Forum
Una ruteta per el Bàges
Com feia un bon solet em anat a donar un tomb per el Bages a pasejar el Duc.
Cap a Monistrol per pujar cap a Montserrat i agafar la pista asfaltada que porta a Sant Cristofol i Mas Enric.
Seguim direcció a Castellgalí i el Talló per fer cap al pou de Glaç de la riera de Rajadell.
Un bon tram per camins i un altre a peu ens acosta al pou peró sembla que no ho em fet prou be i resulta que nosaltres estem a dalt la muntanya i el pou a baix la riera, només ens separen uns 50 metres d'alçada.
Per un camí alternatiu arribem a la carretera que un tram més enllà i seguin la riera ens porta al pou de Glaç.
Refem el camí i fins a Sant Joan de Vilatorrada per agafar la pista que puja a la Punta Sabata i la Balma.
Poc abans de La Balma el camí està tallat per una esllavisada el que ens fà seguir una pista desconeguda a veure qué.
Al final aquest camí dona un bon tomb peró enllaça amb el track que tenim.
D'aquí cap al Molí d'en Boixeda i Cal Jaumandreu i Suria.
Entre els entrebancs i el temps destinat al 3 Cachés que em buscat ja es hora de dinar.
Una bona Calçotada de menú en un petit restaurant i cap a casa.

Jordi
Com sempre, gràcies per les teves aportacions, Jordi!
Aquesta zona m'encanta, nosaltres de vegades anem fins a Rocafort, i d'allà agafem la pista que va fins a Sant Joan de Vilatorrada, que a més té uns quants trencalls cap a masies abandonades (una de les més maques és El Farell) i no té pràcticament complicacions.
Aquestes petites cròniques amb 4 fotos són la millor publicitat de la zona que es visita
Moltes gràcies per compartir-ho!
Una salutació
Miquel