Forum
;D Molt bo Marta, doncs sí, portaven bons pneumàtics per no patinar. Dos motxillers completament diferents, el Dariso estava força tranquil, seguia un codi de símbols gestuals per entendre's amb l'Agustí. Per el contrari l'Albert anava força més atrafegat i tenia que anar a crits amb el company santa6, entre el casc i el soroll del V8 bramant semblaven aquells de la pel·lícula "no me chilles que no te veo" . Dos estils diferents però a la fi efectius.
Una llàstima que tinguessis "pana" en el Range, ¿va ser un palier?
Aquest any això té un nou al·licient, a veure si les fèmines els hi foteu canya a tota aquella tropa. Ara toca posar a punt la "machine" i ens veiem a Montrodon. :thumbsup:
Carles (GASSMAN)
Gaaaaass, que les sabates son les de la Martaaaaa!!! Està clar que ella s'enrecorda que l'any passat patiem per la seva integritat física quan feia de motxilera i anava amb aquelles sabatilles sense dibuix a la sola. Ara, enlloc de canviar-se les sabatilles a canviat el còrrer davant els cotxes a pilotar-ne un!!!
Per cert, la crònica s'està cuinant... o foc lent... tot i que no tant lent... bé... amb il·lusió!
No es refería a les bambes noves que s'ha comprat a joc amb LaRange!? Amb línies rosa...
M’has tret una foto del meu Disco!!
Moltes gracies Xavi …M’ha fet molta il•lusió...la meva dona va fer mes de 100 fotos amb la seva magnifica reflex…sense la SD!!! Quan s’en va adonar, al vespr,e es volia fondre….
.
que macus aki tots ben posats i ven nets!! jajajajaj akest range que esta al costat del meu era mol bestia jajjaa!!
que macus aki tots ben posats i ven nets!! jajajajaj akest range que esta al costat del meu era mol bestia jajjaa!!
Aquesta te la guardava per una altra ocasió, però ho sento PIKAO, t'estimo molt però em va doldre molt en l'anima que un tio com tu ple de tatuatges, arracades i amb "PEL" al pit, mes xulo que un vuit, assisteixi a aquestes trobades com un SEÑORITO !!!!!!
POR FAVOR !!!!!!! piedras deberiamos tirarte....... eres un julandron...!!! jajajajajajaja, amplieu foto i ........
😀 ;D ;D
Aquesta te la guardava per una altra ocasió, però ho sento PIKAO, t'estimo molt però em va doldre molt en l'anima que un tio com tu ple de tatuatges, arracades i amb "PEL" al pit, mes xulo que un vuit, assisteixi a aquestes trobades com un SEÑORITO !!!!!!
POR FAVOR !!!!!!! piedras deberiamos tirarte....... eres un julandron...!!! jajajajajajaja, amplieu foto i ........
😀 ;D ;D
Que el Pikat sigui més llest que ningú... No tiene precio! Bravo Sergi!
Eeepp!!
Ostres jo era a Seva, pero anava amb la familia a casa de uns amics, i vam arribar a l´hora de dinar. Em ves agradat saludar-vos.
A la nit quan varem marxar vaig veure "La Range" aparcada al centre d'Aiguafreda.
Quina enveja...
Apa Siau
Eeepp!!
Ostres jo era a Seva, pero anava amb la familia a casa de uns amics, i vam arribar a l´hora de dinar. Em ves agradat saludar-vos.
A la nit quan varem marxar vaig veure "La Range" aparcada al centre d'Aiguafreda.
Quina enveja...
Apa Siau
Els de la grua eren d'Aiguafreda i la van guardar la nit de diumenge a dilluns per a portar-la al taller de Grip4x4 a Sant Quirze del Vallès, aquest matí.
La Marta va fer-li fotos ahir a la nit, quan ens vem trobar per sorpresa LaRange quan tornavem cap a casa.
Dariso ha sido tentado por el lado oscuro y tenebroso de "LA FUERZA" .... y ha sucumbido, no lo ha podido aguantar y ahi esta con la fuerza" G" del mercedes....Ten cuidado Dariso, que puede ser que te quedes atrapado ahi y no puedas volver con "los caballeros yedais", que me han dicho que si lo pruebas, te puedes quedar en el lado oscuro.No diras que no te lo he dicho.
Cuidate ese enfriamiento que tienes.Un saludo
Muchas gracias a todos.
Por cierto, que bien queda ese niño al lado de un range , eh? Xavi?cuando lo del deposito?, que tengo que hablar con Usted de algo guapo....dime cuando te va bien,.... llamame.
Pikao, Xavi tiene razon, vaya tela con la silla plegable, que ya eres grande eh? Que profesional el tio,te falto la birra fresquita... todo se andara no?
Dariso ha sido tentado por el lado oscuro y tenebroso de "LA FUERZA" .... y ha sucumbido, no lo ha podido aguantar y ahi esta con la fuerza" G" del mercedes....Ten cuidado Dariso, que puede ser que te quedes atrapado ahi y no puedas volver con "los caballeros yedais", que me han dicho que si lo pruebas, te puedes quedar en el lado oscuro.No diras que no te lo he dicho.
Cuidate ese enfriamiento que tienes.Un saludo
No te preocupes Nacho, que aunque parezca un Mercedes G, es un Land Rover vestido de camuflaje.