Avisos
Vaciar todo

Defender 130

7 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
739 Visitas
(@raimon)
Respuestas: 277
Topic starter  

Hola hay alguien de Catalunya que tenga un defender 130; sería para pedirle consejo en compar uno.

Gracias

Raimon

(@TELIUS)
Respuestas: 5714

Raimon, si el cotxe el faras servir només per treballar i penses guardar el 90 per tu, jo crec que t'escau més un 110HCPU, es a dir el pick up de cabina simple, es molt més maniobrable y algo més lleuger que el 130.

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Raimon explica’ns quins dubtes tens i potser entre tots et podem donar un cop de ma. De 130 n’hi han poquets. Potser la recomanació d’en TELIUS ja t’és suficient per el que el vols.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 1053

Bones

Soc un admirador del 130, pero es cert que cal tenir molt clar que es vol un 130 i per que es vol un 130.

Moltes de fet la majoria d eles vegades, tal com diu en TELIUS, un 110 HCPU o inclus un 110 Doble cabina Pick up fan la funcio y amb mes maniobravilitat.

Cal tenir clar tambe, que un 130 es gran, pero parlem de mides com:
-L200
-Navara
-Ranger
etc.....

Aixo si, es un Land Rover......

Si jo pogues, 90 per jugar 130 per viatjar, com no puc, de momemnt 90 per tot i buscant un 110..... 😛

ResponderCitar
(@raimon)
Topic starter  

Hola, merci per la vostra resposta:
Principalment necesito un vehicle que legalmente pugi arrosegar un remolc de 3500kgs i que a més tingui caixa descoberta per poder-hi posr la pala, cazos y alguna cixa d'eines i posiblement gasoil.
Me estat mirant camionets, i furgons pero no poden arrosegar els 3500kgs i no son 4x4, que valoro molt a l'hora de arrosegar en ocasions la reductora.
Havia pensat en el 130 perque son 5 places, i en el 90 només porto dos i en moltes ocasions m'he quedat curt.

El tema es que deu girar poc, per allargada suposo que deu ser com un furgó o camionet.

No sabeu pas d'algú que mel pugui ensenyar.

Gracies per tot.

Raimon

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1524

LA meva opinió, sense tenir-ne un, és que són vehicles pràctics i funcionals, el tema del gir està clar, però tu sabràs millor que ningú si el necessites. Pel que comentes: 5 places, caixa oberta (i gran) i reductora... És una bona opció sempre que no sigui imprescindible aquesta maniobrabilitat, que, per altra banda, no tindrà cap cotxe d'aquestes característiques.

Que tinguis sort

Una salutació

ResponderCitar
(@raimon)
Topic starter  

Gracies Miquel

ResponderCitar
Compartir: