Forum
ultim rescat de l'any
Jo ja pensava en l'any que bé... i per la nit rebu una trucada de un amic que s'havia estrellat amb el quad ell i la seva "amiga" Que feien a dalt de la montanya? nu se... pero ja els hi va sortir car!
conclusió els 2 a l'hospital el quad al mig d'un bardizar i el seu pare treien fum! Qui conduïa? imagineu-vos...
solució fer anar en valenti durant l'hora de dinar (important) a treure el quad amb el pare treien fum. 1h i mitja per poderlo treure em vaig cagar amb tot pero el defe ja a posat un altre vehicle a la llista de rescats.
Ara a treure punxes i acabar l'any, amb la alegria de have pogut ajudar a un amic que se li havia fet una montanya per poder treure el seu quad.
Us desitjo un bon any 2011 i espero que treieu bones conclusions del 2010!
Pd: No e pogut fer fotos per respecta a l'home que treia fum...
El defe demana un cabrestany per reis....
ala salut i força tracció!
lo important es que estiguin be.
el winch t´el podrien regalar els rescatats jejeje
ostres seria un regal inolvidable!!! jejeje
l'endema de rescatar-lo es veu que el nanu volia anar a mirar el lloc de l'accident amb els colegas i van pasar per una adraçera que els hi vaig ensenyar el dia que anavem a rescatar-lo, doncs no se amb quin cotxe d'haurien anar peró es van quedar enganxats.... aquest cop si que no vaig poguer ajudar (m'hagues agradat) pero no hi era...
I també el primer del 2011 ¡oi, Valentí?
Doncs, sí, des d'aquí vull fer públic agraïment en Deferdermaníac i al seu "Peke" per l'ajuda que em varen donar ahir doncs em vaig quedar avariat amb el meu Disco i, en Valentí, va aparèixer com un llamp amb el seu Defe a ajudar en el que fos precís. Vàrem eslingar el Disco, el vàrem treure del corriol on es va quedar sense canvi i em va arrastrar eslingat fins a casa, on la grúa s'el va endur al taller.
Gràcies, Valentí!
quina feinad! per se l´ultim dia, espero que aixi anat tot bé ,. BON ANY NOU A TOTS
si vaig treure un quad, imaginat que faria per un amic del club i veí! m'alegru haverta ajudat Mr. croqueta (David) i esperu que lo del disco sigui lo mes lleu possible!!! una abraçada!!