Avisos
Vaciar todo

Una escapadeta???

49 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
3,740 Visitas
(@Apa Siau)
Respuestas: 426

Jo poder demà per la tarda podria sortir... cap alla les 17:30 estaria lliure... i puc acompanyar-te.

Eeepp!!

Et dic quelcom....per SMS al tel. del Mail

Apa Siau

ResponderCitar
(@xavicooper)
Respuestas: 56

Perfecte... parlem!!

ResponderCitar
(@Rubix)
Respuestas: 341
Topic starter  

Aviseu si dema feu alguna cosa  que es possible que jo vagi tambe

ResponderCitar
(@Apa Siau)

Eeepp!!

Sensi, tu podries a partir de les 17.30 - 18 hores???

Recordeu que només vull veure que tal el lloc per la trobada, anirem per ctra.

Màxim per demà 4-5 cotxes

Apa Siau

ResponderCitar
(@sensi)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 609

Impossible, aquesta setmana i la que ve, treballo fins les 22:00 >:( >:( >:( estic fent suplències per vacances. I encara he d'estar content que tinc feina!!

Feu una bona ullada i escolliu una bona ruta que la zona s'ho val.

ResponderCitar
(@Apa Siau)

Eeepp!!

Si la veritat es que avui en dia tenir treball....vinga ja quedarem.

Bé per la resta:

Demá a les 17.30 a CALDES DE MONTBUI Restaurant - Ermita DEL REMEI farem una petita ruta fins St. Sebastià de Montmajor PER CARRETERA.

Només volem veure el lloc per fer un trobada la gent del Club del Vallès i coneixer el careto que fem.

Us deixo el meu movil 607 32 38 77 (Enric)

En principi serem (pel moment)

- Enric
- Xavier

RECORDEU PER CARRETERA (AMB REVOLTS)

Apa Siau

ResponderCitar
(@xavicooper)

Ens veiem aquesta tarda!!

slts!!

ResponderCitar
(@Rubix)
Respuestas: 341
Topic starter  

Jo no puc anar-hi al final, feu un bon treball de camp!!!!
Posseu alguna foto de vosaltres amb els TT, aixi els demes tambe us veiem les cares!!!!

ResponderCitar
(@ivilin)
Respuestas: 54

El restaurant esta obert tots els caps de setmana, de dilluns a divendres no se.Yo he vist el post avui pero si quedeu per un altre dia m´apunto encara que sigui amb el samurai o fins i tot amb el quad.
Sensi em sembla que se quina es la variant de la que parles perque al final es molt guapa ya que te (unos pedazo de surcos) que ti cagues pero yo no fa gaire la vaig fer amb la bici i actualment el range no i cap ni de coña.

A tots els de Sentmenat i pobles de la vora, estaria ve nar un dissabte o diumenge y fer un bon esmorzar :occasion14:

ResponderCitar
(@Apa Siau)

Eeepp!!

Bé al final em quedat aquesta tarda el Xavi i un servidor. Pensem que el lloc seria ideal per fer una trobada de la gent del club d'aquestes rodalies. Fins i tot veiem possible el fer-ho amb una ruta inclosa, depenent dels cotxes que fossim.

Si us sembla, jo aixó no ho tinc massa clar, hauriem de posar data i despres concretar la gent, al restaurant s'ha d'avisar amb un mes aprox.

Digueu la vostre pel que fa al tema dates, penseu que el 2-3 Octubre es la  party i crec que hi ha quelcom a Roses el 18-19 i el 18 també hi ha la trobada a favor dels afectats de Sindrome de Down, per tant descartem aquest dies...si pensem amb el tema del restaurant en posem al Octubre.

- Sopar?? Dinar??

Al lio....

Apa Siau

Jo no puc anar-hi al final, feu un bon treball de camp!!!!
Posseu alguna foto de vosaltres amb els TT, aixi els demes tambe us veiem les cares!!!!

Les cares otro dia....

ResponderCitar
(@xavicooper)

Bones, realment es un xulo maco i fàcil per que puguem aparcar tranquilament. Sent l'octubre el que no tinc clar es el tema "temperatura" ahir vam veure clar que millor un soparet... xq clar, fotia una calda...

Poder a l'Octubre, el millor serà dinar no? Bé això ho podem anar concretant i preguntar al restaurant com ho veuen ells.

Com diu "ApaSiau" depenent dels cotxes es pot fer un caminet de montanya per arribari, això si es algo suau, vamos que amb el Ibiza no tindria gaire problema..pero el cami es maco...

Que us sembla si obrim un "post" nou? aixi movem el tema?

Bé això tornant ja sol cap a casa tenia pendent una pujadeta que sempre faig amb la bici..i que estava amb unes roderes que vaig pensar... pk em foto aquí jo sol...jeje

ResponderCitar
(@ivilin)
Respuestas: 54

on esta feta la foto XAVICOOPER?

ResponderCitar
(@xavicooper)

En un caminet entre sentmenat i palau... tornant per Can Tarragona...

ResponderCitar
(@Apa Siau)

Eeepp!!

No la conec...ja saps que et toca, oi??  :laugh:

Apa Siau

ResponderCitar
(@xavicooper)

Cap problema Enric, el próxim cop hi nem... son res 150m com a molt.. pero te la seva gràcia!

ResponderCitar
Página 3 / 4
Compartir: