vetar els cotxes di...

Avisos
Vaciar todo

vetar els cotxes dièsel de més de 20 anys

17 Respuestas
8 Usuarios
0 Reactions
2,811 Visitas
 Blop
(@Blop)
Respuestas: 2042

És a dir si a Barcelona us la foten doblada, canviar el domicili del cotxe a un poble on es pagui poc

Ja, però t'has d'empadronar. Aixo es el que fa molta gent que té segona residencia. Als pobles sempre ha estat mes econòmic tenir cotxe, al mateix tems també esdevé mes necessari (i a vegades imprescindible) Jo he tingut segona residencia durant 25 anys, però ara ja no en tinc. 
Com no m'empadroni a casa teva 🙂

Per això deia si hi ha alguna via legal per fer-ho a través d'una associació domiciliada al poble i els socis poder inscriure el cotxe allà. Si fins i tot hi ha clubs de fumadors de marihuana on fumen porros legalment!
De totes maneres tinc un dubte amb això del padró, jo estic empadronat a cal meu pare encara, però ara torno a viure al meu poble natal (el poble de la meva mare) i si un dia m'agafa per empadronar-me i no toco els papers del cotxe què passa? Rebré una notificació de trànsit?

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Apareixen idees però em fa l'efecte que no acabem de tindre clar el tema. A veure si entre tots en treiem l'entrellat.

Per modificar l'adreça de la documentació del cotxe has d'aportar un certificat d'empadronament com bé diu en Landlover. Per aquest motiu l'idea que proposa en Blop de que ens associem en una adreça del Club no la veig factible.

Les grans empreses posen la seu en pobles petits per aquest motiu i, així, aconseguir una reducció significativa del cost de l'Impost Municipal de Circulació en el conjunt de la seva flota de vehicles. Aquest no seria le nostre cas doncs cada soci del CLRTTE té la seva seu al seu domicili (allà on està empadronat). Per poder fer quelcom com el que es comenta, caldria que tots els interessats tinguéssim la mateixa adreça del Club amb les seves conseqüents contrapartides com, en cas de sanció, la informació arribaria a l'adreça del Club i no del propietari del vehicle.

Ens tocarà passar pel sedàs de l'administració però tampoc veig massa factible que es pugui dur a terme de la forma que diuen volen aplicar. Segur que, en un estat com el nostre, la picaresca florirà i sortiran opcions per estalviar-se el desballestar el cotxe, aconseguir abonaments gratuïts de transport públic,... Però això serà més factible pels residents de l'àrea metropolitana que per a la resta d'usuaris.

Si un de nosaltres anés a BCN amb el seu cotxe diesel de 30 anys ¿no podria accedir a la capital catalana? ¿Ens confitem el cotxe? ¿No tindriem dret a possibles accions dissuassories amb cost zero?

Està per veure. Temps al temps.

ResponderCitar
Página 2 / 2
Compartir: