Em venc el cotxe. U...

Avisos
Vaciar todo

Em venc el cotxe. Un rotllo, pero ho tinc que fer.

9 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
2,049 Visitas
(@canyamas)
Respuestas: 189
Topic starter  

Hola companys,
Lamento comunicar-vos que em vendré el cotxe. Des de fa més de 5 anys, que no li dono apenes ús tot i que n'estic enamorat. El motiu es que si a la dona no li agrada el 4x4, per molt que facis, per molt que diguis sempre hi haurà una escusa per no anar a fer cap excusió. Penseu que cada any quan vaig a pasar la ITV m'emprenyo al veure que no paso de 2000km anuals i sempre tot per carretera, ja que només el puc agafar els divendres per anar al supermercat, o a fer algún recado. No es serio i no hi ha dret. El 4x4 es una de les meves pasions. El primer cotxe meu amb 18 anys va ser un Land Rover 88 Turbo que em va donar el meu pare. Després he tingut un Range VM, després un Range Vogue SE i ara el Disco Camel. Al principi del Disco sempre feia moltes excursions fins que vaig conèixer la meva dona. En fi, no em queixo ja que tinc altres vicis i capritxos que puc fer, pero el 4x4 definitivament no el puc practicar. Solc tenir temps lliure, pero per exemple, 3 o 4 hores un divendres tarda, dissabte o diumenge, pero no més. Amb aquestes poques hores, puc fer trial amb moto, carretera amb un altre moto, i simplement una volteta amb les meves clásiques, pero no una excursió 4x4. En fi, vaja rotllo que us he donat, pero es més per esplaiar-me que per un altre cosa. En fi, sé que d'aquí un temps tornaré a tenir un 4x4 i a veure si la nena ja es més gran i la dona em dona més llibertat  ;D, pero de mentres deixo els 4x4. (buff estic casi plorant. Cony es que m'he l'estimo) pero ja esta decidit. JA l'he possat a la venta en diverses pàgines.

Records a tots!

(@rangenord)
Respuestas: 318

Entiendo perfectamente tus sentimientos, algo asi me paso durante un tiempo hasta que despues del primer viaje a Marruecos tuve la enorme suerte de que a mi mujer le encantara y a partir de ese momento todo cambió, no pierdas la ilusion ya llegaran tiempos mejores, buena suerte con la venta, seguro que es un coche fantastico, un saludo

Te escribo en castellano porque mi catalan escrito es bastante decepcionante jeje

ResponderCitar
(@Lrsafor)
Respuestas: 2638

Bon dia, Canyamàs una verdadera llàstima.
Hi ha una altra solució,encara que una mica més ... com diria ràdical,
canvia de dona
  😉

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Ostres Òscar, és una pena despendre’t del teu Disco rèplica Camel...  :'(

A veure si tenim sort i algú conegut del club el pot adoptar. Et va quedar molt guapo.

Per cert, si canvies el Disco per un “puto” SUV japonès, quan ens trobem per Palu o rodalies no et saludarem.  >:(  8)

Una abraçada company.  😉

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Òscar, una llàstima però ara és el que toca. Per mi és una pena no tindre disponibilitat econòmica perquè, coneixent-vos al cotxe i a tú, tinc clar que és un aparell digne de ser comprat i cuidat. Una abraçada, company!

ResponderCitar
(@canyamas)
Respuestas: 189
Topic starter  

Hola companys, després de 2 setmanes i només 1 sola trucada he decidit que... JA NO ME'L VENC!!

El motiu es que passo de mal-vendre'l i com el cotxe disposa de bola per remolc, em servirà per portar la moto de trial (es que ara faré un campionat per el Bages) i almenys li donaré més ús. Per carretera, pero almenys el faré servir més. Així no tinc que posar-li l'enganxall a l'altre cotxe.

Bueno, doncs seguireu veient el cotxe els divendres a la tarda al Mercadona de Llinars (es que vaig al de Llinars per fer algo més de kilómetres que al de Sant Celoni  ;D)

ResponderCitar
(@wayuu)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 105

:thumbsup: molt bona decisió!

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

:hello2: :hello2: :hello2:

Segur que encara et donarà moltes més satisfaccións, i a més, seràs l'enveja a l'aparcament dels trials.

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

És una gran notícia, Òscar! Segueix disfrutant-lo!

ResponderCitar
Compartir: