Forum
VIDEO DE SORTIDA DE DEFENDERS EN MANADA
Ostressss vaja defe tuuu amb això pots anar a rodar món no et falta de res ehh explorer total,, molt guapo,, felicitats aquest ja el treurem en el proper video,, 🙂
Ja en sap ja el company landcat de rodar mon 😉
Esta brutal, vui veure'l en directe
Gracies albertdefender digues lloc i hora i alli estare ;D
argai el mon no,ni molt menys pero Europa al 80% si. Ara aviam si trobo algu que vagi cap a África a fer alguna ruta tranquila.. jijiji. Tb tinc ganes de veure l teu amb aquest sostre tan macu 😮
Gracies albertdefender digues lloc i hora i alli estare ;D
argai el mon no,ni molt menys pero Europa al 80% si. Ara aviam si trobo algu que vagi cap a África a fer alguna ruta tranquila.. jijiji. Tb tinc ganes de veure l teu amb aquest sostre tan macu 😮
De res .. si Ok si em pases el teu telèfon quan ho tingui preparat t'aviso.
Ha sortit genial, Albert, estem sense paraules, et podries dedciar, ets un profesional tiu va en seriu.
Vinga aveure si ajutem el proxim dia contra mes millor. pero amb mes temps, de cara a l'estiu. :lurk: :lurk: :lurk: :lurk: :lurk:
Ha sortit genial, Albert, estem sense paraules, et podries dedciar, ets un profesional tiu va en seriu.
Vinga aveure si ajutem el proxim dia contra mes millor. pero amb mes temps, de cara a l'estiu. :lurk: :lurk: :lurk: :lurk: :lurk:
Hola David,,jaja quants iconets donant voltes,, moltes gràcies pels elogios home,, no en hi ha per tant intento fer-lo el millor possible, però clar això és una feinada de nassos,,agraeixo moltíssim que haguessiu vingut perquè sense vosaltres no hi sería, ara ja el podrem tindre per sempre.
Si la propera de cara al bon temps però a alta muntanya que el cel es brutal per filmar,, no hi ha polució i es nota un ou amb la imatge.