caravana land rover...

Avisos
Vaciar todo

caravana land rovera a la party

16 Respuestas
5 Usuarios
0 Reactions
1,983 Visitas
(@jordi-td5)
Respuestas: 955
Topic starter  

bones, anem a la party en caravana?? jo sortiré el divendres de la roca allà a les 19h com a molt tard, algú t'he pensat sortir a aquesta hora??

(@martiland)
Respuestas: 217

Jo surtire divendres de la Batlloria a las 15 : 30 pujare xino xano amb la rulot
  si algu vol na de escolta el  mateix

salutacions    marti

ResponderCitar
(@JJubany)
Respuestas: 610

Nosaltres pujarem a partir de les 5 , en quan surti del cole la Laia.

ResponderCitar
(@man-dril)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 957

Jo sortiré el dissabte des de Sils ben aviat i de caravana us asseguro que en faré, sobretot a les pujades, jeje. Estic mirant rutes alternatives per no passar per l'Eix transversal i crec que hauré de matinar força.
Salutacions

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Els de Vilamajor intentarem sortir abans de les 18:00 hores per tal d'arribar a les Comes amb prou claror com per muntar el campament dels Indis en condicions. Jordi amb el ritme que portem el Croqueta i un servidor segur que ens atrapes abans d'arribar a les Comes.  ;D

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Els de Vilamajor intentarem sortir abans de les 18:00 hores per tal d'arribar a les Comes amb prou claror com per muntar el campament dels Indis en condicions. Jordi amb el ritme que portem el Croqueta i un servidor segur que ens atrapes abans d'arribar a les Comes.  ;D

Carles (GASSMAN)

¡Eh! ¡Que el Disco va a ritme de Defender... o de la música que hi porto: AC DC, George Benson, Patt Metheny,... jijijijí.
Ens veiem a la Partyyyyy!

ResponderCitar
(@SuricataBcn)
Respuestas: 3096

Vigilad los Indios..... que yo llevo al 7º de caballeria y no vamos precisamente con ganas de respetar a nadie........

Tataritariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!

ResponderCitar
(@canyamas)
Respuestas: 189

Jo sortiré dissabte de Sant Celoni a les 8:30.
A les 9:00 he quedat amb un altre a Sant Cugat i anirem moolt a poc a poc. Segur que ja m'avancarà algú de vosaltres...

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 1053

Bones

En principi pensem sortir sobre les 16h d Andorra, sobre les 18h espero estar a Les Comes....

Ja s acostaaaaaaa ;D

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

Jprdi , en principio saldre hacia la hora que mencionas que estoy muy liao...subo con la furgo ....pero allí si me quieres en algún ratillo...... ;D 😉

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Respuestas: 380

Txus, cuando nos veamos por allí el sábado, me pides las llaves del 300 y te lo llevas a dar una vuelta. Y no admito discusión sobre el tema!  😉

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

:notworthy:  :evil6:  :toothy10:

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Topic starter  

Carles (GASSMAN)

no crec que us atrapi, recordeu de guardar-me un racó!!

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Topic starter  

Jprdi , en principio saldre hacia la hora que mencionas que estoy muy liao...subo con la furgo ....pero allí si me quieres en algún ratillo...... ;D 😉

mientras no sea por la noche... ;D

ResponderCitar
(@DANNY73)
Respuestas: 110

Txus, ya sabes que el V8 tambien estara a tu disposición el sabado por la matina.

ResponderCitar
Página 1 / 2
Compartir: