UN CANT A LA PATAGÒ...

Avisos
Vaciar todo

UN CANT A LA PATAGÒNIA !

6 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
725 Visitas
(@HORIZONTES)
Respuestas: 465

loko
(@loko)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 821

Impresionante, no puedo decir más...

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1030

Molt , però que molt maques d'una bellesa extrema. Gràcies per compartir-les.

Ahh i el de la cuadra salcedo al costat teu no t'arriba ni a la sola de la sabata ehh vaja viatges que t'has pegat,Miquel,, enhorabona que això ja no t'ho treu ningú noi..

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Nooo, nooo, noo, Albert.

No les he fet jo, he anat posant les que m'han agradat d'Internet. Jo no hi he estat. Tot i que (farà uns 2 o 3 anys) vaig estar convidat a recorrer tot el país ... per tots els llocs! amb una recepció, inclosa a l'aeroport y caravana de land rovers fins a la capital (Bs. As.) recorrent-hi els llocs més emblemàtics. Després ... tot el país, des d'Iguazú fins a Tierra de Fuego ... la Península Valdés, avistament de llops marins i balenes, Río Negro, Catamarca, Salta, El Impenetrable, ...

Lamentablement era un viatge immens i amb moltes limitacions (pel que fa des d'aquí). Ben bé seria de diversos mesos i només en disposava d'un escás. Sentint-ho molt vaig haver-lo de'anular. Veritablement era una ocasió única ...

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1030

Ahhh renoi, jo pensaba que hi havies estat , al veure la ultima foto que hi ha una enganxina a la roda que m'ha semblat veure que posa patagonia.... i també caramb quines invitacions tuuu això t'ho has pensar dues i tres vegades abans de dir que no ehh, allà si que es podria fer un video guapo!!!

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

I més de cinc i sis vegades!!!

Allà, però, hauries de dur moltes targes de memòria de recanvi !!!

ResponderCitar
Compartir: