Forum
VIDEO DE SORTIDA DE DEFENDERS EN MANADA
Bé companys primer de tot us vull donar les gràcies a tots els que veu vindre a aquesta sortida, ja que sense tots vosaltres aquest video no s'hagués pogut fer,,, i com no, també a l' equip de fotografia que va fer unes fotos de pel.licula.Però bé ara ja formarà part de la nostra història Land Rovera,, i...això només ha fet que començar... a la propera animeu-vos a vindre els que us veu quedar..
Bé no m'enrotllo més aquí està i a gaudir-lo,, els m'agrades al youtube s'agrairan..:-))
Nois sembla ser que pel mòbil o tauleta no es pot veure ho tindreu que fer per l'ordinador..
Hola Albert,
Espectacular com sempre!! Un gran homenatge als Defenders, i gran dia de rodatge.
Fará falta un "Part 2" per las resta d'imatges que no surten.
Una abraçada desde Blanes!!
Hola Albert,
Espectacular com sempre!! Un gran homenatge als Defenders, i gran dia de rodatge.
Fará falta un "Part 2" per las resta d'imatges que no surten.
Una abraçada desde Blanes!!
Hola Company,, merci,, si en tinc un altre de preparat ja el penjaré, surt gairebé el mateix, però li he posat una altre música que crea un altre ambient.
Si ara ja prepararem la part 2 jaja que no decaiga..
Salut
Puffffff
Brutal Albert, estem flipant per casa ;D ;D
Un homenatge com deu mana, molt bo el vídeo i una edició espectacular! Un honor sortir 😉
El pla del pont amb els Defes en grup es brutal...semblen uns transformer ;D ;D
Puffffff
Brutal Albert, estem flipant per casa ;D ;D
Un homenatge com deu mana, molt bo el vídeo i una edició espectacular! Un honor sortir 😉
El pla del pont amb els Defes en grup es brutal...semblen uns transformer ;D ;D
Gràcies va ser un plaer fer-lo m'ho vaig passar molt bé .El tros del vostre defender quan m'adelantes per la carretera és molt bó.Us el podeu descarregar i així el teniu per sempre guardadet,, si si aquest tros sembla el del camel, ehh només hagues faltat tots els defes iguals i preparats amb cordes pales, etc... jaja
Hola albertdefender
Com sempre es un plaer veure i escoltar els teus videos.
Moltes gràcies
Salutacions
Hola albertdefender
Com sempre es un plaer veure i escoltar els teus videos.
Moltes gràcies
Salutacions
De res a tu-vosaltres per veure'l.
WwwwOOOOOOOwwwwww! 😮
Una pasada de video! i de camins tambe! ::)
Felicitats per la feina de produccio i dels participants!
Salutacions
WwwwOOOOOOOwwwwww! 😮
Una pasada de video! i de camins tambe! ::)
Felicitats per la feina de produccio i dels participants!
Salutacions
Ho vem passar de fàbula, però el mèrit d'aquest video el tenen tots els que hi vareu participar, amb la vostra paciència perquè pogués fer la filmació. GRÀCIES A TOTS COMPANYS!!!
Per el proxim ja hem pots apuntar a mi el primer de la llista ::)
Felicitats de nou a tots
Per el proxim ja hem pots apuntar a mi el primer de la llista ::)
Felicitats de nou a tots
Fet!!! ara parlavem de muntar un altre de ara al bon temps que serà sonada jaus aniré informant. Aquest defe és el teu?? posa foto en gran que això té bona pinta ehh.