Forum
Una escapadeta???
Per que no es juntem uns quants i fem una ruta pel valles?
Jo soc molt nou en aixo de les rutes i no conec cap, pero hi ha molta gent que coneixera rutes pel valles i aixi tenim una excusa per anar a fer un entrepa!!!
Podriem mirar de quedar un dia on pugui anar el major numero de cotxes i fer una ruta que estigui be i que pugui passar qualsevol amb un TT de serie.
Porque no nos juntamos unos cuantos y hacemos una ruta por el valles?
Yo soy muy nuevo en esto de las rutas y no conozco ninguna, pero hay mucha gente que conocera rutas por el valles y asi tenemos una excusa para comernos unos bocadillos!!!
Podriamos mirar de quedar un dia que pueda ir el mayor numero de coches y hacer una ruta que este bien y que pueda ir cualquiera con un TT de serie.
Jo a part de que em cau lluny ja que estic a l'empordà estic trevallant pero el dies 18 i 19 de setembre et volem veure a Roses!!
Salut i força LAND!!
Jo m'haig de comprar una agenda!!! Entre circuits i demes no se quan es fa en un lloc i quan a un altre!!!
Aixo esta fet Rubbix jo per mi de coña si aixo de fer un entrepa y liar una mica de soroll no estaria malament
Eis... no estaria gens malament no! fem alguna cosa, ens coneixem uns bocates por ahi... em sembla un bon plan!
Alguna idea/ruta pensada?
Nosaltres amb l'F2.... ens hi apuntariem!
Per primer cop puc apuntar-me, i em vindría molt de gust. Si aixó tira endevant jo tinc els dimarts, dimecres i dijous lliures. Per la part del montseny o Sant Llorenç segur que podrem trobar quelcom, no?
Ens podem jugar alguna del "wikiloc" o si algun de per aquí que domini mes el tema que nosaltres coneix alguna guapa...
a veure si agafa forma! :D:D
hola, jo m'apunto!! que seria per quedar un diumenge??? el problema de quedar ara es que hi ha molta vigilancia i nomes podriem anar tranquils per pistes senyalitzades!!
jo deia lo del wiki per buscar-les... i com et pots descarregar el track i tot... doncs va força bé... pero bé no se el que surti, o si algu coneix alguna.. jo per la meva part preferiria alguna una mica "light" per començar 😉 jeje
slts
Jo el wikiloc el domino com la microcirugia intraocular, es a dir, ni papa nois.
Si s'ha de fer una per pistes senyalitzades es fa, si no hi tenim un altre remei, jo passo de correr davant els forestals.
Weno nois! quedem alguna tarda d'aquestes per aquí a prop i fem alguna coseta per Sentmenat, Castellar segur que algú dels veterans ens pot ensenyar uns bons camins, així ens coneixem!
Jo aquesta setmana per la tarda segurament podria alguns dies...
Aqui ho deixo caure 😉
slts!
Eeepp!!
Jo ho tinc malament...hauria de ser molt a última hora....demà però em toca "Mercadona a Palau"...si vols Xavi ho concretem i quedem
Apa Siau
Ah, doncs jo demá fins les 20:00 o aixi estic lliure.. aixi que si vens podem quedar i xarrem una estona ni que sigui aixi ens nem veient les cares i planifiquem alguna escapadeta bona!
I si algú mes s'apunta millor..
Eeepp!!
Et deixo el mail.... ealonso@tinet.cat diguem el movil i et truco....
Apa Siau