Forum
Trial 4x4 Sant Miquel de Balenyà, 11 març 2011
Hola albert i hola a tots molt guapas les foto ivia molta penya i dificl de trubarça si que es en
Dariso el de la armilla grosa que sur de esquena pro ia la agafarem de cara .
Be Albert lo que et volia demana tu que ets del canto de Girona que ens sabs res del
del trial del dia 21 de Fornells de la Selva es diu que ia un pernil
au fins aviat MARTI EX SOCI Nº 396
Hola albert i hola a tots molt guapas les foto ivia molta penya i dificl de trubarça si que es en
Dariso el de la armilla grosa que sur de esquena pro ia la agafarem de cara .
Be Albert lo que et volia demana tu que ets del canto de Girona que ens sabs res del
del trial del dia 21 de Fornells de la Selva es diu que ia un pernilau fins aviat MARTI EX SOCI Nº 396
Hola Martiland mira en Foro4x4.com Concentracion 4x4 Fornells de la Selva
Salut
Hola a tots ia le trobat sembla que pinta be i diu que ia un pernil pel mig
merçi bear fins aviat
MARTI EX SOCI 396
No en sabia res, i això que té fama...
poso l'enllaç que he trobat gràcies a en Bear:
http://www.foro4x4.com/foro/index.php?topic=29164.0
Malauradament no podré assistir... El dia 21 tinc cita per enllestir uns assumptes pel meu casament (s'acosta el compte enrere) i a més tinc el series pendent de repassar-li uns quants bonys i fer-li una pintadeta perquè estigui més presentable. ;D
Normalment vaig cada any a la fira de Fornells, sobretot des de que tinc fills i l'any passat va ser el primer que vaig coincidir amb la celebració del trial. És un circuit petit, al costat de l'estació de tren, però ben muntat i força espectacular pel públic. Jo crec que la única dificultat que té és el fang. Tornaré a anar-hi aquest any, però com sempre, en plan espectador i a fer de pare i veure els pallassos, pujar al trenet, menjar un gelat... Aquí teniu fotos de l'any passat:
http://fornells4x4.com/8.html
Senyor Croqueta,
Finalment no he pogut assistir a la prova del campionat de trial de Montrodon.
Donat que tot el cap de setmana que bé; així com també el primer cap de setmana de maig he de treballar (anava a dir de sol a sol, però serà molt més que axó) em vaig agafar dies de festa a compte i vaig allargar la Setmana Santa fins aquest cap de setmana.
He fet una ruteta Ibèrica fins avui mateix (amb una climatologia que ens ha “fastidiat” una mica però qu' ens ha ofert uns cels d’escàndol) : Travessa dels Monegros per pistes. Una nit a Santo Domingo de la Calzada (Rioja) y visita de la ciutat, catedral i l’entorn etc, 2 dies de visites culturals paleoantropologiques a Atapuerca (Burgos) i finalment Pirineus navarresos y vasco francesos, per acabar per els Pirineus de Osca. Aquesta nit passada varem dormir a Jaca i desprès hem visitat de tornada Alquezar a la “Sierra de Guara” (bons formatges i millor vi). Tots aquest dies nomes he fet carreteres secundaries, ports de muntanya, i unes quantes pistes (mes de la meitat sota la pluja i l’ entrada a Roncesvalles des de França amb una boira molt espessa)
Avui a + o - 2/4 de 2 hem arribat, passant per Seva i he passat per davant de Montrodon (baixant de Taradell per anar a posar gas oil y rentar el disco a l’Esclat de Malla y m’he creuat primer amb un RRC color vi amb una barra de fars rodons al sostre (crec que conduit per una dona) i desprès quan he passat davant del desviament he vist molts 4x4 que ja sortien. Suposo que ja s’havia acabat i com que la meva senyora s’ha quedat a casa desfent maletes ja no he entrat….hem sap greu no haver-hi anat però la veritat es que ha pagat la pena haver aprofitat aquestes vacances fins a la fi. A veure si a la propera estic disponible….
Bé està el que bé comença. Landlover, si tenies vacances, ven aporfitades han estat. Tindràs oportunitat de veure'ns en altres ocasions, no pateixis.
Bé, no vull posar pressió, però no havent pogut anar-hi, espero impacientment la crònica de Mr Croqueta…:-)
Bé, no vull posar pressió, però no havent pogut anar-hi, espero impacientment la crònica de Mr Croqueta…:-)
Això això! Volem la crònica!
Paciència, paciència que tinc els fogons de la cuina apagats... però ja he enjegat el forn. No em presioneu que faré com el Mou: no faré rodes de premsa... ;D
Hola mister fogons veig que estas molt liat pro no vaig puger
anar no si us bau adunar pro be tinc el Defender emb motor
de aranque fet mal be lo pixor io sensa centims pro be lo que
vui que es un avance que ba fe en Santa en
Dariso Larange be tots i puja fotos ja
Cordialmet MARTI EX SOCI 396
FINS AVIAT
Paciència, paciència que tinc els fogons de la cuina apagats... però ja he enjegat el forn. No em presioneu que faré com el Mou: no faré rodes de premsa... ;D
Va david no et facis de rogar ;D
No és això, Jordi, que no és tan fàcil ni tan ràpid com un voldria... però no patiu que tindreu crònica ¡Toy en ello!
Signat: La Croqueta Picatecles. ;D