotxe tracciona molt be, pero amb tant de perfil perds precissio de conduccio amb carretera. A mi em tocave al paraxocs de davant quan girava(tinc els topes de direccio modificats), i tambe al pas de roda de darrera just a les portes. La 235/85/16 recauxutada es uan mica mes gran que una normal, el que si que vaig notar molt es que s'allarga el desarrollo de totes les marxes, especialment al 1a cuan arranques.
Tambe hi vaig fer millores al motor: EGR anulada, modificacio del refradador de gasoil i el termostat.
T'aconsello treure el contrapes que porta collat a la transfer i a l'ewix de darrera, son un 15 o 20kg que li treus, aixi com plastics de motor, aillants i tubs que sobren (en vaig treure una carretilla plena).
Pendent hi ha un protector de barres de direccio i canviar el paraxocs de darrera.
Ara esta en tramit posar el bloqueig central a la tranfer.
Espero qe et serveixi d'ajuda, si vols res estic a Sta Coloma de Farners 628487214

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 955

Per cert qui son els patrocinadors del club? Es que soc nou i no tinc ideea... Jejeje

son les empreses que estan anunciades al web, per exemple a l'apartat de catalunya tens land classics i projectcars, a l'inici hi ha mes...

ResponderCitar
(@ullfoll)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 183

Toni, jo personalment et recomano que et posis amb contacte amb Land Classics de Sabadell pel tema de la preparació, el Xavi el nano que ho porta t'aconsellarà bé i ja veuràs que preparar el disco pot arribar a costar menys del que a primeres pot semblar, tot depen de l'us que li vulguis donar.

Pel tema rodes, si vols una cosa mixta amb solvència a la muntanya agafat unes Bf Goodrich All Terrain o unes Cooper Discoverer S/T, la resta de models mixtes (excepte rodes amb dibuixos semblants a aquestes) fora de carretera amb 1 pam de fang ja no traccionen com toca i els diners que t'has estalviat en la roda els trobaràs a faltar.

(Oju! Això es una opinió personal, segur que no tothom hi esta d'acord)

Salut i manten-nos informats de com evoluciona el tema!

ResponderCitar
(@r-r-i-p)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 340

Hola,la meva opinio es que,no tinguis tanta presa per cambiar cosas.
primer gastat la pasta en una bona repasada ha la mecanica y despues ja pots comensar a mirar cosas...mira,busca,pregunta,parla amb gent que tinguin L.R´s com el teu,mira preparacions pel teu model,etc.
tu mateix sabrás que necesitas.

salut

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Hola,la meva opinio es que,no tinguis tanta presa per cambiar cosas.

+1

Primer assegura't que tot estigui bé i fes-li una repassada de dalt a baix (substitució de tots els olis, filtres, corretges, líquid de frens, líquid de refrigeració, cable dels injectors, etc.) Una vegada ho tinguis tot al dia, jo em faria un bon planning de millores per odre de prioritat (pneumàtics, protecció de baixos, elevació suspensió, substitució de para-xocs, cabestrant, etc.)

A més, és molt important abans d'emprendre qualsevol acció, tenir clar l'ús que li donarem al nostre Land Rover (pistes i camins sense complicacions, viatges al desert, trial extrem, etc.) No farem la mateixa preparació si ens agrada complicar-nos la vida (recorreguts de suspensió extrems, winch, pneumàtics de "tacos", etc. passant per zones impossibles, que no pas si volem un vehicle per escapades de cap de setmana per gaudir de la natura amb la família.

Les preses son una mala consellera, pren-t'ho amb calma.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
Compartir: