Forum
caravana land rovera a la party
bones, anem a la party en caravana?? jo sortiré el divendres de la roca allà a les 19h com a molt tard, algú t'he pensat sortir a aquesta hora??
Jo surtire divendres de la Batlloria a las 15 : 30 pujare xino xano amb la rulot
si algu vol na de escolta el mateix
salutacions marti
Jo sortiré el dissabte des de Sils ben aviat i de caravana us asseguro que en faré, sobretot a les pujades, jeje. Estic mirant rutes alternatives per no passar per l'Eix transversal i crec que hauré de matinar força.
Salutacions
Els de Vilamajor intentarem sortir abans de les 18:00 hores per tal d'arribar a les Comes amb prou claror com per muntar el campament dels Indis en condicions. Jordi amb el ritme que portem el Croqueta i un servidor segur que ens atrapes abans d'arribar a les Comes. ;D
Carles (GASSMAN)
Els de Vilamajor intentarem sortir abans de les 18:00 hores per tal d'arribar a les Comes amb prou claror com per muntar el campament dels Indis en condicions. Jordi amb el ritme que portem el Croqueta i un servidor segur que ens atrapes abans d'arribar a les Comes. ;D
Carles (GASSMAN)
¡Eh! ¡Que el Disco va a ritme de Defender... o de la música que hi porto: AC DC, George Benson, Patt Metheny,... jijijijí.
Ens veiem a la Partyyyyy!
Vigilad los Indios..... que yo llevo al 7º de caballeria y no vamos precisamente con ganas de respetar a nadie........
Tataritariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!
Jo sortiré dissabte de Sant Celoni a les 8:30.
A les 9:00 he quedat amb un altre a Sant Cugat i anirem moolt a poc a poc. Segur que ja m'avancarà algú de vosaltres...
Bones
En principi pensem sortir sobre les 16h d Andorra, sobre les 18h espero estar a Les Comes....
Ja s acostaaaaaaa ;D
Jprdi , en principio saldre hacia la hora que mencionas que estoy muy liao...subo con la furgo ....pero allí si me quieres en algún ratillo...... ;D 😉
Txus, cuando nos veamos por allí el sábado, me pides las llaves del 300 y te lo llevas a dar una vuelta. Y no admito discusión sobre el tema! 😉
Carles (GASSMAN)
no crec que us atrapi, recordeu de guardar-me un racó!!
Jprdi , en principio saldre hacia la hora que mencionas que estoy muy liao...subo con la furgo ....pero allí si me quieres en algún ratillo...... ;D 😉
mientras no sea por la noche... ;D
Txus, ya sabes que el V8 tambien estara a tu disposición el sabado por la matina.