Forum
Trial 4x4 Sant Miquel de Balenyà, 11 març 2011
Bé, nois, torna el Campionat de Catalunya de Trial 4x4. Com cada any, la proba que obra el calendari és a Sant Miquel de Ballenyà. Per anar-hi, autovia C-17 fins a Tona, sortida Tona sud, agafar carretera direcció Seva i aviat els trobarem. Fins diumenge!!!!
David (Mr. Croqueta).
doncs jo no hi podre anar, tinc partit, quina mala sort!!
Esperare amb impaciencia la cronica i les fotos!!
Per cert, espero una cronica del debut del dariso ;D
Esperare amb impaciencia la cronica i les fotos!!
Per cert, espero una cronica del debut del dariso ;D
Crònica ¡eh, company! que el tema entrevistes no ho controlo...
Nosaltres sí que hi anirem. A veure com ho fan els nostres representants del club. ¡¡¡ Molta merda !!! (en argot teatral) :thumbsup:
Carles (GASSMAN)
yo me cumprat una sirena d' ambulancia amb micro, per la ocasio, aixi que alla estarem pero nomes un ratet
Doncs jo si anire ... ames amb el V8 i com a minim amb el peque, ja te ganes de veura volcar un cpotxe...jejejej es broma pero el pobre l'unic que va anar va volcar un i va estar tota la semana fent.. papa papa el cotxe PUM...
😮 😮
Fins diumenge-...
xavi
estar clar xavi el little david li mola caña extrema!! i anirem a animar a que toquin xapa!! jaja
Xavi como te reconocere? te pondras un capullo en la solapa
Me pondre un pañuelo ROSA en la cabeza...... y un adhesivo de LCP en la nuca....antoñito..!!!!!
>:(
:laugh:
felicidades Sr Nacho i Copilto por vuestro primer
puesto io creo que as dado con el coche i el copi
acertado para ganar el campionato
venga nos vemos en MOTOR A FONS SALUT I MOLTA BAZINA pel RANGE
MARTI el de las patatas gigantes
Bon dia a tothom. Una matinal força entretinguda, feia solet, olor a botifarres, i molta afluència de públic amb ganes de veure espectacle. Mica en mica van anar apareixent cares conegudes i d'altres de noves, espero que els nouvinguts s'ho passessin d'allò més bé i tinguin ganes de retrobar-nos per la següent prova el proper 15 d'Abril a Mont-rodon.
Moltes felicitats als socis del club que hi varen participar, la veritat és que no podíem començar millor, Els senyors Nacho (pilot) i Albert (motxiller) primers de series, i el senyor David (motxiller de l'Agustí Ros) segon de series millorats.
Carles (GASSMAN)
Moltes felicitats!
A veure si em puc atançar a la propera i em començo a relacionar amb tots els companys del club
Una salutació
Bon dia a tothom. Una matinal força entretinguda, feia solet, olor a botifarres, i molta afluència de públic amb ganes de veure espectacle. Mica en mica van anar apareixent cares conegudes i d'altres de noves, espero que els nouvinguts s'ho passessin d'allò més bé i tinguin ganes de retrobar-nos per la següent prova el proper 15 d'Abril a Mont-rodon.
Moltes felicitats als socis del club que hi varen participar, la veritat és que no podíem començar millor, Els senyors Nacho (pilot) i Albert (motxiller) primers de series, i el senyor David (motxiller de l'Agustí Ros) segon de series millorats.
Carles (GASSMAN)
¿portava bones sabates?....
LARANGE