Forum
Miquel, avui a les 16.30 tinc la ITV del Disco, a la que tingui el resultat et dic si venim o no!! Creueu els dits per a que no ens toquin gaire el que no sona!!
PS: passa'm el teu mòbil. No ho facis per privat, que no sóc soci i no ho puc veure! Et deixo el meu número i m'afegeixes al whatsapp, ¿ok?
Pau - 656316072
Ostres¡
Se m'havia passat per alt aixo¡
encara s'és a temps per apuntar-se?
Si la meva dona no te res de especial (al migdia li demano) M'agradaria vindre.
La família del meu sogre son d'Anglesola i a la dona sempre li agrada anar per aquestos paratges....
Josep, aprofiteu d’anar-hi que la visita es molt xula!!! :thumbsup:
Miquel, que vagi molt bé!!!
Carles (GASSMAN)
Gràcies companys!
Hi ha temps fins avui a la nit, quan hem de donar el número al dinar.
Cap problema, tingueu-nos informats.
Salut!
Miquel
Hola Miquel¡ (crec que encara no ens coneixem)
Si. Si encara estem a temps, confirmo que venim. Això pinta molt be i s hi veu molta il·lusió
Per motius x he estat molt de temps allunyat del món LR i ja tinc ganes d'anar reprenent i retrobant.
Si em confirmes ens veiem Diumenge...
"Cordons" Gassman¡¡ Ja veus, en ple règim i reprenc activitats a la ciutat del torró i amb una botifarrada al programa...Ja em dirás que faig¡
Dons ahir el meu "antic" Disco va marxar cap a Cantàbria. Me'l ha comprat un amic d'en Yon. Ara estreno el 5 portes automatic encara d'origen (amb un Kid Terrafirrma +5 i les BF AT)
Vosaltres si que feu enveja. Una invernal i a Broto!!
Poseu-vos les raquetes i pugeu al "Mirador de la Reina" :-)....deu tallar la respiració aquell paisatge a l'hivern i amb neu¡¡¡
No us feu mal¡
Records de la Gloria
hola Miquel, si no falla res, conta hi amb nosaltres 1 land la dona, la yaya, y yo.
Doneu-me els movis! que us ficarem al grupillo de wassap de cap de setmana
Salut companys!
Per qualsevol cosa parleu amb en Pessols!
Miquel
Tu trae la super-bandera de los LR & Frens!
Y un poco de hambre...
... aunque este año os llevan a un Franfú a la comida... Mu finolis para vosotros, no?

Algú ha "fugit" abans de rebre el detallet de l'Ajuntament (i flipa detall)!
;D ;D ;D
Cagondena, és que ja era massa tute pels petits per a ser el seu primer dia amb el Land... veig que haurem de tornar algun altre cap de setmana a recollir-lo!! :laugh: