US PRESENTO LA MEVA...

Avisos
Vaciar todo

US PRESENTO LA MEVA PÀGINA WEB

5 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
770 Visitas
(@HORIZONTES)
Respuestas: 465
Topic starter  

Bé. Ha anat tardant el temps de cocció però, finalment, ha vist la llum.

Fa molts anys que viatjo i força d'aquests viatges han sigut al Marroc. A finals de l'any passat, amics i familiars, em van suggerir per què no trèia a la llum aquelles experiències i detalls recollits al llarg d'aquests temps (ja fa 36 anys d'aquell primer viatge ...) per que d'altres que hi vulguin anar i no tinguin gaire clar com fer-ho i què veure s'animin a conèixer el nostre país vehí.

Així, doncs, he volgut oferir una página a on presenti un recorregut que ens doni un bon conixement del Marroc adaptada a tothom (d'aquí el nom de la pàgina) ja que de desitjar-se recórrer el país íntegrament en 4x4 són molts els Clubs que ofereixen travessies d'aquesta modalitat i qui hi vagi ja té el suficient nivell com per a llençar-s'hi.

La idea de la página és acostar el país a gent que no tingui experiència i vulgui fer un viatge tranquil, en familia i que, no per això, deixi de gaudir d'un munt de paratges que, sens dubte, no el deixerant indiferent. Per aquest motiu està feta en castellà, per que pugui arribar a tothom.

A la página hi ha una primera part de presentació i segueix un segon apartat de "El Viaje" a on hi ha un primer punt de "Consideraciones previas ...", que és molt convenient llegir abans d'abocar-se a llegir l'itinerari.

El segueix "El Recorrido", a on presento un itinerari linial, que permetrà conèixer els llocs més emblemàtics de Marroc, sense haver d'anar fent tombs ni perdre dies d'enllaç entre un lloc i el següent. Finalment, hi ha un tercr punt "Aviso Legal", a on es comenta la finalitat de la pàgina i què es pretèn amb ella.

Tot sguit, trobem uns links a d'altres pàgines força interessants  (a on hi sou vosaltres) i acaba amb un apartat "Otros Viajes", a on hi ha una mostra d'antics viatges fets, ja fa unes quantes dècades, que he anat recuperant de velles diapositives (ja molt deteriorades) i anant escollint aquelles que són més visibles.

La pàgina és : www.marruecosenfamilia.com

Ja em direu què us ha semblat.

(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1030

Ostres  ... HORIZONTES !!!!  Bestial!! Genial!!! una passada estàs fet un explorador autèntic, m'has deixat totalment flipat. Veig que portes l'aventura dins la sang caramb noi quins viatges que t'has pegat. Referent a la web només una paraula... IN CRE IBLE!!! vaja feinada i està molt, però que molt maca i ben feta et felicito. Es de gran ajuda pel qui vulgui emprendre un viatge al Marroc o tens TOT.

M'ha encantat de veritat t'ho dic ENHORABONA i FELICITACIONS!!!

ResponderCitar
(@Argai)
Respuestas: 812

Molt bona iniciativa i molt bona web !

Felicitats company !

ResponderCitar
(@landlover)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 974

Avui no soparé. Des de que ho has penjat porto  (portem , la Glòria també) 1h i mitja navegant per la teva web.

M ‘agradat molt. Es una gran feina; per una banda molt útil i interessant, consells, rutes preus, d’allotjament, per l’altra la part un bon documental (i un exercici de memòria). Un recull de imatges i d’experiències des de finals dels 70 (la part mes interessant en tant que document gràfic i històric) fins ara.

Felicitats, per la feina.

PD: Miquel, es impressionant lo jove que havies arribat a ser  🙂

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 1053

Bones

Moltes Gracies per la aportacio, soc un apassionat de viatjar i soc apassionat de MArroc, hi he estat 3 cops pero mai amb el Defender  :'( de moment.
Aixi doncs insiteixo, gracies, per als qui encara ens queda molt per descobrir la teva guia ens ajudara a gaudir d aquelles contrades.

Gracies i espero aviat poder baixar amb el Def, in sha la.......

ResponderCitar
Compartir: