Forum
VIDEO LAND ROVER ATRAPAT EN LA TEMPESTA
Hola companys,
Aquí us deixo aquest impresionant vídeo que vaig filmar en una sortida espectacular que vem fer fa un parell de caps de setmanes.
Mireu-lo amb el paraigües obert JAJA.
Que chulo menuda aventura...yo me cagar.. por las patas.... ;D Pero no lo podeis dejar a la mitad....... 😛
Impresionant, Albert!!! (com tots els teus videos ...)
Com ha comentat el Paulbas ... quan t'hi trobes i estàs enmig ... és per posar-hi els "honorables" !!!! ... Deurieu passar uns moments de força nervis ...
Mare meva quin nivel. Recordeu-me no sortir mai amb vosaltres sense el flotador... jo també estic ansiós de veure la segona part.
Salut companys.
Si Paul la veritat es que ea vem cagar una mica bastant ja que la cosa es va anar liant que deunido.
Hola Miquel gràcies pel comentari m alegra que t hagi agradat.
Hola txebi si noi en principi va ser una sortida amb pluja però despres es va anar liant ja que els dos rius on erem varen anar pujant que no vegis.La segona part ja també la tinc llesta per penjarla d aqui uns dies tb molt impactant.
Gràcies pink4x4 pel comentari la veritat és que ho varem viure com si ho fos.No us perdeu d aqui uns dies la segona part que encara és mes impactant.
Gracias a tu también tamayo me alegra que te haya gustado
Ya te buscaré un rio igual por La Rioja para la proxima Riojada..............;) ;D
Impresionant video albertdefender, m'ha agradat molt. Estic desitjant que publiquis la segona part...
I per als protagonistes del vídeo: esteu ben bojos! 😮 Un per passar pel riu i els altres per deixar-lo passar, plovent, sense llum diurna i amb l'aigua baixant amb mala llet. Arriba a arrossegar un arbre en el moment que esteu a l'aigua i podia haver passat alguna desgràcia...
Això sí, una aventura per recordar sempre i amb un bon reportatge.
Ja tinc ganes de veure la continuació!
salutacions
Hola Bataca gracias por el comentario.tendréis que esperar un poco primero digerir esta que la aegunda es más fuerte.
Hola Mandril vaja tela el que vem passar ehh primer era tot
Normal vale plovia bastant però lo fotut va ser al tornar enrera que l altre riu estava que deunido.
Gràcies pel comentari m alegra que t hagi agradat.