Forum
Una escapadeta???
Per que no es juntem uns quants i fem una ruta pel valles?
Jo soc molt nou en aixo de les rutes i no conec cap, pero hi ha molta gent que coneixera rutes pel valles i aixi tenim una excusa per anar a fer un entrepa!!!
Podriem mirar de quedar un dia on pugui anar el major numero de cotxes i fer una ruta que estigui be i que pugui passar qualsevol amb un TT de serie.
Porque no nos juntamos unos cuantos y hacemos una ruta por el valles?
Yo soy muy nuevo en esto de las rutas y no conozco ninguna, pero hay mucha gente que conocera rutas por el valles y asi tenemos una excusa para comernos unos bocadillos!!!
Podriamos mirar de quedar un dia que pueda ir el mayor numero de coches y hacer una ruta que este bien y que pueda ir cualquiera con un TT de serie.
Jo a part de que em cau lluny ja que estic a l'empordà estic trevallant pero el dies 18 i 19 de setembre et volem veure a Roses!!
Salut i força LAND!!
Jo m'haig de comprar una agenda!!! Entre circuits i demes no se quan es fa en un lloc i quan a un altre!!!
Aixo esta fet Rubbix jo per mi de coña si aixo de fer un entrepa y liar una mica de soroll no estaria malament
Eis... no estaria gens malament no! fem alguna cosa, ens coneixem uns bocates por ahi... em sembla un bon plan!
Alguna idea/ruta pensada?
Nosaltres amb l'F2.... ens hi apuntariem!
Per primer cop puc apuntar-me, i em vindría molt de gust. Si aixó tira endevant jo tinc els dimarts, dimecres i dijous lliures. Per la part del montseny o Sant Llorenç segur que podrem trobar quelcom, no?
Ens podem jugar alguna del "wikiloc" o si algun de per aquí que domini mes el tema que nosaltres coneix alguna guapa...
a veure si agafa forma! :D:D
hola, jo m'apunto!! que seria per quedar un diumenge??? el problema de quedar ara es que hi ha molta vigilancia i nomes podriem anar tranquils per pistes senyalitzades!!