Un de nou des del B...

Avisos
Vaciar todo

Un de nou des del Bages.

6 Respuestas
1 Usuarios
0 Reactions
651 Visitas
(@ender)
Respuestas: 23
Topic starter  

Molt bones a tothom. Em dic Carles, sóc de St. Vicenç de Castellet i tinc un Discovery td5 del 2000 (a part d'un suzuki sj 410).
Tinc la suspensió pneumàtica fotuda, esperant per posar molles i oblidar-me de problemes. Aquest és el motiu pel que no vaig poder anar a la party. Quina ràbia tenint-la tan a prop...
Bé, no m'enrotllo més.

Salut. (I fang...)

(@angel_ales)
Respuestas: 191

bienvendo, valla faena la de la neumatica.

ResponderCitar
(@jordiv8)
Respuestas: 28

Hola em dic Jordi i soc de Santpedor ara, pero sempre havia viscut a St. Vicenç .

Jo també tinc un Td5 que segur que l´hauras vist per Sanvi  i també vaig treure la neumatica.

Que si t´intereses tinc dues botelles noves...

El diumenge hi haurà l´ultim trial de catalunya a Vic,si t´interessa jo hi aniré...

Podriem quedar...ja em diràs quelcom...

Jordi V8 RR L322 2005 ,Disco Td5 2002 ,RR 92 V8 EFI
JB

ResponderCitar
(@Tequila)
Respuestas: 2069

Benvingut a aquesta gran família sort amb el disco

ResponderCitar
 nick
(@nick)
Respuestas: 361

Benvingut al club des de Mollet del Vallès

ResponderCitar
(@ender)
Respuestas: 23
Topic starter  

Gràcies a tots per les benvingudes. Pel què he anat veient el temps que porto xafardejant (i aprenent) per aquí dona gust el bon rotllo i la predisposició de la gent per ajudar els demés.

Jordiv8 si que tinc vist el teu discovery, desapercebut no passa, jajaja. El portes aixecat? Gràcies per la invitació d'anar a veure el trial però el diumenge el tinc ocupat. De totes maneres a veure si es fa alguna sortideta o alguna cosa així i coincidim, que ja tinc ganes d'anar coneixent gent amb les mateixes aficions.

ResponderCitar
Compartir: