Forum
UN CANT A LA PATAGÒNIA !
Com anem cara al fred, heus aquí una selecció de fotografíes de La Patagònia (extretes d'Internet) per anar-vos adaptant :
Molt , però que molt maques d'una bellesa extrema. Gràcies per compartir-les.
Ahh i el de la cuadra salcedo al costat teu no t'arriba ni a la sola de la sabata ehh vaja viatges que t'has pegat,Miquel,, enhorabona que això ja no t'ho treu ningú noi..
Nooo, nooo, noo, Albert.
No les he fet jo, he anat posant les que m'han agradat d'Internet. Jo no hi he estat. Tot i que (farà uns 2 o 3 anys) vaig estar convidat a recorrer tot el país ... per tots els llocs! amb una recepció, inclosa a l'aeroport y caravana de land rovers fins a la capital (Bs. As.) recorrent-hi els llocs més emblemàtics. Després ... tot el país, des d'Iguazú fins a Tierra de Fuego ... la Península Valdés, avistament de llops marins i balenes, Río Negro, Catamarca, Salta, El Impenetrable, ...
Lamentablement era un viatge immens i amb moltes limitacions (pel que fa des d'aquí). Ben bé seria de diversos mesos i només en disposava d'un escás. Sentint-ho molt vaig haver-lo de'anular. Veritablement era una ocasió única ...
Ahhh renoi, jo pensaba que hi havies estat , al veure la ultima foto que hi ha una enganxina a la roda que m'ha semblat veure que posa patagonia.... i també caramb quines invitacions tuuu això t'ho has pensar dues i tres vegades abans de dir que no ehh, allà si que es podria fer un video guapo!!!
I més de cinc i sis vegades!!!
Allà, però, hauries de dur moltes targes de memòria de recanvi !!!