VIDEO LAND ROVER AT...

Avisos
Vaciar todo

VIDEO LAND ROVER ATRAPAT EN LA TEMPESTA

24 Respuestas
10 Usuarios
0 Reactions
1,897 Visitas
(@scattrack)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 367

Impresionant video albertdefender, m'ha agradat molt. Estic desitjant que publiquis la segona part...

I per als protagonistes del vídeo: esteu ben bojos!  😮 Un per passar pel riu i els altres per deixar-lo passar, plovent, sense llum diurna i amb l'aigua baixant amb mala llet. Arriba a arrossegar un arbre en el moment que esteu a l'aigua i podia haver passat alguna desgràcia...

Això sí, una aventura per recordar sempre i amb un bon reportatge.

Ja tinc ganes de veure la continuació!

salutacions

Era la unica solució, això o ens quedavem alla tota la nit i el dia seguent fins que baixes el nivell de l'aigua. Un cumol de coses i va anar com va anar, ens quedarem amb lo positiu de l'experiencia, com reaccionar i que no fer el pròxim dia jejej

Salut!

ResponderCitar
(@SNAIL 88)
Respuestas: 362

IMPRESSIONANT !!!!!

GRÀCIES PER COMPARTIR-LO

SALUTACIONS

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1030
Topic starter  

Heiii Edu si tu ho vas viure també en primera linia de foc. S ha de reconeixer que no va ser gens fàcil i que va passar tot de cop. El mèrit aqui és de tots,tant el intentar treure´l com el rescat,i la filmació del video van ser molt dificils.

Gràcies SNAIL pel comentari.

ResponderCitar
(@tokugawa)
Respuestas: 175

Quin parell de cull.... Teniu

Espectacular el video !! Diguem quan surt la segona part que vaig a comprar ja l'entrada !!! Ufff

L'important es que tots estigueu be i nomes es quedes es una aventura que sempre recordareu !

Salutacions.

Se rien de las cicatrizes aquellos que nunca han tenido heridas.

ResponderCitar
 Epi
(@epi)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 2178

Impresionant!!! quina passada!!!
No us aburriu eh? 😉

Només comentar que després de veure aquest vídeo encara em sento més orgullós de pertànyer a aquest club.

La cossa es va posant molt xunga, es veu clarament com va pujant l'augua de forma molt perillosa, però allí no abandona ni "el tato".

Amb companys aixi, a mi no em dona por anar a en lloc. 😉

Ens llegim

Epi

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Bon dia Tokugawa i Epi si ja ho podeu ben dir en els moments dificils s ha d estar a per totes. Si per sort estem tots bé ja que hagués pogut ser molt pitjor.

Gràcies m alegra que us hagi agradat ja que aquest va estar molt intens..

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1522

El vídeo fantàstic, com tots els que fas, Albert.
On és la 2a part?

Però veig que us agrada complicar-vos la vida de valent...

Una salutació al nord!
miquel

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Bon dia Miquel moltes gràcies company celebro que t hagi agradat. La segona part és farà esperar una miqueta encara no le penjat ja la tinc feta i editada però.  Es més impactant tot. Això no és que ho anessim a buscar sinó que ens ho vem trobar com diu Edu si no passabem aquest riu ens teniam que quedar a dormir dins dels Lands i ja et ben asseguro que calor no feia, jaja.
Una abraçada i una salutació al sud, jeje aviam quan t apuntes a una d aquestes home que el maquinon ja el tens per això i més.

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1522

Les dents em rallen les rajoles, però si poso el meu Range en aquest riu al que heu de treure és a mi, i amb la quantitat de menjar que porto normalment encara us hagués costat més de treure.

Un abraç
Miquel

ResponderCitar
Página 2 / 2
Compartir: