VIDEO LAND ROVER AT...

Avisos
Vaciar todo

VIDEO LAND ROVER ATRAPAT EN LA TEMPESTA -EL RESCAT-

15 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
2,551 Visitas
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1030
Topic starter  

Hola a tothom,bé nois aquí teniu el rescat de la sortida accidentada que vem tindre.

Si s ha d envejar quelcom en aquest video,és l enteresa que ha tingut el company Ernest en portar ho després del que va passar. Admirable

(@calsimo)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 89

Mol maco el vídeo Albert i enorabona al Ernest per la ràpida recupercio del Land, ja que el tenia mol ben cuidat. A veura si el tornem a veura aviat a la pròxima sortida.

ResponderCitar
(@Juan.ki)
Respuestas: 578

Ostres, tinc els pels com escarpies de veureus a tots treballant junts per treure el cotxe d'allà, amb una afició i companys així fa goig està en aquest club.
Ernest, enhorabona per la recuperació del Defender i per estar envoltat d'aquesta gent.

ResponderCitar
(@SNAIL 88)
Respuestas: 362

Hola

albertdefender, per no variar un gran vídeo i un fantàstic final, gràcies per compartir-lo.  :hello2: :hello2: :hello2:

Felicitats a tot l'equip de rescat així com a l'Ernest i a la Montse per tornar a posar a punt el Defender.  :thumbsup:

Salutacions

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Mol maco el vídeo Albert i enorabona al Ernest per la ràpida recupercio del Land, ja que el tenia mol ben cuidat. A veura si el tornem a veura aviat a la pròxima sortida.

Hola company gràcies pel comentari.I tant que si aquest defender ja ha sortit del quiròfan i ara ja està recuperat dintre de poc a còrrer.

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Ostres, tinc els pels com escarpies de veureus a tots treballant junts per treure el cotxe d'allà, amb una afició i companys així fa goig està en aquest club.
Ernest, enhorabona per la recuperació del Defender i per estar envoltat d'aquesta gent.

Com els de fuenteovejuna......

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Hola

albertdefender, per no variar un gran vídeo i un fantàstic final, gràcies per compartir-lo.  :hello2: :hello2: :hello2:

Felicitats a tot l'equip de rescat així com a l'Ernest i a la Montse per tornar a posar a punt el Defender.  :thumbsup:

Salutacions

Gràcies company de res home es un plaer poder lo mostrar i també vull donar les gràcies a l Ernest per deixarme'l postejar.

Està tenint molt bones critiques als foros internacionals.

ResponderCitar
(@landriver)
Respuestas: 72

Albert i companyia, felicitacions de veritat.
No se com ho fas però només no es video espectacular i ben fet sino que es plasma perfectament el espiritu land rover.
Es veu i nota el espiritu de companyerisme en situacions dificils la veritat, una autentica escena camel trophy.
Bravo senyors per treures el barret.

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Albert i companyia, felicitacions de veritat.
No se com ho fas però només no es video espectacular i ben fet sino que es plasma perfectament el espiritu land rover.
Es veu i nota el espiritu de companyerisme en situacions dificils la veritat, una autentica escena camel trophy.
Bravo senyors per treures el barret.

Moltes gràcies m alegra que t hagi agradat. La veritat es que en aquests moments es quan es veu l esperit land rover.

ResponderCitar
(@tdi300)
Respuestas: 153

Albert, la meva enhorabona per un altre video impressionant, el millor, el companyerisme, l´esperit, el treball en equip...

i la cara del company quan el seu estimat amic torna a la vida, aixo no te preu, moment magic.

Gracies per compartir

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Albert, la meva enhorabona per un altre video impressionant, el millor, el companyerisme, l´esperit, el treball en equip...

i la cara del company quan el seu estimat amic torna a la vida, aixo no te preu, moment magic.

Gracies per compartir

Moltes gracies per les teves paraules . I  l'ajut als amics aixo sempre especialment en aquests casos.

De res.

ResponderCitar
(@tgfita)
Respuestas: 131

Feia bastant de temps que no hem conectava i m'he quedat flipat veient el que us va pasar...I recuperar aquest Defender és d'admirar!!  La bogeria land Rovera no té límits i la Defenderiana encara més...

Cicatrius de guerra que s'han pogut solucionar!!!

El video és BRUTAL!!!

Toni.

ResponderCitar
(@ernest)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 137

Felicitats Albert!!! tot i que ho tinc ben gravat a la memoria, tornar a veure-ho m'ha emocionat.
Moltes gràcies!

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Feia bastant de temps que no hem conectava i m'he quedat flipat veient el que us va pasar...I recuperar aquest Defender és d'admirar!!  La bogeria land Rovera no té límits i la Defenderiana encara més...

Cicatrius de guerra que s'han pogut solucionar!!!

El video és BRUTAL!!!

Toni.

La veritat es que cada cop que ho penso em dic a mi mateix: encara no sabem la sort que vàrem tenir ja que haguessim pogut prendre mal.Però bé el que va passar es trist, però a un defender no se'l deixa així xafat, i a un AMIC menys se li dona el suport que calgui, quan calgui, i ón calgui que per això és uneix una gran marca com és LAND ROVER, però no hem d'oblidar als amics que hi van dins.

Moltes Gràcies Toni malegra que t'hagui agradat. :-))

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Felicitats Albert!!! tot i que ho tinc ben gravat a la memoria, tornar a veure-ho m'ha emocionat.
Moltes gràcies!
[/quote

A lo dicho Ernest,, no m'has de donar les gràcies per res, es va fer el que es tenia que fer. Ara ha quedat el record gravat del que va ser, que de ben segur que passaran els dies, els mesos, i tots el tornarem a veure, i pensarem en aquella sortida . Lo del post del Toni va per tú. :-))

El que SÍ que et vull agrair és l'ajut desinteressat que m´has donat conjuntament amb el Roberto en els meus dos entrebancs que vaig tenir, ja que la càmera vale, però la mecànica no és el meu fort.  SALUTTTTTTTT... i gas oil per anar fent sortidetes.

ResponderCitar
Compartir: