Forum
ultim trial i enxixarrada!!! jaja
bueno donç ja que akest finde uns cuants van fer un bon dinar al trial dels hostalets de balenyà, proposo tornals-hi!!!!
aviam el trial es a muntañola, donç proposo quedar en un pùnt intermig per tothom entre muntanyoña i on visquem cadascun, anar a comboy fins al trial, obiament hi ha possibilitat de ruta!!!! jajaj, veure el trial i despres ruta fins anar a dinar a algun lloc, bon dinar i... lo que suceda.. jajajjajaja
aki deixo la proposició.... ja ja ja!!!!
A viam si vens amb el Disco pikao! Que ja sembla el trueno azul del Suricata
sera aixo, els truenos semblen destinats a estal al garatge... jjjajajajajaja
akest divendres ha d'estar si o si, jeje, pero bueno, suposo que la dona no voldra venir i en akest cas algu k no tingui coche es pot appuntar, o dariso, gracies als viatges amb el classic tens lloc vip !! jajaj
Com diu en Txus... estàs malalt! ;D Però queda dit i ho tindré en compte.
si, estic malalt, ho se i m'encanta jajjaajjaajaj el consol que em queda es que n'hi ha de pitgors jejejejej, aixi m'agrada, que t'animis a venir!!
bueno mestres, com ho tenim, ja sabem qui ve qui no ve, si algu sap una ruta guapa si no... si la fem cuan acabi o la fem anant-hi,,, lo mes important, sabem un bon lloc per dinar???
jo proposo, quedar per exemple al sati, ala mateixa rotonda i anem cap alla, veiem el tema i ens ensigalem una estona i despres ruteta fins a moia, castellterçol, collsuspina... o algun altre puesto, dimem i cap a casa o ruta fins a mitja tarda com vulgueu
Sergi, a primera hora no comptis amb mi que aniré de dret a lloc. Si desprès es monta alguna cosa i em quadra...
Buenas... es una mica tard... pero jo per poc pugui també vindre ...ja ens vorem allà....
Per cert portarè el cotxe de la Pantoja....com diu l¨Aleix de "Tot Racing"...el L322,el de anar a menjar "macarrons"....
Tinc el RR amb els bombins del davant clavats i sense bateria i el Disco Td5 amb els col-lectors fora pels esparrecs de la culata i a més bomba d´aigua.
Jordi V8 RR L322 2005 Plata,Disco Td5 2002 ,RR 92 V8 EFI
JB