Forum
trial 4x4 - freestyle castellar del valles
donç aixo nanus, aqui al meu poble fan una exibicio de traleig amb 4x4 ( incluida piscina per al participants ala prova) i uns saltirons de freestyle d'un company nostre, i em sembra que hi haura kart cross tambe es el dia 12 d'aquest mes, o sigui d'aqui dues setmanetes mes o meñs jaja.
estara situat a la carretera de castellar a terrassa a les antigues pistes d'atletisme, la carretera es la C-1415a esta a 3-4 kilometres de castellar una entrada de terra al sortir d'una curva de detres o si vens de terrassa a ma esquerra despres d'una curva llarga en baixada, pero crec que estara ben señalitzat.
Pero que sera alla al circuit del pedrosa on ja ho han fet altres vegades o es a un altre puesto?
no no no es allà, si vens de terrassa esta mes endevant, esta casi arribant a castellar al sortir duna curva llarga d'esquerra i es a un tros de recta mol petit alla ala esquerra mateix abans d'entrar a l'altre curva. son les antigues d'atletisme estara indicat em penso, de totes maneres parlare dema al el noi que ho monta i li preguntare per les indicacions!!
Cal saber horaris de tot plegat... matí, tarda, matí i tarda, amb dinar, esmorzar... que igual venim a veure el tema com està.
Salut!
bueno en principi e parlat am el noi que ho monta hi ha barra de bar am rockstar i de moment estan esperant resposta de cocacola, fanta i estrella dam, cuan m'ho confirmi dema o dema passat ho posare, l' event comença alla a les 9 del demati pero entre inscipcions i demes suposo que fins a les 10 no començara la guerra!! jajaj hi ha uns mini tramos per categoria serie, o sia, per coches iguals que els de fabrica pero am tacos o semis... es pot aputarse alla mateix, encara que el preu no me la confirmat, pero suposo que no sera gaire car ya que sera per cobrir ambulancies i demes... teoricament acabara a l'hora de dinar entre les 14 i les 15H pero depen, alomillor ho allarguen una mica si s'anima la cosa, i esmorzar de moment no ha posat menu pero m'ha dit que la butifarra no faltarà!! jejeje
ens veiem alla nois!!
bueno donç ja tinc la info:
per els que es vulgin apuntar 8/8:30 s'ha d'estar per alla ja que la festa comença a les 9.
SI HI HA ESMORZAR PER TOTHOM ALA BRASA!!! te peinas!!
s'acabara a les 16:00h i en principi ja esta.
nivell no n'hi ha, o es serie o es de campionat jejejej
esperem veurens per alla, si algu te algun dubte o no sap arribar que em truqui, 697981687
¿Però que és, motos, quads, 4x4, tots barrejats?
jajaj no hi haura primer una cosa i despres l'altre meny em sembla que depen la zona els 4x4 estaran als forats i ala piscina mentre les motos passen per dalt ejejej
aixo m'acaben de comentar que es fara aquest dia 20 diumenge crec, dia 20