Avisos
Vaciar todo

Pregunta innocent

6 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
676 Visitas
(@HORIZONTES)
Respuestas: 465
Topic starter  

Com hi ha tot una sèrie de fotos curioses de L-R, es podría incloure un apartat per exemple de "Galeria Land Rover"? Estaria destinat a totes aquelles fotografíes de L-R (siguin el nostre o no) i sempre que en vulguéssim veure algún o pasar una bona estona veient-ne uns quants podriem dirigir-nos a aquest apartat, sense haver d'anar-los buscant als diferents posts.

Per altra banda, tindria raó de ser ja que no abarcaría només els nostres ("Pasarela Land Rover") sinó tots aquells que ens resultessin curiosos (nostres o no) que ens cridessin l'atenció o que ens agradessin i que anéssim veient i/o trobant per la xarxa, als més recòndits llocs.

Us ho comento per que molts tindreu fotografíes curioses (o "especials") que guardeu per algún motiu (jo mateix tinc un arxiu, en aquest moment, de 3.161 fotografíes -i gairebé cada dia l'incremento amb alguna-) i seria un mode divertit per veure'n del més variats.

(@cordobes)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 623

A mi me parece perfecto y viniendo de ti por favor no te dejes ninguna de las 3161 fotos
Un Saludo para ti y tu señora

ResponderCitar
(@landlover)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 974

Hola Horizontes, veig que t’has recuperat de la sortida “en manada” al Montseny 🙂

A mi en sembla una bona idea, molt bona . Jo personalment soc mes un fetitxista de la marca, i dels vehicles antics en general (especialment dels 4x4 i des vehicles anglesos) que un apassionat del 4x4, encara que també m’agradi.

Benvingudes siguin totes les fotos. Jo en tinc fins i tot unes quantes impreses en paper foto, tant en color com en blanc i negre. I compro las publicacions francesses i a vegades anglesses de LR,  buscant, entre altres, fotos. Però crec que mes que al “foro” autonòmic s’hauria de proposar al fòrum general; això interessa a  tothom

Salutacions i a veure quan en fem un altre plegats

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Respuestas: 465
Topic starter  

Tens raó, landlover. Com, per ubicació, escric al nostre havia obviat el Nacional.

Ara hauria de veure's si qui correspongui afageix aquesta secció.

Veritablement, amb l'aportació de tots, s'arriven a veure exemplars realment curiosos.

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

Amb aixó hi ha un problema... les fotos ocupen espai... i molt moltes d'elles.

Com a exemple us posare la galería (pestanye Media al Menú) a part de que quasi be ningú l'ha mirat, varem tenir que ampliar l'espai del servidor per que encaixes i encara i aixi si molts pujessin les seues fotos quedaría col.lapsat en un parell de dies.

La millor opcio es fer una galería a qualsevol servidor de fotos que hi han i posar per aquí l'enllaç... us animo a fer-ho i mantenir-ho. Aixi podrem valorar si cal la pena ampliar el nostre servidor per aixo.

ResponderCitar
(@landlover)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 974

Es veritat Roger, els somiadors  no tenim limitacions (ni seny) à l’hora de somiar.

Desprès  veniu els que teniu  gestionar  la crua realitat i els problemes logístics i pressupostaris...:-)

Un servidor de fotos pot ser una bona alternativa junt amb la cura a l’hora de escollir el format i limitar la mida dels arxius.

Per cert: podeu creure que tants anys voltant per aquí y mai ni m’ havia fixat amb la pestanya “Media”. 
Hem demano si soc l’únic que se li ha passat per alt.
Es collonuda la idea, però està ple de fotos  d'una sola trobada i no es de la ultima.

ResponderCitar
Compartir: