Forum
collons jo avui tinc feina montant el snorkel nou que si no m'apropaba!!!!
Jo entre setmana ho tinc dificil... pero en cap de setmana quan vulgeu...
Eeepp!!
Sap si el restaurant aquell de St. Sebastià de Montmajor encara es obert???
Seria una bona ruta...per trobar-nos tots
Apa Siau
No se quin restaurant es el que et refereixes... pero "Sortida+Restaurant" es una gran combinació 😀
doncs intentem buscar un dia que poguem tots!!
Si que seria una bona ruta, jo fa anys que no la faig, però recordo un cami senzill , bonic i amb un parell de variants complicadetes per qui vulgui mes canya.
He trobat això buscant una mica:
Restaurant "La Rectoria"
Sant Sebastià de Montmajor
Telf. 93 865 01 97
Després truco a veure que em diuen.
Salut
Eeepp!!
La veritat es que St. Sebastià és tan petit que no pensaba que sortis el restaurant en el "internete", però ja es cert que avui en dia...
Es una sortida cómoda que permet el que dius tú...i per els que tenen vertigen carreterra per Caldes i fora...bé ho anem concretant i madurem si ho veiem clar.
Apa Siau
Osigui... que em tocarà una altra d'aquestes al "borde del precipicio"??? 😀 😀
teniu el track de la ruta que parleu pq pugui fer un ull?
Eeepp!!
Res home res!!! Pensa que hi ha una carretera esfaltada, sino carretera de terra de +4 mts i si vols "marru" ... :'(
Apa Siau
Osigui... que em tocarà una altra d'aquestes al "borde del precipicio"??? 😀 😀
teniu el track de la ruta que parleu pq pugui fer un ull?
No tinc track, just ara començo amb la navegació i fa anys que no faig cap camí per aquella zona. Peró puc intentar fer un track per que sàpigues mes o menys per on cau la cosa i de pas practico amb el compe. Aquesta nit el penjo.
Doncs merci! aquesta nit me la miraré llavors.... de quin dia estem parlant per fer això?
Adjunto link al track: L'he fet de memòria, espero no haver-la cagat.
L'he fet com la ruta que feia sempre, començant per Guanta i acabant en sant Sebastià de Montmajor, durant el camí hi han varies variants i un cop allà encara més. Sobretot a mig camí hi havia un desviament a dretes bestial, eren un parell de kilòmetres que es podien fer amb cotxes de serie però impressionants. Quan veies el camí semblava impossible. El que passa que només l'he fet un parell de vegades i l'ultim cop no el vaig trobar, però la veritat que val moltíssim la pena. Un dia he d'anar d'expedició seriosament.
Salut.
T'ho dic sense mirar encara el track... pero juraria que la he fet en BTT desde Palau.... despres me la miro... 😀
gracies!
T'ho dic sense mirar encara el track... pero juraria que la he fet en BTT desde Palau.... despres me la miro... 😀
gracies!
Eeepp!!
Segur que ho has fet, es la carretera que baixa despres del Farell....
Pregunta: (?)
Qui s'apuntaria PER ANAR-HO A VEURE SENSE FER RUTA COMPLICADA, més que res per veure la viabilitat de fer-ho per camí i quants cotxes podriem ser. Després ja organitzariem la trobada amb la gent, ho he contat per sobre i si s'apunta la gent del Vallés seriem molts cotxes (masses),
Dieu la vostre...
Apa Siau
Jo poder demà per la tarda podria sortir... cap alla les 17:30 estaria lliure... i puc acompanyar-te.