Forum
VIDEO LAND ROVER ATRAPAT EN LA TEMPESTA
Impresionant video albertdefender, m'ha agradat molt. Estic desitjant que publiquis la segona part...
I per als protagonistes del vídeo: esteu ben bojos! 😮 Un per passar pel riu i els altres per deixar-lo passar, plovent, sense llum diurna i amb l'aigua baixant amb mala llet. Arriba a arrossegar un arbre en el moment que esteu a l'aigua i podia haver passat alguna desgràcia...
Això sí, una aventura per recordar sempre i amb un bon reportatge.
Ja tinc ganes de veure la continuació!
salutacions
Era la unica solució, això o ens quedavem alla tota la nit i el dia seguent fins que baixes el nivell de l'aigua. Un cumol de coses i va anar com va anar, ens quedarem amb lo positiu de l'experiencia, com reaccionar i que no fer el pròxim dia jejej
Salut!
Heiii Edu si tu ho vas viure també en primera linia de foc. S ha de reconeixer que no va ser gens fàcil i que va passar tot de cop. El mèrit aqui és de tots,tant el intentar treure´l com el rescat,i la filmació del video van ser molt dificils.
Gràcies SNAIL pel comentari.
Quin parell de cull.... Teniu
Espectacular el video !! Diguem quan surt la segona part que vaig a comprar ja l'entrada !!! Ufff
L'important es que tots estigueu be i nomes es quedes es una aventura que sempre recordareu !
Salutacions.
Se rien de las cicatrizes aquellos que nunca han tenido heridas.
Impresionant!!! quina passada!!!
No us aburriu eh? 😉
Només comentar que després de veure aquest vídeo encara em sento més orgullós de pertànyer a aquest club.
La cossa es va posant molt xunga, es veu clarament com va pujant l'augua de forma molt perillosa, però allí no abandona ni "el tato".
Amb companys aixi, a mi no em dona por anar a en lloc. 😉
Ens llegim
Epi
Bon dia Tokugawa i Epi si ja ho podeu ben dir en els moments dificils s ha d estar a per totes. Si per sort estem tots bé ja que hagués pogut ser molt pitjor.
Gràcies m alegra que us hagi agradat ja que aquest va estar molt intens..
El vídeo fantàstic, com tots els que fas, Albert.
On és la 2a part?
Però veig que us agrada complicar-vos la vida de valent...
Una salutació al nord!
miquel
Bon dia Miquel moltes gràcies company celebro que t hagi agradat. La segona part és farà esperar una miqueta encara no le penjat ja la tinc feta i editada però. Es més impactant tot. Això no és que ho anessim a buscar sinó que ens ho vem trobar com diu Edu si no passabem aquest riu ens teniam que quedar a dormir dins dels Lands i ja et ben asseguro que calor no feia, jaja.
Una abraçada i una salutació al sud, jeje aviam quan t apuntes a una d aquestes home que el maquinon ja el tens per això i més.
Les dents em rallen les rajoles, però si poso el meu Range en aquest riu al que heu de treure és a mi, i amb la quantitat de menjar que porto normalment encara us hagués costat més de treure.
Un abraç
Miquel